Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Proszę o opinię czy podoba Wam się strona:Podoba się:http://kosmetyki-lecznicze.pl/
Sklep wygrał II Etapu Konkursu "Polski Internet 2010" w kategorii zdrowie.
Co sądzicie ma jakieś mankamenty? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Tak na Shopera
-
Dziękuję, jestem wdzięczna za wskazówki. Zastosuje je w praktyce.
-
Proszę o poradę. Jak zbudować stronę sklepu internetowego. Mój dotychczasowy sklep to: terapiasokami.pl . Chcę go zmienić. Proszę napiszcie czego mu brakuje, co warto dodać.
Chciałabym pójść w kierunku: „wyróżniający się na plus”.
Układ nie standardowy. Po pierwsze będzie dodatkowa (pierwsza strona – nie sklepowa), na której: ukazywać się będzie krótki tekst taki „wstępniak” , kategorie produktów z obrazkami i podpisem, oraz link w formie obrazka do artykułów pisanych – chodzi o przedstawienie terapii (jej opis) w oparciu o urządzenia, które będzie można w tym sklepie kupić. Na tej stronie znajdzie się też link „przejdź do sklepu”, a każda kategoria będzie podlinkowana do odpowiedniej kategorii w sklepie.
Sklep będzie bazował na oprogramowaniu Shoper.
Mam pewnie wątpliwości co do rozmieszczenia menu. Zastanawiam się czy nie przenieść go na górę strony i przedstawić w formie obrazków kategorii. Czy w jakiś sposób nie spowoduje to zamieszania? Ludzie przyzwyczajeni do układu „sklepowego” nie będą mieli problemu z odnalezieniem się na tej stronie?
Czy strona produktowa, a dokładnie jej układ w którym produkt (konkretny) prezentowany jest na 3 kolumnach (tj. obrazki przedstawiające go są w środkowej kolumnie a po bokach opis i parametry ) może być lepsze od takiego, gdzie menu jest w lewej kolumnie (standardowo), a produkt przedstawiany jest po prawej stronie, łącząc np. dwie pozostałe kolumny?
Czy modyfikacja standardowego układu sklepu, pomoże być oryginalnym, czy tez może potencjalnie utrudnić zakup osobą chcące dokonać zakupu? -
Panię Arturze dziękuję za wskazówki będę się ich trzymać.
-
Proszę o poradę. Jak zbudować stronę sklepu internetowego. Mój dotychczasowy sklep to: terapiasokami.pl . Chcę go zmienić. Proszę napiszcie czego mu brakuje, co warto dodać.
Chciałabym pójść w kierunku: „wyróżniający się na plus”.
Układ nie standardowy. Po pierwsze będzie dodatkowa (pierwsza strona – nie sklepowa), na której: ukazywać się będzie krótki tekst taki „wstępniak” , kategorie produktów z obrazkami i podpisem, oraz link w formie obrazka do artykułów pisanych – chodzi o przedstawienie terapii (jej opis) w oparciu o urządzenia, które będzie można w tym sklepie kupić. Na tej stronie znajdzie się też link „przejdź do sklepu”, a każda kategoria będzie podlinkowana do odpowiedniej kategorii w sklepie.
Sklep będzie bazował na oprogramowaniu Shoper.
Mam pewnie wątpliwości co do rozmieszczenia menu. Zastanawiam się czy nie przenieść go na górę strony i przedstawić w formie obrazków kategorii. Czy w jakiś sposób nie spowoduje to zamieszania? Ludzie przyzwyczajeni do układu „sklepowego” nie będą mieli problemu z odnalezieniem się na tej stronie?
Czy strona produktowa, a dokładnie jej układ w którym produkt (konkretny) prezentowany jest na 3 kolumnach (tj. obrazki przedstawiające go są w środkowej kolumnie a po bokach opis i parametry ) może być lepsze od takiego, gdzie menu jest w lewej kolumnie (standardowo), a produkt przedstawiany jest po prawej stronie, łącząc np. dwie pozostałe kolumny?
Czy modyfikacja standardowego układu sklepu, pomoże być oryginalnym, czy tez może potencjalnie utrudnić zakup osobą chcące dokonać zakupu? Opinii opini -
Proszę o poradę. Jak zbudować stronę sklepu internetowego. Mój dotychczasowy sklep to: terapiasokami.pl . Chcę go zmienić. Proszę napiszcie czego mu brakuje, co warto dodać.
Chciałabym pójść w kierunku: „wyróżniający się na plus”.
