Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu
• Opracowanie strategii marketingowej
• Marketing produktowy
• Komunikacja w obszarze sieci dystrybucji
• Zarządzanie zespołem
• Identyfikacja wizualna hotelu
• Marketing produktowy
• Komunikacja w obszarze sieci dystrybucji
• Zarządzanie zespołem
• Identyfikacja wizualna hotelu
Pełnomocnik Rektora ds. Public Relations
• Kreowanie wizerunku Wyższej Szkoły Bankowej
w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny w Szczecinie
• Public relations:
Komunikacja wewnętrzna – budowanie relacji
ze studentami oraz władzami uczelni
Komunikacja zewnętrzna – budowanie relacji
z mediami oraz podmiotami z otoczenia uczelni
• Marketing, digital marketing, social media
w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny w Szczecinie
• Public relations:
Komunikacja wewnętrzna – budowanie relacji
ze studentami oraz władzami uczelni
Komunikacja zewnętrzna – budowanie relacji
z mediami oraz podmiotami z otoczenia uczelni
• Marketing, digital marketing, social media
Doradca Biznesowy, Specjalista ds Public Relations
• Sprzedaż monitoringu mediów
• Public relations
• Budowanie wizerunku firmy jako eksperta w obszarze monitoringu mediów
• Media relations
• Public relations
• Budowanie wizerunku firmy jako eksperta w obszarze monitoringu mediów
• Media relations
Szkolenia i kursy
1. LCCI I
2. Zertyfikat Deutsch
3. Ukończony kurs z London School of PR – Dyplom Specjalisty ds. Public Relations
4. Certyfikat Audytora wewnętrznego
2. Zertyfikat Deutsch
3. Ukończony kurs z London School of PR – Dyplom Specjalisty ds. Public Relations
4. Certyfikat Audytora wewnętrznego
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?