Umiejętności
Content Marketing
Microsoft Office
Biuro prasowe
Project Management
Public Relations
Social Media
Zarządzanie zespołem
relacje z mediami
Marketing Communication
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Communication Manager
Braster S.A. (start up branża telemedyczna)
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za tworzenie zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji marki z uwzględnieniem kreacji treści, nadzorem nad stroną www, profilami w social mediach, organizacją eventów PR i budowaniem relacji z kluczowymi interesariuszami,
• Bieżąca współpraca i nadzór agencji: marketingowej, digital, PR,
• Organizacja i koordynacja uczestnictwa marki w kluczowych eventach branżowych, reprezentowanie marki w wystąpieniach dla mediów (prasa, radio, TV),
• Monitoring mediów, bieżące zarządzenie budżetem PR.
Osiągnięcia:
• Organizacja debaty eksperckiej w Polskiej Agencji Prasowej inaugurującej wyniki opracowanego raportu „Rak piersi nie ma metryki”.
– efekty: frekwencja ponad 40 dziennikarzy, ponad 800 publikacji w mediach, dotarcie do ponad 3,5 mln osób, 71 ROI.
• Udział marki w eventach poświęconych tematyce zdrowia: 25. finał WOŚP, Dzień Różowej Wstążki AVON, Zdrowe Koszyki.
• Odpowiedzialność za tworzenie zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji marki z uwzględnieniem kreacji treści, nadzorem nad stroną www, profilami w social mediach, organizacją eventów PR i budowaniem relacji z kluczowymi interesariuszami,
• Bieżąca współpraca i nadzór agencji: marketingowej, digital, PR,
• Organizacja i koordynacja uczestnictwa marki w kluczowych eventach branżowych, reprezentowanie marki w wystąpieniach dla mediów (prasa, radio, TV),
• Monitoring mediów, bieżące zarządzenie budżetem PR.
Osiągnięcia:
• Organizacja debaty eksperckiej w Polskiej Agencji Prasowej inaugurującej wyniki opracowanego raportu „Rak piersi nie ma metryki”.
– efekty: frekwencja ponad 40 dziennikarzy, ponad 800 publikacji w mediach, dotarcie do ponad 3,5 mln osób, 71 ROI.
• Udział marki w eventach poświęconych tematyce zdrowia: 25. finał WOŚP, Dzień Różowej Wstążki AVON, Zdrowe Koszyki.
Account Manager
Zakres obowiązków:
• Obsługa kluczowych klientów agencji, strategiczne doradztwo w ramach komunikacji PR dla klientów agencji,
• Opracowanie strategii PR do przetargów agencyjnych (zarys kampanii i zakres kontraktu, oszacowanie budżetu),
• Odpowiedzialność za 6 projektów w tym ich rentowność i nadzór nad zespołem 5 osób,
• Pozyskiwanie nowych klientów agencji.
Osiągnięcia:
• Opracowanie strategii PR na stałą obsługę jednej z marek Nestlé,
- efekt: wygranie przetargu i podpisanie nieograniczonego czasowo kontraktu.
• Zarządzanie projektem i zespołem marki Winiary. Efekty działań PR po roku: 1 015 publikacji, 1 555 012 AVE (Ekwiwalent reklamowy).
• Praca w charakterze wewnętrznego konsultanta ds. komunikacji w firmie Danone Polska. Skuteczne realizowanie działań z zakresu relacji zewnętrznych i komunikacji kryzysowej.
• Obsługa kluczowych klientów agencji, strategiczne doradztwo w ramach komunikacji PR dla klientów agencji,
• Opracowanie strategii PR do przetargów agencyjnych (zarys kampanii i zakres kontraktu, oszacowanie budżetu),
• Odpowiedzialność za 6 projektów w tym ich rentowność i nadzór nad zespołem 5 osób,
• Pozyskiwanie nowych klientów agencji.
Osiągnięcia:
• Opracowanie strategii PR na stałą obsługę jednej z marek Nestlé,
- efekt: wygranie przetargu i podpisanie nieograniczonego czasowo kontraktu.
• Zarządzanie projektem i zespołem marki Winiary. Efekty działań PR po roku: 1 015 publikacji, 1 555 012 AVE (Ekwiwalent reklamowy).
