Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Sieci Agencyjnej
Touroperator Comfort Club
Całościowe zarządzanie działem agencyjnym (budowanie bazy agentów, nadawanie numerów umów i wprowadzanie do systemów rezerwacyjnych, nadawanie loginów, wysyłka katalogów, budowanie dobrej relacji z
agentami). Odpowiedzialność za produkt turystyczny (Teneryfa, Gran Canaria). Współpraca z kontrahentami; odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie strony internetowej (zamieszczanie mega ofert, top ofert, menu boczne, menu górne,ogłoszenia, news letter, regulaminy, galerie). Wysyłanie, przyjmowanie,rejestrowanie korespondencji przesyłek pocztowych i kurierskich; selekcja poczty elektronicznej i dalsza jej dystrybucja; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów;
wybór asortymentu biurowego oraz niezbędnego wyposażenia i kontrola dostaw; obsługa sprzętu biurowego (xero, fax, skanowanie dokumentów, bindowanie)Znajomość systemów rezerwacyjnych SART, Blue Vendo oraz Merlin X. Tworzenie i sprzedaż ofert katalogowych. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi (Teneryfa,Gran Canaria, Majorka, Kreta, Egipt,Tajlandia). Uczestnictwo w odprawach lotniczych.
agentami). Odpowiedzialność za produkt turystyczny (Teneryfa, Gran Canaria). Współpraca z kontrahentami; odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie strony internetowej (zamieszczanie mega ofert, top ofert, menu boczne, menu górne,ogłoszenia, news letter, regulaminy, galerie). Wysyłanie, przyjmowanie,rejestrowanie korespondencji przesyłek pocztowych i kurierskich; selekcja poczty elektronicznej i dalsza jej dystrybucja; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów;
wybór asortymentu biurowego oraz niezbędnego wyposażenia i kontrola dostaw; obsługa sprzętu biurowego (xero, fax, skanowanie dokumentów, bindowanie)Znajomość systemów rezerwacyjnych SART, Blue Vendo oraz Merlin X. Tworzenie i sprzedaż ofert katalogowych. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi (Teneryfa,Gran Canaria, Majorka, Kreta, Egipt,Tajlandia). Uczestnictwo w odprawach lotniczych.
Asystentka biurowa, Rezydent BP Itaka
Grecka Agencja Turystyczna Dynamic Travel Center w Thassos Town
organizowanie wyjazdów służbowych dla pracowników firmy i gości (rezerwacje hotelowe, kupno biletów, kupno ubezpieczeń, uzgodnienie i negocjowanie cen), wystawianie faktur, przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; współpraca z hotelarzami na wyspie Thassos, przyjmowanie rezerwacji od touroperatorów, takich jak: FTI (Niemcy), Thomas Cook (Norwegia, Szwecja, Dania), Sundio Group (Holandia), jak również ITAKA. Dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji, tłumaczenie listów, organizowanie podróży służbowych.Uczestnictwo przy przeprawach promowych wycieczek autokarowych Polskiego Biura Podróży SINDBAD. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wycieczek fakultatywnych, rezerwacji, danych dotyczących wyjazdów klientów z poszczególnych hoteli. Współpraca z Polskim Biurem Podróży ITAKA (rezydent na wyspie Thassos w Grecji). Uczestnictwo w transferach turystycznych, obecność przy kwaterowaniu turystów, prowadzenie spotkań informacyjnych, prowadzenie wycieczek fakultatywnych zarówno dla turystów polskich, jak i zagranicznych, udzielanie turystom wszelkich informacji dotyczących wyspy Thassos oraz informacji organizacyjnych.
Specjalista ds. Turystyki w Centralnym Biurze ds. marketingu i sprzedaży w Dziale Turystyki Wyjazdow
tworzenie kompleksowych ofert turystycznych: oferty standardowe (wyjazdy pobytowe, wycieczki objazdowe), dopasowane do życzeń klienta, oferty specjalne (wyjazdy dla singli). Promocja i reklama tworzonych przeze mnie produktów (wysyłanie ofert do szkół, firm, organizowanie i uczestnictwo w targach turystycznych), tworzenie i sprzedaż ofert katalogowych, wystawianie faktur oraz not; dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji firmowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej kart ubezpieczeniowych ISIC, nawiązywanie współpracy z kontrahentami, m.in. Sol Nostrum (Włochy), General Tourist (Chorwacja), Antypody (Australia i Nowa Zelandia), Piast Travel (Kanada), Orient Travel (Chiny). Sporządzanie i zawieranie umów z polskimi kontrahentami, jak: Natura Tour, Geovita, Fundusz Wczasów Pracowniczych, Nadwiślańska Agencja Turystyczna. Pod moją opieką znajdowały się następujące destynacje: Austria (Kaprun, Zell am See, Tyrol), Chorwacja (Kukljica, Biograd na Moru, Sv. Filip i Jakov, Trogir), Włochy (Dolomity Val di Sole/Marilleva, Passo Tonale/, Dolomity Val di Fiemme/Cavalese, Ziano di Fiemme, Predazzo), Kanada (wycieczki objazdowe, Toronto – Ottawa – Quebec City – Montreal).
Szkolenia i kursy
• 04/2010 ukończone szkolenie z zakresu „Obsługa Ruchu Turystycznego”, zorganizowane przez Doradztwo Gospodarcze DGA S.A.
• 03/03/2010 zdany egzamin na pilota wycieczek w Urzędzie Marszałkowskim w Warszawie.
• znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie),
• 07/2009 ukończony Level 1 Certificate In Adult Literacy. The City and Guilds of London Institue.
• obsługa komputera – bardzo dobra znajomość środowiska internetowego oraz pakietu MS Office, umiejętność poruszania się w systemie rezerwacyjnym SART, Blue Vendo, Merlin X.
• obsługa urządzeń biurowych
• 03/03/2010 zdany egzamin na pilota wycieczek w Urzędzie Marszałkowskim w Warszawie.
• znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie),
• 07/2009 ukończony Level 1 Certificate In Adult Literacy. The City and Guilds of London Institue.
• obsługa komputera – bardzo dobra znajomość środowiska internetowego oraz pakietu MS Office, umiejętność poruszania się w systemie rezerwacyjnym SART, Blue Vendo, Merlin X.
• obsługa urządzeń biurowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
turystyka kwalifikowana (kolarstwo, kajakarstwo), podróże (prywatnie odwiedziłam Chorwację – Rijeka, Matulji, Opatija, Wielką Brytanię – Eastbourne, Brighton, Londyn; służbowo odwiedziłam Grecję – Ateny, Lefkadę, Kefalonię, Astakos, Thassos), religie, kuchnia grecka
Inne
• wysoka kultura osobista połączona z poczuciem humoru
• zdolność do szybkiego przyswajania wiadomości, analizowania problemów oraz wyciągania wniosków
• zdolność do szybkiego przyswajania wiadomości, analizowania problemów oraz wyciągania wniosków