Edyta Smoła

referent d/s obsługi klienta, HCS EUROPE SP. Z O.O.
Węgrzce, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

HCS EUROPE
referent d/s obsługi klienta
utrzymywanie na stałym poziomie stanów magazynowych; przyjmowanie i realizacja zamówień; stały kontakt z klientami oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym; prace administracyjno-biurowe
Logo
Starszy Inspektor
Urząd Regulacji Telekomunikcji i Poczty oddział Kraków
kontrola jakości usług świadczonych przez Pocztę Polską, firmy kurierskie i firmy spedycyjne; organizacja kursów z zakresu telekomunikacji; prace administracyjno-biurowe
Logo
referent ds marketingu
Rejonowy Urząd Poczty w Tarnobrzegu
udział w tworzeniu nowo powstałego działu marketingu; organizacja i udział w akcjach promocyjnych Poczty Polskiej; prace administracyjno-biurowe

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Badania marketingowe
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zakupy
Inne

Zainteresowania

ogrodnictwo, czytanie książek (thrillery, kryminały, obyczajowe), koty

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.