Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Growth Service Manager
- wspłółparaca z klientami
- opracowywanie działań startegicznych w oparciu o doświadczenie badawcze i psychologiczne
- planowanie, monitorwanie i podsumowywanie badań efektywności strategii komunikacyjnych
- opracowywanie działań startegicznych w oparciu o doświadczenie badawcze i psychologiczne
- planowanie, monitorwanie i podsumowywanie badań efektywności strategii komunikacyjnych
Client Service Senior Manager
Prowadzenie projektów badawczych z zakresu: analiz neuromarketingowych reklam TV, badań wizerunku marki, pre i post testów reklam (TV, outdoor, prasa) oraz kampanii mediowych.
- obsługa kluczowych klientów
- diagnozowanie problemów badawczych klientów
- opracowywanie planów badawczych odpowiadających na potrzeby klienta
- przygotowywanie ofert
- opracowywanie budżetów
- koordynowanie prac zespołów projektowych
- opracowanie raportów/ interpretacja wyników badań
- prowadzenie prezentacji dla klientów (oferty, raporty)
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- obsługa kluczowych klientów
- diagnozowanie problemów badawczych klientów
- opracowywanie planów badawczych odpowiadających na potrzeby klienta
- przygotowywanie ofert
- opracowywanie budżetów
- koordynowanie prac zespołów projektowych
- opracowanie raportów/ interpretacja wyników badań
- prowadzenie prezentacji dla klientów (oferty, raporty)
- reprezentowanie firmy na konferencjach
Specjalista ds. Zarządzania Jakością
Departament Jakości Sektora Bankowości Komercyjnej i Inwestycyjnej.
- wspólpraca z agencjami badawczymi i klientami wewnętrzymi
- koordynacja badań monitorujących satysfakcję klienta
- opracowywanie wniosków i prezentacji z wynikami badań
- zarządzanie projektami mającymi na celu usprawnienie działalności departamentów banku
- organizacja i prowadzenie sesji poprawy procesów
- wdrażanie modelu EFQM w organizacji
- komunikacji wewnętrzna i zewnętrzna działalności Departamentu Jakości
- monitorowanie reklamacji wpływających do Zarządu Banku
- kontakt z klientami korporacyjnymi
- działalność dodatkowa - prowadzenie Komitetu Szkoleniowego Citigroup Women
- wspólpraca z agencjami badawczymi i klientami wewnętrzymi
- koordynacja badań monitorujących satysfakcję klienta
- opracowywanie wniosków i prezentacji z wynikami badań
- zarządzanie projektami mającymi na celu usprawnienie działalności departamentów banku
- organizacja i prowadzenie sesji poprawy procesów
- wdrażanie modelu EFQM w organizacji
- komunikacji wewnętrzna i zewnętrzna działalności Departamentu Jakości
- monitorowanie reklamacji wpływających do Zarządu Banku
- kontakt z klientami korporacyjnymi
- działalność dodatkowa - prowadzenie Komitetu Szkoleniowego Citigroup Women
Szkolenia i kursy
- Techniki skutecznej komunikacji w relacjach handlowych
- Sztuka perswazji i negocjacji
- Rozmowa handlowa i rozpoznawanie potrzeb klienta
- Trening inteligencji emocjonalnej - Ośrodek Rozwoju Osobowości
- Profesjonalna prezentacja - Laboratorium Psychoedukacji
- Doskonalenie Trenerów. Interaktywne techniki prowadzenia szkoleń grupowych - Asylon
- Analiza transakcyjna - Ośrodek Rozwoju Osobowości
- Szlachetna sztuka przekonywania - Hancock Associates Training
- Partycypacja w podejmowaniu decyzji - DSMG Management Consulting (2003)
- Sztuka perswazji i negocjacji
- Rozmowa handlowa i rozpoznawanie potrzeb klienta
- Trening inteligencji emocjonalnej - Ośrodek Rozwoju Osobowości
- Profesjonalna prezentacja - Laboratorium Psychoedukacji
- Doskonalenie Trenerów. Interaktywne techniki prowadzenia szkoleń grupowych - Asylon
- Analiza transakcyjna - Ośrodek Rozwoju Osobowości
- Szlachetna sztuka przekonywania - Hancock Associates Training
- Partycypacja w podejmowaniu decyzji - DSMG Management Consulting (2003)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
kryminały,podróże, snowboard, żeglarstwo, góry, ekonomia behawioralna
Organizacje
- Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Global Sales Science Institute
- Global Sales Science Institute
Inne
Obsługa koputera:
MS Office - bardzo dobra
Prawojazdy kategorii B.
MS Office - bardzo dobra
Prawojazdy kategorii B.
Grupy
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Kognitywistyka
Kognitywistyka - nauka multidyscyplinarna
starająca się zrozumieć i modelować działanie umysłu.
Czerpie z:
psychologii poznawczej,
psychiatrii,
antropologii,
informatyki,
neuronauki,
logiki,
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing B2B od 2009 do 2010 UEP
Forum dla słuchaczy edycji 2009-2010 Podyplomowego Studium Zarządzania Marketingowego na rynku B2B prowadzonym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ...
...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)