Umiejętności
Assessment Center
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Doradztwo Personalne
Rekrutacja pracowników
Kompetencje interpersonalne
Prawo jazdy kat B
Trening osobisty
komunikatywność
kompetencje miękkie
Sztuka prezentacji
doradztwo zawodowe
Coching oraz mentoring sprzedażowy
Podstawy prawa autorskiego
sztuka profesjonalnej prezentacji
podstawy Prawa Pracy
zarządzanie czasem, praca w zespole, organizacja pracy własnej
Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych
doradztwo biznesowe
kompetencje społeczne komunikatywność
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
sztuka perswazji
Sztuka prezentacji – tworzenie i przeprowadzanie wystąpień grupowych
Kultura organizacyjna
Trener kariery
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
szkoleniowiec
Organizowanie i prowadzenie szkoleń podstawowych oraz doskonalących, a także koordynacja szkoleń zewnętrznych;
Sporządzanie raportów, analiz jakościowych i ilościowych;
Ścisła współpraca z managerami firm w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych;
Przygotowywanie programów szkoleniowych oraz określanie potrzeb szkoleniowych w porozumieniu z przełożonymi działów ds. szkoleń i rozwoju oraz z działem HR;
Prowadzenie bazy szkoleń;
Doskonalenie pracowników, dbanie o ich dalszy rozwój (np. coaching, indywidualne programy rozwoju, re – trening, programy naprawcze);
Wdrażanie nowych pracowników, szczególnie przy dużych rotacjach i sezonowości pracy.
Sporządzanie raportów, analiz jakościowych i ilościowych;
Ścisła współpraca z managerami firm w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych;
Przygotowywanie programów szkoleniowych oraz określanie potrzeb szkoleniowych w porozumieniu z przełożonymi działów ds. szkoleń i rozwoju oraz z działem HR;
Prowadzenie bazy szkoleń;
Doskonalenie pracowników, dbanie o ich dalszy rozwój (np. coaching, indywidualne programy rozwoju, re – trening, programy naprawcze);
Wdrażanie nowych pracowników, szczególnie przy dużych rotacjach i sezonowości pracy.
Audytor
Wykonywanie badań marketingowych, nadzór nad projektami badawczymi, analizowanie i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji marketingowych oraz raportowanie wyników badań, badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku.
Specjalista ds. sprzedaży Ubezpieczeń
Sprzedawać produkt oraz utrzymywać relacje z portfelem powierzonych klientów, aktywnie pozyskiwać klientów, identyfikować potrzeby swoich Klientów oraz dobierać oferty odpowiadającej tym wymaganiom,
odpowiadać za realizację planu sprzedaży w zakresie ubezpieczeń i programów oszczędnościowych oraz funduszy inwestycyjnych, utrzymywać doskonałe relacje z Klientami, między innymi poprzez wysokiej jakości obsługę posprzedażową, budować pozytywny wizerunek firmy na rynku.
odpowiadać za realizację planu sprzedaży w zakresie ubezpieczeń i programów oszczędnościowych oraz funduszy inwestycyjnych, utrzymywać doskonałe relacje z Klientami, między innymi poprzez wysokiej jakości obsługę posprzedażową, budować pozytywny wizerunek firmy na rynku.
Kierownik Działu Handlowego
Hurtownia Spożywcza Alko
Zarządzanie pracą działu handlowego, opracowywanie strategii sprzedaży produktów firmy, realizowanie założonej strategii i planu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta, rozwój sprzedaży na podległym terenie o nowe produkty, analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży, zarządzanie podległym zespołem.
sprzedawca
Firma Handlowa Junior
Zapewnienie sprawnej, bezpośredniej obsługi klientów z zachowaniem zasad uprzejmości i uczciwości, staranna obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie zamówień w przypadku niedoborów w ilości towarów, dbanie o zachowywanie należytego porządku w miejscu pracy, przygotowywanie dokumentacji dla klientów zgłaszających reklamacje, sporządzanie dokumentów dotyczących gwarancji i instruowanie klientów na temat zasad obowiązującej gwarancji, sprzedaż towarów i przyjmowanie zapłat na zakupiony przez klienta produkt, wydawania klientom paragonów, faktur czy rachunków, odbieranie dostarczanego do sklepu towaru i kwitowanie jego odbioru, dbanie o należytą ekspozycję towarów wewnątrz sklepu i zewnętrznych witrynach, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, wykonywanie raportów ze sprzedaży, prezentacja na prośbę klienta określonych towarów oraz przekazywanie na ich temat wszelkich, niezbędnych informacji, udzielanie klientom rad dotyczących zgłaszanych przez nich wątpliwości.
Projekty
Moja wewnętrzna siła
Motywacja jest jak paliwo, które pozwala samochodowi jechać. Tym samochodem jesteś Ty. Aby działać, czyli wykonywać jakąś czynność, musisz mieć odpowiednią ilość motywacji. Oprócz motywacji do realizacji celów niezbędna jest także siła woli. Według psychologów to właśnie ona nadaje motywacji nową jakość. Kiedy uczący się przejmuje odpowiedzialność za swój proces kształcenia i stara się uniknąć pokus odciągających go od celu, istotną rolę pełni jego wola. Człowiek zawdzięcza swojej motywacji wybór celów, ale to siła woli potrzebna jest do ich skutecznego zrealizowania. To dzięki woli uruchamiane są procesy metapoznawcze, umożliwiające rozwiązanie danych zadań.
Szkolenia i kursy
Komunikat Otwarty
Kurs Ratownictwa Medycznego
Prawo jazdy kat. B
Sprzedaż bezpośrednia
Techniki sprzedaży
Kurs Ratownictwa Medycznego
Prawo jazdy kat. B
Sprzedaż bezpośrednia
Techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
Psychologia biznesu, społeczna i poznawcza. Procesy coachingowe. Wędkarstwo aktywne, motoryzacja, przepisy drogowe, podróże samochodem, nowe technologie, kryptowaluty, marka osobista.
Inne
Wady: nadmierny perfekcjonizm.
Zalety: konsekwencja w działaniu.
Zalety: konsekwencja w działaniu.
Grupy
Głogów
Grupa zrzeszająca, obecnych przeszłych oraz przyszłych mieszkańców miasta Głogowa i jego sympatyków
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.