Elżbieta Nikel

Consumer & Market Insight Manager, Mars
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Mars Polska
Consumer & Market Insight Manager
Pet Care, Shopper
Unilever Polska S.A.
Corporate Consumer & Market Insight Manager
Food, Household & Personal Care, Shopper
Unilever Polska S.A.
Junior Consumer & Market Insight Manager
Household & Personal Care
Unilever Polska S.A.
Senior Consumer & Market Insight Specialist
Deodorant & Household Care
Nestle Waters Polska
Junior Project Manager & Research Specialist
Cadbury Wedel
Market Research Specialist

Edukacja

Logo
Praktyczna Psychologia Społeczna, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne, specjalizacja Ekonometria, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

- wspinaczka skałkowa
- trekking
- podróże w miejsca nietypowe
- fotografia

Inne

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia czarno  biała
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
Fotografowanie w podróży
Fotografowanie w podróży
Jak robić dobre zdjęcia na wakacjach, w czasie wyprawy i wszędzie tam gdzie dzieją się ciekawe rzeczy. Porady praktyczne i sprzętowe. Pytania i odpowiedzi.
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.