Elżbieta Dziubaczka
Key Account Manager, Contact Pro Sp. z o.o.
Kłodzko,
dolnośląskie
Umiejętności
Pozyskiwanie klientów
Analiza rynku
Wsparcie marketingowe
Negocjacje
wdrażanie projektów w życie
Języki
angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Szukam współpracowników
DLA WSZYSTKICH
Jeśli szukasz etatu, a nie pracy,
kliknij na krzyżyk w prawym, górnym rogu.
To nie jest miejsce dla Ciebie!
Jeśli jednak jesteś osobą ambitną, odważną, upartą i pracowitą.