Umiejętności
Umiejętności analityczne
B2B
Strategia biznesowa
Inżynieria Chemiczna
Negocjacje kontraktu
Dynamika
Eksport
biznes międzynarodowy
Stosunki międzynarodowe
Zarządzanie kluczowymi klientami
Języki
Przywództwo
Smary
Umiejętności zarządzania
Zarządzanie procesami
zarządzanie marketingiem
Negocjacje
rekrutowanie procowników
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Strategia cenowa
Project Management
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
SAP R / 3
Umiejętności sprzedaży
Strategic Communications
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Międzynarodowych Kluczowych Klientów
Kierownictwo nad siecią sprzedaży w krajach Południowo Wschodniej Europy; Odpowiedzialność za identyfikację, rozwój i zarządzanie relacjami z kluczowymi międzynarodowymi partnerami BP Europa SE; Maksymalizacja wyników działań sprzedażowych; Zarządzanie ekspansją oraz rozwojem biznesu kart paliwowych ze szczególnym uwzględnieniem krajów SEE;
Kierownik Działu Eksportu
- Zarządzanie siecią sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej;
- Tworzenie i wdrażanie strategii firmy marketingowo-sprzedażowej dla eksportu;
- Zarządzanie polityką handlową i cenową Działu Eksportu;
- Maksymalizacja wyników sprzedaży poprzez KPI i cele sprzedażowe
- Nadzór nad skuteczną realizacją planów sprzedażowych przez podległy dział
- Analiza danych rynkowych dotyczących branży, działań konkurencji i wyników osiąganych na rynkach zagranicznych;
- Rekrutacja menagerów odpowiedzialnych za poszczególne rynki zagraniczne
- Przygotowanie budżetu dla Działu Eksportu i nadzór nad jego realizacją
- Uczestnictwo i nadzór nad organizacją targów branżowych i szkoleń produktowych dla kontrahentów zagranicznych
- Uczestnictwo w konferencjach branżowych - speaker
- Koordynacja i nadzór nad terminowym przeprowadzaniem działań marketingowo-promocyjnych na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej
- Zarządzanie procesem organizacyjnym i pełnienie roli zarządczej Menedżera procesu taktycznego "Budowanie rynku, sprzedaż i obsługa Klienta – rynki pozostałe"
- Realizacja zadań związanych z zarządzaniem projektowym, pełnienie roli Kierownika Projektu „Model ekspansji Orlen Oil na rynkach zagranicznych”
- Tworzenie i wdrażanie strategii firmy marketingowo-sprzedażowej dla eksportu;
- Zarządzanie polityką handlową i cenową Działu Eksportu;
- Maksymalizacja wyników sprzedaży poprzez KPI i cele sprzedażowe
- Nadzór nad skuteczną realizacją planów sprzedażowych przez podległy dział
- Analiza danych rynkowych dotyczących branży, działań konkurencji i wyników osiąganych na rynkach zagranicznych;
- Rekrutacja menagerów odpowiedzialnych za poszczególne rynki zagraniczne
- Przygotowanie budżetu dla Działu Eksportu i nadzór nad jego realizacją
- Uczestnictwo i nadzór nad organizacją targów branżowych i szkoleń produktowych dla kontrahentów zagranicznych
- Uczestnictwo w konferencjach branżowych - speaker
- Koordynacja i nadzór nad terminowym przeprowadzaniem działań marketingowo-promocyjnych na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej
- Zarządzanie procesem organizacyjnym i pełnienie roli zarządczej Menedżera procesu taktycznego "Budowanie rynku, sprzedaż i obsługa Klienta – rynki pozostałe"
- Realizacja zadań związanych z zarządzaniem projektowym, pełnienie roli Kierownika Projektu „Model ekspansji Orlen Oil na rynkach zagranicznych”
Specjalista ds. eksportu
- Nadzór nad realizacją sprzedaży na podległych rynkach
- Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- Negocjacje warunków dostaw i umów, przygotowywanie ofert handlowych, nadzór
nad terminową realizacją oraz potwierdzeniem złożonych zamówień kontrahentom
- Przygotowywanie kontraktów i umów handlowych
- Koordynacja prawidłowego i terminowego przebiegu odpraw celnych
- Uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych
- Monitoring i koordynacja działań związanych z reklamacjami obsługiwanych klientów
- Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- Negocjacje warunków dostaw i umów, przygotowywanie ofert handlowych, nadzór
nad terminową realizacją oraz potwierdzeniem złożonych zamówień kontrahentom
- Przygotowywanie kontraktów i umów handlowych
- Koordynacja prawidłowego i terminowego przebiegu odpraw celnych
- Uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych
- Monitoring i koordynacja działań związanych z reklamacjami obsługiwanych klientów
Samodzielny Marketingowiec
Anwil S.A. Grupa PKN Orlen
- Realizowanie sprzedaży krajowej i zagranicznej
- Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- Negocjacje warunków dostaw i umów, przygotowywanie ofert handlowych
- Przygotowywanie budżetu i analizowanie kosztów Działu Sprzedaży i Marketingu
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowywaniem nowych receptur produktowych przez Dział Aplikacji, wdrażanie nowych aplikacji produktowych u klienta
- Organizacja konferencji, spotkań integracyjnych z kluczowymi klientami, pracownikami Kompleksu
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych produktów
- Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- Negocjacje warunków dostaw i umów, przygotowywanie ofert handlowych
- Przygotowywanie budżetu i analizowanie kosztów Działu Sprzedaży i Marketingu
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowywaniem nowych receptur produktowych przez Dział Aplikacji, wdrażanie nowych aplikacji produktowych u klienta
- Organizacja konferencji, spotkań integracyjnych z kluczowymi klientami, pracownikami Kompleksu
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych produktów
Szkolenia i kursy
- 2012 02 „Wykorzystanie macierzy BCG w analizach na rynku olejów i smarów”
Essentis szkolenia marketingowe
- 2011 12 „Leader Coachem” Lauren Peso Polska S.A.
- 2011 06 „Strategiczna Karta Wyników” OTTIMA plus Sp. z o.o.
- 2011 06 „Negocjacje” Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
- 2011 04 „Base Oils and Lubricants in Russia and the CIS” Refining Association Clarion events
- 2010 12 „PODATEK VAT - ZMIANY 2011” Europejskie Centrum Edukacji Sp. z o.o.
- 2010 11 „Efektywne zarządzanie sobą w czasie z zastosowaniem metody GTD Davida Allena” In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.
- 2010 06 „Pozycjonowanie Marki” Distribution Marketing Group
- 2010 04 „ECR – Efficient Consumer Response” Distribution Marketing Group
- 2010 03 „Train the Trainer i Kreowanie Wizerunku” Lauren Peso Polska S.A.
- 2009 12 ”Profesjonalne zarządzanie cenami” Simon Kucher & Partners
- 2009 12 „Zarządzanie Projektami Strategicznymi” KDK-INFO
- 2009 12 „Prezentacje bez stresu” Arche psychologia dla ludzi
- 2009 10 „Leadership” In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.
- 2009 09 „Zarządzanie projektami (PRINCE2, PMI, Agile)” KDK-INFO
- 2005 02 „FCE” University of Cambrige
Essentis szkolenia marketingowe
- 2011 12 „Leader Coachem” Lauren Peso Polska S.A.
- 2011 06 „Strategiczna Karta Wyników” OTTIMA plus Sp. z o.o.
- 2011 06 „Negocjacje” Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
- 2011 04 „Base Oils and Lubricants in Russia and the CIS” Refining Association Clarion events
- 2010 12 „PODATEK VAT - ZMIANY 2011” Europejskie Centrum Edukacji Sp. z o.o.
- 2010 11 „Efektywne zarządzanie sobą w czasie z zastosowaniem metody GTD Davida Allena” In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.
- 2010 06 „Pozycjonowanie Marki” Distribution Marketing Group
- 2010 04 „ECR – Efficient Consumer Response” Distribution Marketing Group
- 2010 03 „Train the Trainer i Kreowanie Wizerunku” Lauren Peso Polska S.A.
- 2009 12 ”Profesjonalne zarządzanie cenami” Simon Kucher & Partners
- 2009 12 „Zarządzanie Projektami Strategicznymi” KDK-INFO
- 2009 12 „Prezentacje bez stresu” Arche psychologia dla ludzi
- 2009 10 „Leadership” In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.
- 2009 09 „Zarządzanie projektami (PRINCE2, PMI, Agile)” KDK-INFO
- 2005 02 „FCE” University of Cambrige
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Osiągnięcia i Nagrody:
Wybitny Eksporter Roku 2010 - nadane przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich
Ambasador Polskiej Gospodarki 2012 "Eksporter" - nadane przez Business Center Club
Wybitny Eksporter Roku 2010 - nadane przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich
Ambasador Polskiej Gospodarki 2012 "Eksporter" - nadane przez Business Center Club
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów wszystkich wydziałów UMK.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.