Elżbieta Kijana

Doświadczony menadżer w zakupach i sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B planowanie biznesu Analiza konkurencji Analiza danych E-commerce FMCG Import Analiza rynku Strategia marketingowa Negocjacje Kontrola procesów wprowadzanie produktu marketing produktu Promocja produktu zakupy Prognozowanie trendów Sprzedaż Kontrola jakości

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Avans Sp.z o.o.
Dyrektor Grupy Produktów Komplementarnych i Sezonowych DOM I OGRÓD
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka,TV), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia sklepu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Nomi S.A.
Menedżer Kategorii Soft Deco i Farby, Urządzanie (Łazienka, Kuchnia, Pokój)
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Castorama Polska
Dyrektor ds. Asortymentu (artykuły dekoracyjne, wyposażenie wnętrz, farby, tynki, artykuły sanitarne
 Koordynacja procesu tworzenia gamy,
 Kierowanie pracą kierowników działów: dekoracje, pokrycia podłogowe, artykuły sanitarne, dział drewno, dział metalowy, kasy
 Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych, zarządzanie ceną,
 Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu, kreacja nowych marek,
 Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, prasa, TV), tworzenie katalogów produktowych i layoutów,
 Stały monitoring rynku i konkurencji,
 Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
 Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
 Tworzenie koncepcji merchandisingowych.
Castorama Polska
Kierownik Działu Dekoracje Poznań,Szczecin,Gorzów Wlk.
 Zarządzanie pracą działu (15 handlowców), dobór pracowników, planowanie, wdrażanie, monitoring realizowanych zadań, wdrażanie i szkolenie zespołu, motywacja,
 Implantacja działu, przeprowadzanie inwentaryzacji działu,
 Monitoring działań konkurencji,
 Planowanie akcji handlowych (prasa ,radio, billboard),
 Współpraca z dyrektorem asortymentu w zakresie budowy i doboru oferty produktowej (przeglądy gamy).
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Pracownik biura dyspozycji
-koordynacja pracy kierowników działu
-analiza sezonowości produktu
-zbieranie ofert produktowych
-procesy inwentaryzacyjne
-kontrola systemów wagowych
-przygotowywanie zamówień produktowych
-wykonywanie analiz niezbędnych do planowania sprzedaży
-benchmarking, wykrywanie czynników, które sprawiają, że analizowany proces jest wykonywany efektywnie
-zarządzanie zapasem

Szkolenia i kursy

 Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
 Zarządzanie procesowe Lean management
 Motywacja
 Umiejętność efektywnej komunikacji
 Vademecum Menadżera
 Negocjacje dla profesjonalistów
 Przywództwo sytuacyjne SL II
 Przegląd pojęć i technik dotyczących zarządzania zapasami
 Zasady wprowadzania wyrobów budowlanych do obrotu (wymagania formalno –prawne)
 Kontrole wyrobów budowlanych u sprzedawcy
 MS Excel’ 2000 dla zaawansowanych
 Wprowadzenie do Category Management
 Zarządzanie i przywództwo Ken Blanchard

Edukacja

Logo
Zarządzanie. E-marketing i komunikacja medialna, magisterskie
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Psychologia w biznesie Tytuł pracy licencjackiej ; Psychologiczne aspekty zarządzania pracownikami w korporacji, licencjackie
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Ochrona Środowiska, licencjackie
Akademia Rolnicza w Szczecinie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Inne
Zakupy
Inne

Zainteresowania

Sport, podróże.

Inne

Nie boję się wyzwań. Na drodze do sukcesu nie przeszkadzają mi drobne potknięcia. Wiele wymagam od siebie i od otoczenia. Lubię być otaczana przez ciekawych ludzi, którzy imponują mi swoja tajemniczością i dyplomatycznym trybem życia. Nie ujawniam nikomu swych osobistych spraw. W stosunku do obranej idei jestem lojalna. Choć bardzo lubię wolność myśli, to jednak daje się ponosić ideom głoszonym przez innych. Kocham naturę, uwielbiam piękne krajobrazy.