Elżbieta Jabłońska

Doradca Klienta Instytucjonalnego, Bank Spółdzielczy w Lubawie
Iława, warmińsko-mazurskie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca klienta instytucjonalnego
Bank Spółdzielczy w Lubawie
- obsługa klienta instytucjonalnego;
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie istniejącego portfela;
- analiza przyjętych wniosków kredytowych (ocena zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń);
- przeprowadzanie monitoringu ekspozycji kredytowych i sytuacji finansowej klienta;
PKO Bank Polski
Doradca III stopnia, Zespół Przedsiębiorstw
- bieżąca obsługa przypisanego portfela klientów;
- aktywna sprzedaż produktów oraz poszerzanie zakresu współpracy z klientami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych w ramach uproduktowienia dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych;
- nawiązywanie kontaktów z klientami, zawieranie umów i ich obsługa;
- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami;
- weryfikacja wiarygodności klientów oraz analizowanych dokumentów;
- ocena zdolności kredytowej przedsiębiorstw i prawnych zabezpieczeń kredytu;
- opiniowanie wniosków o udzielenie kredytu;
- przygotowywanie decyzji kredytowych, sporządzanie umów kredytowych oraz dokumentów do ustanowienia zabezpieczeń;
- monitorowanie klienta i transakcji w trakcie trwania okresu kredytowania.
PKO Bank Polski
Doradca II stopnia, Zespół Przedsiębiorstw
PKO Bank Polski
Doradca I stopnia, Zespół Przedsiębiorstw
PKO Bank Polski
Analityk, Zespół Finansowania Nieruchomości i Bankowości Prywatnej i Osobistej
- ocena zdolności kredytowej klienta, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka kredytowego banku;
- przygotowywanie decyzji kredytowych, sporządzanie umów kredytowych oraz dokumentów do ustanowienia zabezpieczeń;
- analiza finansowa kredytobiorcy.
PKO Bank Polski
Inspektor ds. obsługi klientów detalicznych, Zespół Obsługi Klientów Detalicznych
PKO Bank Polski
Stażysta, Wydział Obsługi Klientów Indywidualnych

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Autoryzowanego Sprzedawcy Jednostek Uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych PKO/CREDIT SUISSE (marzec 2003);
- Dyplom Studium Bankowości, Gdańska Akademia Bankowa (styczeń-listopad 2003);
- stopień zawodowy Dyplomowanego Pracownika Bankowego nadany przez Związek Banków Polskich (luty 2004);
- szkolenie z zakresu: Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw, Polska Akademia Rachunkowości (marzec 2011);
- szkolenie z zakresu: Nowoczesne techniki sprzedaży bezpośredniej usług bankowych (wrzesień 2014);
- szkolenie z zakresu: Sztuka wystąpień i prezentacji usług bankowych klientom indywidualnym i biznesowym (październik 2014);
- szkolenie z zakresu: Techniki negocjacji w sprzedaży produktów bankowych (listopad 2014);
- szkolenie z zakresu: Zarządzanie terytorium handlowym (luty 2015);
- szkolenie z zakresu: Narzędzia motywowania pracowników sprzedaży do realizacji celów (marzec 2015);
- szkolenie z zakresu: Odnawialne źródła energii (kwiecień 2015);
- szkolenie z zakresu: Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem (kwiecień 2015);
- szkolenie z zakresu: Fundusze europejskie - jakie to proste. Działania edukacyjne dla przedsiębiorców sektora MSP z zakresu Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 (wrzesień 2015);
- szkolenie z zakresu: Mieszkaniowe rachunki powiernicze - MRP (luty 2106);
- szkolenie z zakresu: Zmiany w działalności kredytowej Banków - nowe zasady udzielania kredytów hipotecznych i konsumenckich (czerwiec 2017);

Edukacja

Logo
Ekonomia / Handel i Spółdzielczość, magisterskie
Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Wydział Ekonomii w Rzeszowie

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

książka, film

Inne

- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
- znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kategorii B (czynne od grudnia 2011);