Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. obsługi klienta
Fabryka okien pcv "Alfa" - Wrocław
pozyskiwanie i obsługa klientów;
koordynacja pracy biur handlowych na terenie Dolnego Śląska (handlowców, magazynierów, kierowców, monterów stolarki pcv, pracowników biurowych);
sporządzanie ofert, zamówień, umów kupna-sprzedaży, umów ratalnych;
wystawianie dokumentów księgowych (faktury, kp, kw);
koordynacja pracy biur handlowych na terenie Dolnego Śląska (handlowców, magazynierów, kierowców, monterów stolarki pcv, pracowników biurowych);
sporządzanie ofert, zamówień, umów kupna-sprzedaży, umów ratalnych;
wystawianie dokumentów księgowych (faktury, kp, kw);
pracownik biurowy; specjalista ds. sprzedaży
Fabryka okien pcv "OKNA PCV" - Wrocław
pozyskiwanie i obsługa klientów;
koordynacja pracy biur handlowych na terenie Wrocławia (pracowników biurowych, kierowców, monterów stolarki pcv);
sporządzanie ofert, zamówień, umów kupna-sprzedaży, umów ratalnych;
wystawianie dokumentów księgowych (faktury, kp, kw);
koordynacja pracy biur handlowych na terenie Wrocławia (pracowników biurowych, kierowców, monterów stolarki pcv);
sporządzanie ofert, zamówień, umów kupna-sprzedaży, umów ratalnych;
wystawianie dokumentów księgowych (faktury, kp, kw);
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2007 - Techniki sprzedaży dla pracowników biur obsługi klienta;
Październik 2007 - Profesjonalna obsługa klienta dla pracowników biur obsługi klienta;
Listopad 2007- Telefoniczna obsługa klienta;
Marzec 2008 - Szkolenie dla audytorów wewnętrznych systemów zarządzania jakością ISO 9001:2000;
Lipiec 2008 - Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta;
Marzec 2011 - Profesjonalna obsługa klienta;
Luty 2012 - Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów;
Marzec 2012 - Elastyczny pracownik;
Marzec 2012 - Akademia lidera.
Październik 2007 - Profesjonalna obsługa klienta dla pracowników biur obsługi klienta;
Listopad 2007- Telefoniczna obsługa klienta;
Marzec 2008 - Szkolenie dla audytorów wewnętrznych systemów zarządzania jakością ISO 9001:2000;
Lipiec 2008 - Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta;
Marzec 2011 - Profesjonalna obsługa klienta;
Luty 2012 - Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów;
Marzec 2012 - Elastyczny pracownik;
Marzec 2012 - Akademia lidera.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem