Umiejętności
Reklama
B2B
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Social Media
Adobe Photoshop
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. promocji i reklamy
Agencja Reklamowa Top Division S.C.
- Identyfikacja potrzeb klientów w zakresie materiałów reklamowych, gadżetów, produktów poligraficznych, oznakowań itp.
- Aktywne pozyskiwanie klientów (kontakty telefoniczne i mailowe) i sprzedaż ww produktów
- Pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie ofert w przetargach publicznych
- Aktywne pozyskiwanie klientów (kontakty telefoniczne i mailowe) i sprzedaż ww produktów
- Pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie ofert w przetargach publicznych
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
upominki i prezenty biznesowe
Jakie gadżety reklamowe z nadrukiem kupić? Komu? Po co? Kiedy? Gdzie kupić? Z jakiej okazji? Za ile? Czy w ogóle warto? Zapraszam do wymiany poglądów.