Edyta Talacha-Więch

Account Manager, Havas Media Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Implementation Planning Strategia marketingowa Microsoft Office Wielozadaniowość Open Mind Planowanie strategiczne Dobra organizacja pracy Prawo jazdy kat B Presentation skills working knowledge of MS Office Working under time pressure Team Managment

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Havas Media
Account Manager
Odpowiedzialna za aktywności mediowe obsługiwanych Klientów:
• Sephora – Polska i do 2011 koordynacja działań w Czechach oraz na Słowacji ( odpowiedzialna za prezentację przetargową, która umożliwiła wygranie tego Klienta 2007)
• Essilor – producent soczewek okularowych pod marką Crizal
• LAPAM – Izraelska Izba Turystyczna
• Poprzedni Klienci: Wienerberger, Creative Labs, SkyEurope, Wawel, FagorMastercook, Ulrich, Exim Tours, Egmont, odpowiedzialna za przygotowanie prezentacji przetargowych, które przyniosły agencji następujących Klientów: PKP SA i PKP Intercity PGE, Telefonia Dialog, BRE Bank (obecnie mBank ) i BRE Hipoteczny, BRE Leasing, BRE.locum, BRE Faktoring
Osiągnięcia:
• Udane wprowadzenie e-sklepu Sephora w 2015
• +50% wzrost sprzedaży biletów online w ciągu miesiąca dzięki zarekomendowanym aktywnościom mediowym dla PKP
• Wzrost o +10pp świadomości marki w zdefiniowanej grupie docelowej po wiosennej aktywności Essilor
• Wprowadzenie SkyEurope na polski rynek w 2005
• Wzrost usług B2B dla BRE Bank (brak dokładnych wskaźników ze względu na politykę poufności BRE Banku)
• +40% wzrost sprzedaży magazynu Witch (wydawany przez Egmont) dzięki 3-miesięcznej współpracy w jednym z dziecięcych kanałów telewizyjnych (sponsoring + inne niestandardowe placementy w tym kanale)
• 300 ocalonych osób w trakcie trwania kampanii “Ostatni Wyskok” – zgodnie z danymi Ministerstwa transportu o tyle mniej wypadków w czasie kampanii vs analogiczny okres poprzedniego roku => nagroda EFFIE w kategorii kampanii społecznych w 2005

KOMPETENCJE Definiowanie grupy docelowej produktu I przełożenie jej na grupę docelową; re/pozycjonowanie produktu / marki; stworzenie strategii marketingowej i mediowej dla określonego produktu / marki; zarządzanie portfolio produktów; planowanie mediów aby osiągnąć zdefiniowane cele mediowe; planowanie i kupowanie mediów – TV, radio, prasa, outdoor, kino, internet, ambient
Starcom Mediavest Group
Senior Media Planner / Buyer
PPortfolio obsługiwanych Klientów: Kraft (marki: Jacobs, Milka), Bongrain (sery Turek), Podravka (Vegeta)
Udział w różnych prezentacjach przetargowych – na przykład Sidolux, Mlekpol (wygrany przez Starcom), Douglas (dom mediowy nie został wybrany – Klient postanowił kupować media bezpośrednio)
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie na polski rynek Milka Joy – hasło kampanii “full wypas” weszło do codziennego użycia w rozmowach grupy docelowej
• Kampanie B2B dla Turek mające na celu dotarcie do dystrybutorów (prasa handlowa i konkursy dla sprzedawców)
• Nagroda EFFIE w 2005 za niestandardowe wykorzystanie OOH: dymiące filiżanki Jacobs na backlightach (mój pomysł i moje rozwiązania)

KOMPETENCJE: Planowanie kampanii skierowanych w wzrost sprzedaży I świadomości marki; negocjacje kosztów dla obsługiwanych Klientów; planowanie rocznej strategii komunikacji; monitoring konkurencji i odpowiedzi na ich aktywności.
Media Direction OMD
Media Planner / Buyer
Strategia i aktywności mediowe dla następujących Klientów: DrOetker, BSH (sprzęt AGD marek Bosch & Siemens), Pizza Hut, KFC i Telekomunikacja Polska (na początku jedynie Pion Klientów Indywidualnych a potem koordynacja wszystkich działań dla TP S.A.)
Logo
Marketing Assistant
Publipolska Sp. z o.o
Planowanie kampanii reklamowych i analizy oglądalności programów TV, badania telemetryczne

Edukacja

Logo
Psychologia Zachowań Rynkowych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing I, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Podróżowanie – z plecakiem I biletem powrotnym w ręku, bez planu I z reguły w kierunkach przeciwnych niż wszyscy (Oman, Jemen, Syria, Liban, Jordania, Albania i Kosowo, Rumunia, itd..), wspinaczka górska (zdobyte 5tys m npm w Peru oraz Mount Kościuszko w Australii), jazda na rowerze (dwukrotnie objechany Bornholm w ciągu 2,5 dnia), narty, łyżwy, poezja I dobra literatura (Gabriel Garcia Marquez) , malarstwo (aktywnie – oleje, pastele), polska sztuka okresu secesji, projektowanie biżuterii, nauka języków obcych, kuchnia polska na moim blogu www.domowajadlodajnia.pl

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Ameryka Łacińska
Ameryka Łacińska
Dla miłośników wszystkiego, co ma związek z Ameryką Łacińską
Antyki
Antyki
Dla tych, którzy lubią przedmioty z duszą.
Antykwariat
Antykwariat
Dla chcących kupić lub sprzedać antyki
Armenia i Zakaukazie
Armenia i Zakaukazie
Grupa skupiająca miłośników i pasjonatów zainteresowanych Zakaukaziem, w tym przepiękną Armenią. Otwarta platforma dyskusji, wymiany ciekawych informacji, wskazówek i porad dotyczących walorów turyst
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Hiszpania. Camino de Santiago
Hiszpania. Camino de Santiago
zapraszam zainteresowanych, zafascynowanych, zbulwersowanych, zaniepokojonych badz tylko ciekawych info o tym cieplo-zimnym kraju
Jedźmy razem samochodem
Jedźmy razem samochodem
Samochód -> Razem -> Podróż.