Edyta Misztela

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży, Polkomtel Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa urządzeń biurowych Obsługa pakietu MS Office

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Wsparcia Sieci
Polkomtel Sp. z o. o.
Zarządzanie pracą zespołu 9-17 osobowego poprzez planowanie, organizowanie i kontrolę realizowanych przez zespół zadań. Raportowanie pracy zespołu, rozliczanie pracowników.
Rekrutacja nowych pracowników.
Organizacja szkoleń wstępnych oraz doszkalających pracowników.
Nadzór nad realizacją procesów w ramach zespołu i ich raportowanie.
Zapobieganie nadużyciom i nieefektywnym działaniom w ramach Działu.
Udział w spotkaniach i projektach wewnątrz spółkowych oraz o znaczeniu ogólnospółkowym. Składanie wymagań biznesowych do Analiz Biznesowych.
Współpraca z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Aktualizacja i tworzenie procedur QPI oraz procesów.
Pełnienie zastępstw za Kierownika Działu (80 os. dział).
Paweł Burakowski
Paweł Burakowski · współpracownik
wystawiono
Pracowałem z Edytą przy projekcie VPBX i z czystym sumieniem mogę napisać, że Edyta to pracowita i odpowiedzialna osoba. Podczas szeregu spotkań wykazywała się kreatywnością i zawsze starała się znaleźć rozwiązanie problemu. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole dopełniają moją pozytywną ocenę Edyty jako współpracownika.
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynator
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynowanie pracy Zespołu.
Udział w spotkaniach i projektach wewnątrz spółkowych.
Organizowanie szkoleń wprowadzających oraz doszkalających pracowników.
Pełnienie zastępstw za Kierownika Działu.
Aktualizacja procedur i procesów obowiązujących Zespół.
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynacja pracy zespołu podczas dyżurów oraz pełnienie zastępstw Kierownika Zespołu.
Udział w spotkaniach wewnątrz spółkowych.
Aktualizacja procesów i procedur.
Organizacja szkoleń dla nowych pracowników.
Polkomtel Sp. z o. o.
specjalista ds. obsługi klientów biznesowych
Polkomtel Sp. z o. o.
Telefoniczna obsługa Klienta Biznesowego (rynek SME, SOHO). Obsługa korespondencji e-mail (zewnętrznej i wewnętrznej).

Projekty

Odstąpienie umów
Dostosowanie procesów i systemów do zmiany wynikającej z ustawy Prawa Konsumenckiego z 2014 r. (zmiana trybu odstąpienia umowy z 10 na 14 dniowy).
Zakres obowiązków
Udział w spotkaniach projektowych. Składanie wymagań biznesowych do specyfikacji projektowej. Współtworzenie procesu biznesowego.
Wyrocznia
Udział w spotkaniach projektowych. Składanie wymagań biznesowych do specyfikacji projektowej. Współtworzenie procesu i otoczenia biznesowego.
Energia
Zakres obowiązków
Udział w spotkaniach projektowych. Składanie wymagań biznesowych do specyfikacji projektowej. Współtworzenie procesu biznesowego.
VMI
Udział w spotkaniach projektowych. Składanie wymagań biznesowych do specyfikacji projektowej. Współtworzenie procesu i otoczenia biznesowego.
VPBX
Zakres obowiązków
Udział w spotkaniach projektowych. Składanie wymagań biznesowych do specyfikacji projektowej. Współtworzenie procesu i otoczenia biznesowego.

Szkolenia i kursy

Trening Twórczego Myślenia (10/2011)
Trening Twórczości - Kreatywność (11/2010)
Profesjonalna Prezentacja (11/2010)
Typologia Klienta (05/2010)
Techniki Sprzedaży (09/2006)
Przekształcanie rozmowy informacyjnej w handlową (11/2003)
Zaawansowane techniki rozmów telefonicznych (06/2003)
Współpraca ze stresem (04/2003)

Edukacja

Logo
Logistyka w Handlu Zagranicznym, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i