Umiejętności
Umiejętność pracy w grupie
umiejętność obsługi komputera: MS Office, Internet Explorer,
prawo jazdy kat. B, jezyk angielski komunikatywny
umiejętność sporządzania ofert przetargowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. administracyjno-księgowych
Em-Bud Studio 2000 Sp. z o.o.
1.Prowadzenie sekretariatu.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Kompleksowa realizacja procesu zakupów materiałów i usług budowlanych.
13.Monitorowanie terminowości dostaw.
14.Obsługa reklamacji jakościowych.
15.Dokonywanie oceny dostawców.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Kompleksowa realizacja procesu zakupów materiałów i usług budowlanych.
13.Monitorowanie terminowości dostaw.
14.Obsługa reklamacji jakościowych.
15.Dokonywanie oceny dostawców.
Asystentka zarządu
1.wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków,
2.obsługa spotkań służbowych,
3.administrowanie biurem,
4.obsługa korespondencji, sporządzanie pism,
5.prowadzenie kalendarza spotkań,
6.współpraca z dostawcami zewnętrznymi (np.: kancelarie prawnicze, dostawcy usług i towarów),
7.przygotowywanie dokumentów oraz dbanie o porządek w dokumentach kadrowych,
8. rekrutacja pracowników produkcyjnych,
9.prowadzenie rozliczeń obcokrajowców,
2.obsługa spotkań służbowych,
3.administrowanie biurem,
4.obsługa korespondencji, sporządzanie pism,
5.prowadzenie kalendarza spotkań,
6.współpraca z dostawcami zewnętrznymi (np.: kancelarie prawnicze, dostawcy usług i towarów),
7.przygotowywanie dokumentów oraz dbanie o porządek w dokumentach kadrowych,
8. rekrutacja pracowników produkcyjnych,
9.prowadzenie rozliczeń obcokrajowców,
Specjalista ds. sprzedaży
Hytech Tomasz Olsza
1.Sporządzanie ofert przetargowych oraz wszelkie czynności związane z postępowaniami.
2.Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
3.Utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami.
4.Fakturowanie sprzedaży.
5.Komplementowanie dokumentów dla danego projektu.
6.Obsługa klientów indywidualnych
7.Koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw.
2.Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
3.Utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami.
4.Fakturowanie sprzedaży.
5.Komplementowanie dokumentów dla danego projektu.
6.Obsługa klientów indywidualnych
7.Koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw.
Specjalista do spraw Pracowniczo-administracyjnych
Em-Bud Studio 2000
1.Prowadzenie sekretariatu.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Kompleksowa realizacja procesu zakupów materiałów i usług budowlanych.
13.Monitorowanie terminowości dostaw.
14.Obsługa reklamacji jakościowych.
15.Dokonywanie oceny dostawców.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Kompleksowa realizacja procesu zakupów materiałów i usług budowlanych.
13.Monitorowanie terminowości dostaw.
14.Obsługa reklamacji jakościowych.
15.Dokonywanie oceny dostawców.
specjalista do spraw administracyjnych
Hytech
1. Prowadzenie sekretariatu. 2. Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących. 3. Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących. 4. Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki. 5. Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami. 6. Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej. 7. Przepisywanie pism, umów. 8. Wykonanie kserokopii dokumentów. 9. Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja
Specjalista do spraw pracowniczo-administracyjnych
EM-BUD STUDIO 2000
1.Prowadzenie sekretariatu.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Współpraca z Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników o kwalifikacjach określonych przez Kierownika Zakładu.
2.Księgowanie dokumentów.
3.Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących.
4.Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących.
5.Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki.
6.Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami.
7.Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej.
8.Przepisywanie i sporządzanie pism, umów.
9.Wykonanie kserokopii dokumentów.
10.Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja.
11.Ustalanie rozrachunków z kontrahentami
12.Współpraca z Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników o kwalifikacjach określonych przez Kierownika Zakładu.
Starszy referent ds. kadr i administracji
Metalkop Sp. z o.o.
1. Prowadzenie sekretariatu. 2. Prowadzenie rejestru obiegu wewnętrznego pism przychodzących. 3. Prowadzenie rejestru faktur przychodzących i wychodzących. 4. Rozprowadzanie poczty w obiegu wewnętrznym na poszczególne komórki. 5. Rozprowadzenie faktur do osób odpowiedzialnych za opisywanie faktur zgodnie z ustaleniami. 6. Wysyłanie korespondencji wychodzącej z przedsiębiorstwa oraz rejestracja wysyłki w książce nadawczej. 7. Przepisywanie pism, umów. 8. Wykonanie kserokopii dokumentów. 9. Segregowanie dokumentów firmy(dokumenty sądowe , bankowe, umowy, pisma przychodzące i wychodzące) oraz ich archiwizacja. 10. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników: Sporządzanie umów o pracę oraz wypełnianie świadectw pracy Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Obliczanie wymiaru urlopu Prowadzenie akt osobowych pracowników ,kierowanie pracowników na badania lekarskie i szkolenia okresowe 11. Wykonywanie sprawozdań GUS dotyczących spraw kadrowych 12. Sporządzanie analiz w zakresie zatrudnienia zleconych przez przełożonego 13. Współpraca z Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników o kwalifikacjach określonych przez Kierownika Zakładu. 14. Sporządzanie ofert przetargowych
Edukacja
Turystyka i Rekreacja
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja