Umiejętności
Implementation Planning
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Wielozadaniowość
Open Mind
Planowanie strategiczne
Dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat B
Presentation skills
working knowledge of MS Office
Working under time pressure
Team Managment
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Odpowiedzialna za aktywności mediowe obsługiwanych Klientów:
• Sephora – Polska i do 2011 koordynacja działań w Czechach oraz na Słowacji ( odpowiedzialna za prezentację przetargową, która umożliwiła wygranie tego Klienta 2007)
• Essilor – producent soczewek okularowych pod marką Crizal
• LAPAM – Izraelska Izba Turystyczna
• Poprzedni Klienci: Wienerberger, Creative Labs, SkyEurope, Wawel, FagorMastercook, Ulrich, Exim Tours, Egmont, odpowiedzialna za przygotowanie prezentacji przetargowych, które przyniosły agencji następujących Klientów: PKP SA i PKP Intercity PGE, Telefonia Dialog, BRE Bank (obecnie mBank ) i BRE Hipoteczny, BRE Leasing, BRE.locum, BRE Faktoring
Osiągnięcia:
• Udane wprowadzenie e-sklepu Sephora w 2015
• +50% wzrost sprzedaży biletów online w ciągu miesiąca dzięki zarekomendowanym aktywnościom mediowym dla PKP
• Wzrost o +10pp świadomości marki w zdefiniowanej grupie docelowej po wiosennej aktywności Essilor
• Wprowadzenie SkyEurope na polski rynek w 2005
• Wzrost usług B2B dla BRE Bank (brak dokładnych wskaźników ze względu na politykę poufności BRE Banku)
• +40% wzrost sprzedaży magazynu Witch (wydawany przez Egmont) dzięki 3-miesięcznej współpracy w jednym z dziecięcych kanałów telewizyjnych (sponsoring + inne niestandardowe placementy w tym kanale)
• 300 ocalonych osób w trakcie trwania kampanii “Ostatni Wyskok” – zgodnie z danymi Ministerstwa transportu o tyle mniej wypadków w czasie kampanii vs analogiczny okres poprzedniego roku => nagroda EFFIE w kategorii kampanii społecznych w 2005
KOMPETENCJE Definiowanie grupy docelowej produktu I przełożenie jej na grupę docelową; re/pozycjonowanie produktu / marki; stworzenie strategii marketingowej i mediowej dla określonego produktu / marki; zarządzanie portfolio produktów; planowanie mediów aby osiągnąć zdefiniowane cele mediowe; planowanie i kupowanie mediów – TV, radio, prasa, outdoor, kino, internet, ambient
• Sephora – Polska i do 2011 koordynacja działań w Czechach oraz na Słowacji ( odpowiedzialna za prezentację przetargową, która umożliwiła wygranie tego Klienta 2007)
• Essilor – producent soczewek okularowych pod marką Crizal
• LAPAM – Izraelska Izba Turystyczna
• Poprzedni Klienci: Wienerberger, Creative Labs, SkyEurope, Wawel, FagorMastercook, Ulrich, Exim Tours, Egmont, odpowiedzialna za przygotowanie prezentacji przetargowych, które przyniosły agencji następujących Klientów: PKP SA i PKP Intercity PGE, Telefonia Dialog, BRE Bank (obecnie mBank ) i BRE Hipoteczny, BRE Leasing, BRE.locum, BRE Faktoring
Osiągnięcia:
• Udane wprowadzenie e-sklepu Sephora w 2015
• +50% wzrost sprzedaży biletów online w ciągu miesiąca dzięki zarekomendowanym aktywnościom mediowym dla PKP
• Wzrost o +10pp świadomości marki w zdefiniowanej grupie docelowej po wiosennej aktywności Essilor
• Wprowadzenie SkyEurope na polski rynek w 2005
• Wzrost usług B2B dla BRE Bank (brak dokładnych wskaźników ze względu na politykę poufności BRE Banku)
• +40% wzrost sprzedaży magazynu Witch (wydawany przez Egmont) dzięki 3-miesięcznej współpracy w jednym z dziecięcych kanałów telewizyjnych (sponsoring + inne niestandardowe placementy w tym kanale)
