Edyta Murawska
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
CMS
Digital Marketing
Google Analytics
Kontakt
Marketing
Media
PowerPoint
Project Management
Public Relations
Negocjacje
Analiza finansowa
Analiza
Planowanie mediów
praca w zespole
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
zorganizowanie, odpowiedzialność, planowanie
praca pod presją czasu, odporność na stres
Ambicja, pomysłowość, wychodzenie z inicjatywą
Skrupulatność i dokładność w działaniu
Zaangażowanie organizacyjne
grafika internetowa
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
* Opracowywanie strategii marketingowych ATL/BTL dla projektów mieszkaniowych na rynku B2C będących na różnych stadium realizacji: etap wprowadzenia projektu, utrzymania, re-branding
* Planowanie kanału dotarcia do klienta, śledzenie procesu zakupowego oraz inicjowanie powstania materiałów i usług wspierających sprzedaż
* Planowanie i kontrolowanie budżetów marketingowych
* Koordynowanie całością działań marketingowych 360 stopni
* Zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych: agencje reklamowe, PR oraz internetowa, dostawcy prasy, radia, outdooru
* Nadzorowanie zawartości strony internetowej spółki i profilów w mediach społecznościowych (FB) * Przygotowywanie analiz efektywności mediów i prezentacje dla Zarządu
* Planowanie kanału dotarcia do klienta, śledzenie procesu zakupowego oraz inicjowanie powstania materiałów i usług wspierających sprzedaż
* Planowanie i kontrolowanie budżetów marketingowych
* Koordynowanie całością działań marketingowych 360 stopni
* Zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych: agencje reklamowe, PR oraz internetowa, dostawcy prasy, radia, outdooru
* Nadzorowanie zawartości strony internetowej spółki i profilów w mediach społecznościowych (FB) * Przygotowywanie analiz efektywności mediów i prezentacje dla Zarządu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker