Elżbieta Radzka-Ferenc

Partner Zarządzający w Marketing & Communications Consultants
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Brand Development Strategy Employer Branding Social Media Marketing Strategic Communications Branding Planowanie strategiczne Strategia marketingowa Komunikacja Marketingowa analityczne myślenie Elastyczności i chęci podejmowania nowych wyzwań Strategia CSR strategies PR korporacyjny

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marketing & Communications Consultants
Partner Zarządzający, Wiceprezes
ELEKTRIM S.A.
Marketing Manager
McCann Worldgroup
Account Executive/Account Manager/Group Account Director

Szkolenia i kursy

Measuring & Evaulating PR - ICCO
Digital Disruption - ICCO
Crisis Management - ICCO
Strategic Marketing Seminar - McCann, Jeffrey Carr Marketing Foundations
Road Map to Effective Advertising - McCann
Developing Presentation Skills

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingiem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Lingwistyka Stosowana, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Podróże, Azja, teatr, kocury

Organizacje

Związek Firm Public Relations

Inne

Kampanie, za które byłam odpowiedzialna zdobyły liczne nagrody w Polsce i zagranicą:
Złote Spinacze
Platinum Magellan Award
Silver Magellan Award
Creative for Good

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.