• 300 ocalonych osób w trakcie trwania kampanii “Ostatni Wyskok” – zgodnie z danymi Ministerstwa transportu o tyle mniej wypadków w czasie kampanii vs analogiczny okres poprzedniego roku => nagroda EFFIE w kategorii kampanii społecznych w 2005
KOMPETENCJE Definiowanie grupy docelowej produktu I przełożenie jej na grupę docelową; re/pozycjonowanie produktu / marki; stworzenie strategii marketingowej i mediowej dla określonego produktu / marki; zarządzanie portfolio produktów; planowanie mediów aby osiągnąć zdefiniowane cele mediowe; planowanie i kupowanie mediów – TV, radio, prasa, outdoor, kino, internet, ambient
Senior Media Planner / Buyer
PPortfolio obsługiwanych Klientów: Kraft (marki: Jacobs, Milka), Bongrain (sery Turek), Podravka (Vegeta)
Udział w różnych prezentacjach przetargowych – na przykład Sidolux, Mlekpol (wygrany przez Starcom), Douglas (dom mediowy nie został wybrany – Klient postanowił kupować media bezpośrednio)
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie na polski rynek Milka Joy – hasło kampanii “full wypas” weszło do codziennego użycia w rozmowach grupy docelowej
• Kampanie B2B dla Turek mające na celu dotarcie do dystrybutorów (prasa handlowa i konkursy dla sprzedawców)
• Nagroda EFFIE w 2005 za niestandardowe wykorzystanie OOH: dymiące filiżanki Jacobs na backlightach (mój pomysł i moje rozwiązania)
KOMPETENCJE: Planowanie kampanii skierowanych w wzrost sprzedaży I świadomości marki; negocjacje kosztów dla obsługiwanych Klientów; planowanie rocznej strategii komunikacji; monitoring konkurencji i odpowiedzi na ich aktywności.
Udział w różnych prezentacjach przetargowych – na przykład Sidolux, Mlekpol (wygrany przez Starcom), Douglas (dom mediowy nie został wybrany – Klient postanowił kupować media bezpośrednio)
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie na polski rynek Milka Joy – hasło kampanii “full wypas” weszło do codziennego użycia w rozmowach grupy docelowej
• Kampanie B2B dla Turek mające na celu dotarcie do dystrybutorów (prasa handlowa i konkursy dla sprzedawców)
• Nagroda EFFIE w 2005 za niestandardowe wykorzystanie OOH: dymiące filiżanki Jacobs na backlightach (mój pomysł i moje rozwiązania)
KOMPETENCJE: Planowanie kampanii skierowanych w wzrost sprzedaży I świadomości marki; negocjacje kosztów dla obsługiwanych Klientów; planowanie rocznej strategii komunikacji; monitoring konkurencji i odpowiedzi na ich aktywności.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Podróżowanie – z plecakiem I biletem powrotnym w ręku, bez planu I z reguły w kierunkach przeciwnych niż wszyscy (Oman, Jemen, Syria, Liban, Jordania, Albania i Kosowo, Rumunia, itd..), wspinaczka górska (zdobyte 5tys m npm w Peru oraz Mount Kościuszko w Australii), jazda na rowerze (dwukrotnie objechany Bornholm w ciągu 2,5 dnia), narty, łyżwy, poezja I dobra literatura (Gabriel Garcia Marquez) , malarstwo (aktywnie – oleje, pastele), polska sztuka okresu secesji, projektowanie biżuterii, nauka języków obcych, kuchnia polska na moim blogu www.domowajadlodajnia.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Armenia i Zakaukazie
Grupa skupiająca miłośników i pasjonatów zainteresowanych Zakaukaziem, w tym przepiękną Armenią. Otwarta platforma dyskusji, wymiany ciekawych informacji, wskazówek i porad dotyczących walorów turyst
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Hiszpania. Camino de Santiago
zapraszam zainteresowanych, zafascynowanych, zbulwersowanych, zaniepokojonych badz tylko ciekawych info o tym cieplo-zimnym kraju