Układ nie standardowy. Po pierwsze będzie dodatkowa (pierwsza strona – nie sklepowa), na której: ukazywać się będzie krótki tekst taki „wstępniak” , kategorie produktów z obrazkami i podpisem, oraz link w formie obrazka do artykułów pisanych – chodzi o przedstawienie terapii (jej opis) w oparciu o urządzenia, które będzie można w tym sklepie kupić. Na tej stronie znajdzie się też link „przejdź do sklepu”, a każda kategoria będzie podlinkowana do odpowiedniej kategorii w sklepie.
Sklep będzie bazował na oprogramowaniu Shoper.
Mam pewnie wątpliwości co do rozmieszczenia menu. Zastanawiam się czy nie przenieść go na górę strony i przedstawić w formie obrazków kategorii. Czy w jakiś sposób nie spowoduje to zamieszania? Ludzie przyzwyczajeni do układu „sklepowego” nie będą mieli problemu z odnalezieniem się na tej stronie?
Czy strona produktowa, a dokładnie jej układ w którym produkt (konkretny) prezentowany jest na 3 kolumnach (tj. obrazki przedstawiające go są w środkowej kolumnie a po bokach opis i parametry ) może być lepsze od takiego, gdzie menu jest w lewej kolumnie (standardowo), a produkt przedstawiany jest po prawej stronie, łącząc np. dwie pozostałe kolumny?
Czy modyfikacja standardowego układu sklepu, pomoże być oryginalnym, czy tez może potencjalnie utrudnić zakup osobą chcące dokonać zakupu? Opinii opini -
Proszę o poradę. Jak zbudować stronę sklepu internetowego. Mój dotychczasowy sklep to: http://terapiasokami.pl. Chcę go zmienić. Proszę napiszcie czego mu brakuje, co warto dodać.
Chciałabym by był ciekawy i intuicyjny w obsłudze.
Układ nie standardowy. Po pierwsze będzie dodatkowa (pierwsza strona – nie sklepowa), na której: ukazywać się będzie krótki tekst taki „wstępniak” , kategorie produktów z obrazkami i podpisem, oraz link w formie obrazka do artykułów pisanych – chodzi o przedstawienie terapii (jej opis) w oparciu o urządzenia, które będzie można w tym sklepie kupić. Na tej stronie znajdzie się też link „przejdź do sklepu”, a każda kategoria będzie podlinkowana do odpowiedniej kategorii w sklepie.
Sklep będzie bazował na oprogramowaniu Shoper.
Mam pewnie wątpliwości co do rozmieszczenia menu. Zastanawiam się czy nie przenieść go na górę strony i przedstawić w formie obrazków kategorii. Czy w jakiś sposób nie spowoduje to zamieszania? Ludzie przyzwyczajeni do układu „sklepowego” nie będą mieli problemu z odnalezieniem się na tej stronie?
Czy strona produktowa, a dokładnie jej układ w którym produkt (konkretny) prezentowany jest na 3 kolumnach (tj. obrazki przedstawiające go są w środkowej kolumnie a po bokach opis i parametry ) może być lepsze od takiego, gdzie menu jest w lewej kolumnie (standardowo), a produkt przedstawiany jest po prawej stronie, łącząc np. dwie pozostałe kolumny?
Czy modyfikacja standardowego układu sklepu, pomoże być oryginalnym, czy tez może potencjalnie utrudnić zakup osobą chcące dokonać zakupu?
Nie moge sie doczekac Waszych opinii -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rozwój duchowy w praktyce
-
Antyrakowa terapia dr Gersona oczyszcza organizm z toksyn, rewitalizuje go i przywraca siły do walki z chorobami. Skutecznie spowalnia proces starzenia się organizmu. Naturalna metoda terapii sokami (oparta na wyciskarce do warzyw i owoców Champion bo taka wyciskarkę polecał dr Gerson) po prostu odmładza. Warto ją stosować.
Zapraszam na stronę:
http://terapiasokami.pl -
Metoda dr Gersona jest wybitnie skuteczną, naturalną i niespecyficzną terapią anty nowotworową, nakierowaną na usuwanie przyczyn, a nie skutków choroby.
Doktor Max Gerson odkrył przyczyny powstawania raka, opisując je jako zespół wyniszczenia tkanek wynikający z zaburzenia równowagi sodowo-potasowej na poziomie komórkowym.
Celem terapii jest odbudowa sił obronnych całego organizmu, który jest w stanie sam się uleczyć.
Założenia terapii są jasne i logiczne.Celem terapii jest walka z przyczyną a nie skutkiem choroby.
Jako przyczynę chorób uznaje się: zanieczyszczenie organizmu (toksemie) i niedobór substancji odżywczych.
Zapraszam na stronę http://terapiasokami.pl -
Czy w Szczecinie są grupy, z którymi można chodzić z kijkami?
Ela