Umiejętności
B2B
planowanie biznesu
Analiza konkurencji
Analiza danych
E-commerce
FMCG
Import
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Negocjacje
Kontrola procesów
wprowadzanie produktu
marketing produktu
Promocja produktu
zakupy
Prognozowanie trendów
Sprzedaż
Kontrola jakości
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Grupy Produktów Komplementarnych i Sezonowych DOM I OGRÓD
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka,TV), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia sklepu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka,TV), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia sklepu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Menedżer Kategorii Soft Deco i Farby, Urządzanie (Łazienka, Kuchnia, Pokój)
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Dyrektor ds. Asortymentu (artykuły dekoracyjne, wyposażenie wnętrz, farby, tynki, artykuły sanitarne
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Kierowanie pracą kierowników działów: dekoracje, pokrycia podłogowe, artykuły sanitarne, dział drewno, dział metalowy, kasy
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych, zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu, kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, prasa, TV), tworzenie katalogów produktowych i layoutów,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych.
Kierowanie pracą kierowników działów: dekoracje, pokrycia podłogowe, artykuły sanitarne, dział drewno, dział metalowy, kasy
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych, zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu, kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, prasa, TV), tworzenie katalogów produktowych i layoutów,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych.
Kierownik Działu Dekoracje Poznań,Szczecin,Gorzów Wlk.
Zarządzanie pracą działu (15 handlowców), dobór pracowników, planowanie, wdrażanie, monitoring realizowanych zadań, wdrażanie i szkolenie zespołu, motywacja,
Implantacja działu, przeprowadzanie inwentaryzacji działu,
Monitoring działań konkurencji,
Planowanie akcji handlowych (prasa ,radio, billboard),
Współpraca z dyrektorem asortymentu w zakresie budowy i doboru oferty produktowej (przeglądy gamy).
Implantacja działu, przeprowadzanie inwentaryzacji działu,
Monitoring działań konkurencji,
Planowanie akcji handlowych (prasa ,radio, billboard),
Współpraca z dyrektorem asortymentu w zakresie budowy i doboru oferty produktowej (przeglądy gamy).
Pracownik biura dyspozycji
-koordynacja pracy kierowników działu
-analiza sezonowości produktu
-zbieranie ofert produktowych
-procesy inwentaryzacyjne
-kontrola systemów wagowych
-przygotowywanie zamówień produktowych
-wykonywanie analiz niezbędnych do planowania sprzedaży
-benchmarking, wykrywanie czynników, które sprawiają, że analizowany proces jest wykonywany efektywnie
-zarządzanie zapasem
-analiza sezonowości produktu
-zbieranie ofert produktowych
-procesy inwentaryzacyjne
-kontrola systemów wagowych
-przygotowywanie zamówień produktowych
-wykonywanie analiz niezbędnych do planowania sprzedaży
-benchmarking, wykrywanie czynników, które sprawiają, że analizowany proces jest wykonywany efektywnie
-zarządzanie zapasem
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Zarządzanie procesowe Lean management
Motywacja
Umiejętność efektywnej komunikacji
Vademecum Menadżera
Negocjacje dla profesjonalistów
Przywództwo sytuacyjne SL II
Przegląd pojęć i technik dotyczących zarządzania zapasami
Zasady wprowadzania wyrobów budowlanych do obrotu (wymagania formalno –prawne)
Kontrole wyrobów budowlanych u sprzedawcy
MS Excel’ 2000 dla zaawansowanych
Wprowadzenie do Category Management
Zarządzanie i przywództwo Ken Blanchard
Zarządzanie procesowe Lean management
Motywacja
Umiejętność efektywnej komunikacji
Vademecum Menadżera
Negocjacje dla profesjonalistów
Przywództwo sytuacyjne SL II
Przegląd pojęć i technik dotyczących zarządzania zapasami
Zasady wprowadzania wyrobów budowlanych do obrotu (wymagania formalno –prawne)
Kontrole wyrobów budowlanych u sprzedawcy
MS Excel’ 2000 dla zaawansowanych
Wprowadzenie do Category Management
Zarządzanie i przywództwo Ken Blanchard
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Inne
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Sport, podróże.
Inne
Nie boję się wyzwań. Na drodze do sukcesu nie przeszkadzają mi drobne potknięcia. Wiele wymagam od siebie i od otoczenia. Lubię być otaczana przez ciekawych ludzi, którzy imponują mi swoja tajemniczością i dyplomatycznym trybem życia. Nie ujawniam nikomu swych osobistych spraw. W stosunku do obranej idei jestem lojalna. Choć bardzo lubię wolność myśli, to jednak daje się ponosić ideom głoszonym przez innych. Kocham naturę, uwielbiam piękne krajobrazy.