Elżbieta Juścińska
Manager ds. Rozwoju Produktów
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menager Zespołu Operacyjnego ds. nowych produktów i usług
• wypracowanie modeli produktów i usług i wdrożenie ich do punktów sprzedaży detalicznej sieci RUCH
• przygotowywanie harmonogramów wdrożenia usług i produktów, oraz nadzór nad ich realizacją
• weryfikacja i implementacja gotowych rozwiązań dla produktów w sieci, we współpracy z innymi komórkami w organizacji
• bieżąca analiza wyników generowanych ze sprzedaży wdrożonych usług i ewentualne zarządzanie zmianami.
• przygotowywanie instrukcji i materiałów szkoleniowych dla sił sprzedażowych
• współpraca z Partnerami handlowymi oraz podwykonawcami w zakresie zarządzanych usług
• realizacja zabudżetowanych celów sprzedażowych i marżowych zarządzanych usług
• nadzór i organizacja pracy pracowników Zespołu nowych produktów i usług
• przygotowywanie harmonogramów wdrożenia usług i produktów, oraz nadzór nad ich realizacją
• weryfikacja i implementacja gotowych rozwiązań dla produktów w sieci, we współpracy z innymi komórkami w organizacji
• bieżąca analiza wyników generowanych ze sprzedaży wdrożonych usług i ewentualne zarządzanie zmianami.
• przygotowywanie instrukcji i materiałów szkoleniowych dla sił sprzedażowych
• współpraca z Partnerami handlowymi oraz podwykonawcami w zakresie zarządzanych usług
• realizacja zabudżetowanych celów sprzedażowych i marżowych zarządzanych usług
• nadzór i organizacja pracy pracowników Zespołu nowych produktów i usług
Manager ds. rozwoju produktu i sprzedaży
Pinova Sp. z o.o.
• otwieranie i zarządzanie retailowymi punktami sprzedaży (cztery punkty)- rekrutacja i szkolenie pracowników, zatwierdzanie grafików, ustalanie i monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i marżowych
• ustalanie planogramów zatowarowania punktów sprzedażowych
• zarządzanie półką, merchandising
• analiza opłacalności poszczególnych linii produktowych oraz szczegółowo produktów w punktach sprzedaży
• optymalizacja poziomu zapasów
• przygotowywanie akcji promocyjnych zwiększających sprzedaż
• poszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie warunków współpracy
• ustalanie planogramów zatowarowania punktów sprzedażowych
• zarządzanie półką, merchandising
• analiza opłacalności poszczególnych linii produktowych oraz szczegółowo produktów w punktach sprzedaży
• optymalizacja poziomu zapasów
• przygotowywanie akcji promocyjnych zwiększających sprzedaż
• poszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie warunków współpracy
Product Manager
• zarządzanie markami obejmujące: planowanie zamówień, utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów poszczególnych produktów, tworzenie strategii cenowej, wprowadzanie działań promocyjnych
• analiza opłacalności „życia” poszczególnych produktów
• zarządzanie stokami u partnerów
• poszukiwanie nowych produktów/vendorów na rynkach oraz rozwój marki własnej
• analiza rynku: analiza konkurencji i pozyskiwanie informacji z rynku
• negocjacje warunków handlowych z dostawcami,
• pozyskiwanie i kontrola realizacji budżetów marketingowych
• planowanie działań pro sprzedażowych dla poszczególnych kanałów sprzedaży
• kontakty z kluczowymi partnerami
• nadzór nad prezentacją produktów na stronie internetowej
• prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów firmy
• analiza opłacalności „życia” poszczególnych produktów
• zarządzanie stokami u partnerów
• poszukiwanie nowych produktów/vendorów na rynkach oraz rozwój marki własnej
• analiza rynku: analiza konkurencji i pozyskiwanie informacji z rynku
• negocjacje warunków handlowych z dostawcami,
• pozyskiwanie i kontrola realizacji budżetów marketingowych
• planowanie działań pro sprzedażowych dla poszczególnych kanałów sprzedaży
• kontakty z kluczowymi partnerami
• nadzór nad prezentacją produktów na stronie internetowej
• prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów firmy
Product Managment Dep. Administrator
• zarządzanie sprzedażą internetową: sklep internetowy, allegro, eBay – tworzenie oferty handlowej, organizacja akcji promocyjnych, obsługa klientów
• uczestnictwo w projektach dotyczących wprowadzania i tworzenia nowych produktów, poszukiwanie nowych produktów w Chinach i przeprowadzanie całego procesu wprowadzenia ich na nasz rynek
• sporządzanie raportów dotyczących sprzedaży, stocku oraz marży na potrzeby Zarządu, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, Menagerów ds. Produktu oraz dostawców,
• tworzenie cenników, import cen do systemu TETA
• administrowanie dokumentacją zwrotów, sprzedaży promocyjnej i B2B.
• zarządzanie bazą kodów kreskowych
• procesowanie umów z dostawcami oraz kontrola wykonywania warunków tych umów m.in. należnych bonusów, wykorzystania budżetów promocyjnych
• organizacja szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
• współpraca oraz wsparcie dla działów sprzedaży, marketingu i księgowości
• uczestnictwo w projektach dotyczących wprowadzania i tworzenia nowych produktów, poszukiwanie nowych produktów w Chinach i przeprowadzanie całego procesu wprowadzenia ich na nasz rynek
• sporządzanie raportów dotyczących sprzedaży, stocku oraz marży na potrzeby Zarządu, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, Menagerów ds. Produktu oraz dostawców,
• tworzenie cenników, import cen do systemu TETA
• administrowanie dokumentacją zwrotów, sprzedaży promocyjnej i B2B.
• zarządzanie bazą kodów kreskowych
• procesowanie umów z dostawcami oraz kontrola wykonywania warunków tych umów m.in. należnych bonusów, wykorzystania budżetów promocyjnych
• organizacja szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
• współpraca oraz wsparcie dla działów sprzedaży, marketingu i księgowości
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.