Elżbieta Dziubaczka

Elżbieta Dziubaczka

Key Account Manager, Contact Pro Sp. z o.o.
Kłodzko, dolnośląskie

Umiejętności

Pozyskiwanie klientów Analiza rynku Wsparcie marketingowe Negocjacje wdrażanie projektów w życie

Języki

angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Contact Pro Sp. z o.o.
pozyskiwanie partnerów do współpracy

Edukacja

Logo
Marketing i PR, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Szukam współpracowników
Szukam współpracowników
DLA WSZYSTKICH Jeśli szukasz etatu, a nie pracy, kliknij na krzyżyk w prawym, górnym rogu. To nie jest miejsce dla Ciebie! Jeśli jednak jesteś osobą ambitną, odważną, upartą i pracowitą.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż