Ela Goczyńska-Han

Coders Mill
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Adsense Banery reklamowe CPA CPL Digital Marketing Display Advertising Google Adwords Google Analytics Internet Media Project Management Scrum Search Advertising Social Media Negocjacje Agile Reklama Strategia marketingowa Marketing internetowy Marketing afiliacyjny E-mail marketing Marketing Mobilny Reklama Online Reklama Interaktywna managment

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Coders Mill
Chief Operating Officer
- Zarządzanie całą firmą - software house
- Praca ze startup’ami z Doliny Krzemowej i Wielkiej Brytanii
- Odpowiedzialność za strategię digital, PR i plan wykonania w tym wskaźników sukcesu
- Zarządzanie stroną internetową Coders Mill
- Opracowanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i zysków spółki i planowanie przyszłych perspektywy spółki
- Nowy rozwój działalności na rynkach zagranicznych
- Budowanie pozycji lidera Coders Mill w swojej dziedzinie
- Opracowanie strategii marketingowych i PR firmy
- Rekrutacja nowych pracowników/team building
- Budowanie sieci kontaktów z innymi potencjalnymi klientami i konkurentami na rynku
- Zarządzanie zespołem 25 osób
Logo
Interactive Media Director
BrainJuice Group
- zarządzanie działem mediowym - interactive (SEM/SEO, display, mobile, video, afiliacja, social media)
- nadzór nad całością merytorycznych i organizacyjnych prac związanych z obsługą wszystkich Klientów (Gruper, Telepizza, Johnnie Walker, Bushmills, Mollers, Dieta Light, Bodymax, Tantum Rosa, Tantum Verde, Visolvit, Ronson, GTS)
- planowanie, wdrażanie, codzienna optymalizacja i monitoring kampanii w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych oraz sieciach afiliacyjnych
- planowanie i zakup kampanii mediowych – display, mobile, social media
- budowa i realizacja mediaplanów w oparciu o założenia klientów
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- tworzenie strategii direct marketingowych online
- doradztwo w zakresie pozyskiwania klientów oraz rozwoju biznesu
- nadzór nad projektami prowadzonymi dla Klientów
- trafficowanie projektów, administracja projektów, kosztorysowanie, rozliczanie z klientami i dostawcami
- negocjacje z dostawcami
- budowaniem trwałych relacji biznesowych w firmie i z Klientem
- new business - pozyskiwanie nowych Klientów
- prelegent na cyklicznych warsztatach dot. Planowania i zakupu mediów online

- negocjacje z dostawcami
- budowaniem trwałych relacji biznesowych w firmie i z Klientem
Omnicom Media Group
SEM Senior Account
- zarządzanie działem SEM/SEO (mobile, video, afiliacja, social media)
- koordynowanie pracy podległych pracowników
- mentor - dbanie o rozwój zespołu
- nadzór nad całością merytorycznych i organizacyjnych prac związanych z obsługą wszystkich Klientów (Polbank, Polpharma, Herbapol, Johnson&Johnson, Nissan, Renault, Henkiel, Grupa Żywiec, McDonald’s)
- planowanie, wdrażanie, codzienna optymalizacja i monitoring kampanii w wyszukiwarkach internetowych, sieciach kontekstowych oraz sieciach afiliacyjnych (współpraca z firmami zewnętrznymi typu performance marketing oraz z największymi dostawcami rozwiązań afiliacyjnych)
- współpraca z wydawcami w modelach: CPA, CPL, CPC, CPM
- bezpośrednia współpraca z agencją kreatywną, programistami, przy testach, monitoringu
- new business - pozyskiwanie nowych Klientów
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- negocjacje z dostawcami
- budowanie trwałych relacji biznesowych w firmie jak i z Klientem oraz dostawcami
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dla Klientów oraz partnerów biznesowych w zakresie SEM/SEO
MRM Worldwide
Senior Direct Marketing Analyst
reklama w wyszukiwarkach internetowych - SEM / SEO

- samodzielne prowadzenie Klienta
- opieka nad Klientem
- planowanie i optymalizacja kampanii w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych oraz sieciach afiliacyjnych
- planowanie kampanii internetowych/kampanie displayowe
- trafficowanie projektów
- negocjacje z dostawcami
- organizowanie pracy plannerów i juniorów
- coaching młodszych pracowników
- organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- współpraca z PR jako ekspert z zakresu SEM/SEO
- social media ( Facebook, Twitter, Blip )
MRM Worldwide
Direct Marketnig Analyst
reklama w wyszukiwarkach internetowych - SEM / SEO

- samodzielne prowadzenie Klienta
- opieka nad Klientem
- planowanie i optymalizacja kampanii w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych oraz sieciach afiliacyjnych
- trafficowanie projektów
- współpraca z plannerami i accountami
- tworzenie wraz z juniorami bazy wiedzy
- tworzenie materiałów szkoleniowych
- współpraca przy organizowaniu i prowadzeniu szkoleń
MRM Worldwide
Direct Marketing Manager
- samodzielne pozyskiwanie i prowadzenie Klienta
- opieka nad Klientem przy projektach z zakresu performance, SEM i SEO ale także social media
- tworzenie strategii direct marketingowych online
- planowanie, wdrażanie, codzienna optymalizacja i monitoring kampanii w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych oraz sieciach afiliacyjnych (współpraca z firmami zewnętrznymi typu performance Marketing oraz z największymi dostawcami rozwiązań afiliacyjnych)
- współpraca z działem PR jako ekspert z zakresu SEM/SEO
- prowadzenie działań w obszarze Social Media (planowanie, strategia, moderacja profili na portalach społecznościowych Facebook, Twitter, Blip), pozyskiwanie klientów, opracowywanie współpracy z dostawcami w tym zakresie, organizowanie prac zespołu klienckiego i produkcyjnego w Agencji pod działania social mediowe; koordynacja tych działań zarówno z Klientem jak i wewnątrz Agencji
- planowanie, wdrażanie i prowadzenie kampanii social ads na facebook.com
- dodatkowo – ad hoc planowanie i zakup pojedynczych kampanii mediowych
- trafficowanie projektów, administracja projektów, kosztorysowanie, rozliczanie z klientami i dostawcami
- negocjacje warunków współpracy projektowej ale i rocznej z dostawcami
- organizowanie pracy plannerów i juniorów w ramach teamu;
- coaching młodszych pracowników
- organizacja współpracy z innymi działami Agencji niezbędnej do prowadzenia projektów – dział Strategii i Badań oraz dział Client Service
- organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla Klientów oraz partnerów biznesowych w zakresie SEM/SEO, afiliacja, social media;
- współpraca z działami PR klientów przy prowadzeniu projektów z zakresu social media (fan page klienckie)
Direct Traffic Sp. z o.o.
Pay Per Click Specialist
reklama w wyszukiwarkach internetowych - SEM

Szkolenia i kursy

Google Qualified Individual - poziom podstawowy i zaawansowany - Reklama w sieci wyszukiwania
Prawo jazdy kat. B
First Cerificate in English

Edukacja

Logo
E-biznes, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Turystyka i rekreacja: specjalność - obsługa ruchu turystycznego, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
e- marketing
e- marketing
Jak wiele zalezy od świata internetowego?
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.