Edyta Krzyczkowska
Menedżer, Deutsche Bank PBC S.A.
Legionowo,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer
- zapewnienie klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami
- budowanie i pogłębianie relacji z klientami oraz dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej
- szkolenie pracowników w zakresie produktów inwestycyjnych oraz kredytowych
- motywowanie pracowników
- współpraca z innymi pracownikami i jednostkami Banku w celu zwiększenia poziomu sprzedaży
- okresowe zastępowanie dyrektora oddziału
- bieżaca i okresowa kontrola stanów i dokumentów kasowych
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących oddziału
- działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
- budowanie i pogłębianie relacji z klientami oraz dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej
- szkolenie pracowników w zakresie produktów inwestycyjnych oraz kredytowych
- motywowanie pracowników
- współpraca z innymi pracownikami i jednostkami Banku w celu zwiększenia poziomu sprzedaży
- okresowe zastępowanie dyrektora oddziału
- bieżaca i okresowa kontrola stanów i dokumentów kasowych
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących oddziału
- działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
SPECJALISTA
- zapewnienie klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami
- budowanie i pogłębianie relacji z klientami oraz dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej
- realizacja założonych celów sprzedaży
- rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
- przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami
- współpraca z innymi pracownikami i jednostkami Banku w celu zwiększenia poziomu sprzedaży
- realizacja zadań związanych ze szkoleniem nowych pracowników
- dzielenie się z innymi członkami zespołu osiąganymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji
- działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
- budowanie i pogłębianie relacji z klientami oraz dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej
- realizacja założonych celów sprzedaży
- rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
- przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami
- współpraca z innymi pracownikami i jednostkami Banku w celu zwiększenia poziomu sprzedaży
- realizacja zadań związanych ze szkoleniem nowych pracowników
- dzielenie się z innymi członkami zespołu osiąganymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji
- działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
Doradca Citigold ds. Zarządzania Majątkiem (Citigold Wealth Manager)
- efektywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie
i pogłębianie więzi z już istniejącymi klientami oraz wykorzystywanie umiejętności sprzedaży w celu realizacji założonych planów sprzedaży
- aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów
i oferowanie odpowiednich rozwiązań
- ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej
i ekonomicznej rynku, trendów w celu lepszego informowania klientów Banku jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe
- bieżące informowanie klientów o nowych produktach pojawiających się w ofercie Banku oraz zachęcanie ich do korzystania z rozszerzonej oferty poprzez uwypuklenie korzyści jakie z nich odniosą
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami
- zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami CitiGold.
Osiągnięcia: Dyplom dla najlepszego Doradcy Bankowości Detalicznej w kategorii: Najwyższy poziom „upfront fees” w okresie 01.01.2005- 31.08.2005.
i pogłębianie więzi z już istniejącymi klientami oraz wykorzystywanie umiejętności sprzedaży w celu realizacji założonych planów sprzedaży
- aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów
i oferowanie odpowiednich rozwiązań
- ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej
i ekonomicznej rynku, trendów w celu lepszego informowania klientów Banku jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe
- bieżące informowanie klientów o nowych produktach pojawiających się w ofercie Banku oraz zachęcanie ich do korzystania z rozszerzonej oferty poprzez uwypuklenie korzyści jakie z nich odniosą
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami
- zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami CitiGold.
Osiągnięcia: Dyplom dla najlepszego Doradcy Bankowości Detalicznej w kategorii: Najwyższy poziom „upfront fees” w okresie 01.01.2005- 31.08.2005.
Doradca Bankowości Detalicznej (Personal Banker)
- skuteczna sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Banku oraz udział w realizacji planu sprzedaży oddziału w odniesieniu do poszczególnych produktów Banku
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez zarządzanie ich finansami oraz umiejętny, dostosowany do indywidualnych potrzeb
i oczekiwań klientów dobór produktów z oferty Banku
- koordynowanie spotkań dla istniejących i potencjalnych klientów oraz dbałość o aktualizację ich wiedzy o nowych produktach inwestycyjnych oferowanych przez Bank
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami oraz zapewnienie zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi klienta,
- przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
- rozbudowa bazy klientów.
Osiągnięcia: Dyplom dla „Zwycięscy wiosennej edycji Ligi Mistrzów w kategorii zarządzania funduszami dłużnymi, organizowanej przez Union Investment TFI S.A.”
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez zarządzanie ich finansami oraz umiejętny, dostosowany do indywidualnych potrzeb
i oczekiwań klientów dobór produktów z oferty Banku
- koordynowanie spotkań dla istniejących i potencjalnych klientów oraz dbałość o aktualizację ich wiedzy o nowych produktach inwestycyjnych oferowanych przez Bank
- stałe utrzymywanie dobrej współpracy z klientami oraz zapewnienie zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi klienta,
- przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
- rozbudowa bazy klientów.
Osiągnięcia: Dyplom dla „Zwycięscy wiosennej edycji Ligi Mistrzów w kategorii zarządzania funduszami dłużnymi, organizowanej przez Union Investment TFI S.A.”
Pracownik Biura Handlowego
opracowanie i realizacja planów sprzedaży
nawiązanie współpracy z klientami
przygotowywanie umów handlowych
opracowanie materiałów reklamowych
nawiązanie współpracy z klientami
przygotowywanie umów handlowych
opracowanie materiałów reklamowych
Przedstawiciel Handlowy
pozyskiwanie nowych klientów;
prowadzenie negocjacji handlowo - sprzedażowych z klientami;
sprzedaż kart kredytowych;
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji handlowej;
przygotowywanie ofert i promocji dla klientów;
współpraca ze stałymi klientami
Osiągnięcia: Dyplom uznania za najlepszy debiut sprzedażowy wydany przez
Departament Dystrybucji Pionu Kart Kredytowych w październiku 2003 roku.
prowadzenie negocjacji handlowo - sprzedażowych z klientami;
sprzedaż kart kredytowych;
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji handlowej;
przygotowywanie ofert i promocji dla klientów;
współpraca ze stałymi klientami
Osiągnięcia: Dyplom uznania za najlepszy debiut sprzedażowy wydany przez
Departament Dystrybucji Pionu Kart Kredytowych w październiku 2003 roku.
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kategorii B
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „tajne”
Świadectwo rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczeń CitiInsurance Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.
Pozytywnie zdany egzamin dla osób ubiegających się o prawo do wykonywania czynności agencyjnych – uzyskanie wpisu do rejestru agentów KNUiFE
Uzyskanie certyfikatu uprawniającego do sprzedaży produktów inwestycyjnych
Dyplom ukończenia szkolenia „Fundusze Zagraniczne”
Dyplom ukończenia szkolenia „Fundusze Credit Suisse w ofercie Portfela Inwestycyjnego z Funduszami Zagranicznymi”.
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „tajne”
Świadectwo rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczeń CitiInsurance Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.
Pozytywnie zdany egzamin dla osób ubiegających się o prawo do wykonywania czynności agencyjnych – uzyskanie wpisu do rejestru agentów KNUiFE
Uzyskanie certyfikatu uprawniającego do sprzedaży produktów inwestycyjnych
Dyplom ukończenia szkolenia „Fundusze Zagraniczne”
Dyplom ukończenia szkolenia „Fundusze Credit Suisse w ofercie Portfela Inwestycyjnego z Funduszami Zagranicznymi”.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.