Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
Lider-Menager, Obsługa klienta przez telefon, zarządzanie konfliktem w zespole, zarządzanie czasem i personelem, sekretarka-asystentka, zwiększenie umiejętności menagerskich
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
wędrówki górskie,żeglarstwo, podróże i książki sensacyjne i historyczne
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
Grupa dla kobiet, które mają odwagę wejść wyżej, zobaczyć więcej, ujrzeć perspektywę i nieograniczoną moc dokonań, która wyzwala się w emocjach oraz silnym pragnieniu zrealizowania siebie w życiu...
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z