Edyta Obrębska

"W pogoni za poczuciem wartości"
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. Sieci Agencyjnej
Touroperator Comfort Club
Całościowe zarządzanie działem agencyjnym (budowanie bazy agentów, nadawanie numerów umów i wprowadzanie do systemów rezerwacyjnych, nadawanie loginów, wysyłka katalogów, budowanie dobrej relacji z
agentami). Odpowiedzialność za produkt turystyczny (Teneryfa, Gran Canaria). Współpraca z kontrahentami; odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie strony internetowej (zamieszczanie mega ofert, top ofert, menu boczne, menu górne,ogłoszenia, news letter, regulaminy, galerie). Wysyłanie, przyjmowanie,rejestrowanie korespondencji przesyłek pocztowych i kurierskich; selekcja poczty elektronicznej i dalsza jej dystrybucja; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów;
wybór asortymentu biurowego oraz niezbędnego wyposażenia i kontrola dostaw; obsługa sprzętu biurowego (xero, fax, skanowanie dokumentów, bindowanie)Znajomość systemów rezerwacyjnych SART, Blue Vendo oraz Merlin X. Tworzenie i sprzedaż ofert katalogowych. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi (Teneryfa,Gran Canaria, Majorka, Kreta, Egipt,Tajlandia). Uczestnictwo w odprawach lotniczych.
Logo
Asystentka biurowa, Rezydent BP Itaka
Grecka Agencja Turystyczna Dynamic Travel Center w Thassos Town
organizowanie wyjazdów służbowych dla pracowników firmy i gości (rezerwacje hotelowe, kupno biletów, kupno ubezpieczeń, uzgodnienie i negocjowanie cen), wystawianie faktur, przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; współpraca z hotelarzami na wyspie Thassos, przyjmowanie rezerwacji od touroperatorów, takich jak: FTI (Niemcy), Thomas Cook (Norwegia, Szwecja, Dania), Sundio Group (Holandia), jak również ITAKA. Dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji, tłumaczenie listów, organizowanie podróży służbowych.Uczestnictwo przy przeprawach promowych wycieczek autokarowych Polskiego Biura Podróży SINDBAD. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wycieczek fakultatywnych, rezerwacji, danych dotyczących wyjazdów klientów z poszczególnych hoteli. Współpraca z Polskim Biurem Podróży ITAKA (rezydent na wyspie Thassos w Grecji). Uczestnictwo w transferach turystycznych, obecność przy kwaterowaniu turystów, prowadzenie spotkań informacyjnych, prowadzenie wycieczek fakultatywnych zarówno dla turystów polskich, jak i zagranicznych, udzielanie turystom wszelkich informacji dotyczących wyspy Thassos oraz informacji organizacyjnych.
OST Gromada
Specjalista ds. Turystyki w Centralnym Biurze ds. marketingu i sprzedaży w Dziale Turystyki Wyjazdow
tworzenie kompleksowych ofert turystycznych: oferty standardowe (wyjazdy pobytowe, wycieczki objazdowe), dopasowane do życzeń klienta, oferty specjalne (wyjazdy dla singli). Promocja i reklama tworzonych przeze mnie produktów (wysyłanie ofert do szkół, firm, organizowanie i uczestnictwo w targach turystycznych), tworzenie i sprzedaż ofert katalogowych, wystawianie faktur oraz not; dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji firmowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej kart ubezpieczeniowych ISIC, nawiązywanie współpracy z kontrahentami, m.in. Sol Nostrum (Włochy), General Tourist (Chorwacja), Antypody (Australia i Nowa Zelandia), Piast Travel (Kanada), Orient Travel (Chiny). Sporządzanie i zawieranie umów z polskimi kontrahentami, jak: Natura Tour, Geovita, Fundusz Wczasów Pracowniczych, Nadwiślańska Agencja Turystyczna. Pod moją opieką znajdowały się następujące destynacje: Austria (Kaprun, Zell am See, Tyrol), Chorwacja (Kukljica, Biograd na Moru, Sv. Filip i Jakov, Trogir), Włochy (Dolomity Val di Sole/Marilleva, Passo Tonale/, Dolomity Val di Fiemme/Cavalese, Ziano di Fiemme, Predazzo), Kanada (wycieczki objazdowe, Toronto – Ottawa – Quebec City – Montreal).

Szkolenia i kursy

• 04/2010 ukończone szkolenie z zakresu „Obsługa Ruchu Turystycznego”, zorganizowane przez Doradztwo Gospodarcze DGA S.A.
• 03/03/2010 zdany egzamin na pilota wycieczek w Urzędzie Marszałkowskim w Warszawie.
• znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie),
• 07/2009 ukończony Level 1 Certificate In Adult Literacy. The City and Guilds of London Institue.
• obsługa komputera – bardzo dobra znajomość środowiska internetowego oraz pakietu MS Office, umiejętność poruszania się w systemie rezerwacyjnym SART, Blue Vendo, Merlin X.
• obsługa urządzeń biurowych

Edukacja

Logo
Obsługa Ruchu Turystycznego, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna Almamer w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

turystyka kwalifikowana (kolarstwo, kajakarstwo), podróże (prywatnie odwiedziłam Chorwację – Rijeka, Matulji, Opatija, Wielką Brytanię – Eastbourne, Brighton, Londyn; służbowo odwiedziłam Grecję – Ateny, Lefkadę, Kefalonię, Astakos, Thassos), religie, kuchnia grecka

Inne

• wysoka kultura osobista połączona z poczuciem humoru
• zdolność do szybkiego przyswajania wiadomości, analizowania problemów oraz wyciągania wniosków