• Praca w charakterze wewnętrznego konsultanta ds. komunikacji w firmie Danone Polska. Skuteczne realizowanie działań z zakresu relacji zewnętrznych i komunikacji kryzysowej.
Account Executive
Zakres obowiązków:
• Tworzenie i realizacja skutecznych wielokanałowych kampanii PR,
• Opracowanie strategii PR do przetargów agencyjnych,
• Utrzymywanie relacji z kluczowymi mediami.
Osiągnięcia:
• 2 letnia obsługa marki TK Maxx: wprowadzenie firmy na polski rynek, prowadzenie showroom’u marki, budowanie relacji
z mediami. Roczne efekty PR: ponad 1000 publikacji, 7 554 120 PLN AVE.
• Organizowanie launchu produktów NIVEA: tworzenie i koordynacja eventów PR, budowanie relacji z mediami. Efekty: frekwencja ponad 50 przedstawicieli mediów na evencie.
• Obsługa marki alkoholu Barefoot należącej do firmy E. & J. Gallo Winery. Efekty po 8 miesiącach współpracy: 722 publikacji w mediach, 3 109 400 PLN AVE.
• Tworzenie i realizacja skutecznych wielokanałowych kampanii PR,
• Opracowanie strategii PR do przetargów agencyjnych,
• Utrzymywanie relacji z kluczowymi mediami.
Osiągnięcia:
• 2 letnia obsługa marki TK Maxx: wprowadzenie firmy na polski rynek, prowadzenie showroom’u marki, budowanie relacji
z mediami. Roczne efekty PR: ponad 1000 publikacji, 7 554 120 PLN AVE.
• Organizowanie launchu produktów NIVEA: tworzenie i koordynacja eventów PR, budowanie relacji z mediami. Efekty: frekwencja ponad 50 przedstawicieli mediów na evencie.
• Obsługa marki alkoholu Barefoot należącej do firmy E. & J. Gallo Winery. Efekty po 8 miesiącach współpracy: 722 publikacji w mediach, 3 109 400 PLN AVE.
Junior Account Executive
Zakres obowiązków:
• Samodzielne prowadzenie projektów,
• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z mediami,
• Implementacja narzędzi PR (konferencje prasowe, wyjazdy prasowe, spotkania 1-2-1, press pack)
• Tworzenie raportów podsumowujących działania PR dla klientów.
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie na rynek produktów marki artègo (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). Efekty PR: 210 publikacji w mediach.
• Ponad roczna obsługa marki Braun należącej do P&G. Skuteczna egzekucja strategii PR i launch golarki seria 3 z ambasadorem kampanii Jose Mourinho.
• Samodzielne prowadzenie projektów,
• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z mediami,
• Implementacja narzędzi PR (konferencje prasowe, wyjazdy prasowe, spotkania 1-2-1, press pack)
• Tworzenie raportów podsumowujących działania PR dla klientów.
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie na rynek produktów marki artègo (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). Efekty PR: 210 publikacji w mediach.
• Ponad roczna obsługa marki Braun należącej do P&G. Skuteczna egzekucja strategii PR i launch golarki seria 3 z ambasadorem kampanii Jose Mourinho.
Szkolenia i kursy
• Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych (2018.02)
• Szkolenie Social Media dla e-marketerów (2017.12)
• I love marketing & social media (2017.10)
• Szkolenie rozwojowe dotyczące trudnych rozmów, obsługi roszczeniowych
klientów oraz panowania nad emocjami w obsłudze klienta (2014.12)
• City & Guilds, Certificate in International English for Speakers of Other Languages (ESOL) – Communicator – B2 (2008.12)
• Szkolenie Social Media dla e-marketerów (2017.12)
• I love marketing & social media (2017.10)
• Szkolenie rozwojowe dotyczące trudnych rozmów, obsługi roszczeniowych
klientów oraz panowania nad emocjami w obsłudze klienta (2014.12)
• City & Guilds, Certificate in International English for Speakers of Other Languages (ESOL) – Communicator – B2 (2008.12)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Aranżacja wnętrz, design, joga, zdrowy styl życia
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.