Elżbieta Kręt

Media Group Head, Universal McCann
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Marketing Zintegrowany Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Reklama online Planowanie strategiczne

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Universal McCann
Group Account Director
Na stanowisku od 2006 roku.
Doradztwo strategiczne w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w mediach ATL (szeroka znajomość rynku mediów - zasad planowania i kupowania). Współpraca z Klientami w Polsce i zagranicą. Współpraca z siecią UM na świecie w zakresie strategii, finansów i raportowania bieżących projektów. Koordynacja pracy zespołu, kształcenie i plan rozwoju dla pracowników grupy. Obsługiwani Klienci: Media Saturn Holding, MasterCard, Microsoft, HBO, ExxonMobil.
Logo
Media Planner
Brand & Media OMD

Szkolenia i kursy

Szerokie spektrum szkoleń z zakresu: prezentacji, negocjacji, obsługi Klienta, współpracy i zarządzania zespołem.

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych/Ekonomia Międzynarodowa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
f25
f25
Interaktywny Dom Produkcyjny
korporacja.. i co później...
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Marketing referencyjny
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.