Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Project Management
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
pr
Planowanie marketingowe
Planowanie budżetu
zarzadzanie i marketing
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. komunikacji
Fundacja VCC
- Budowanie wizerunku marki VCC na rynku polskim i europejskim
- Planowanie i wdrażanie działań informacyjnych i PR
- Wsparcie Zarządu w strategii rozwoju organizacji i produktu (zarządzanie strategiczne)
- Prowadzenie kontaktów z decydentami w Polsce i za granicą
- Komunikacja B2B - wsparcie kanału partnerskiego
- Planowanie i wdrażanie działań informacyjnych i PR
- Wsparcie Zarządu w strategii rozwoju organizacji i produktu (zarządzanie strategiczne)
- Prowadzenie kontaktów z decydentami w Polsce i za granicą
- Komunikacja B2B - wsparcie kanału partnerskiego
Dyrektor Pionu Komunikacji, wcześniej PR Manager
- Tworzenie i realizacja wszystkich elementów strategii komunikacyjnej dla spółek grupy kapitałowej (CSF Polska, MCSK, ISV Global) Syntea S.A.
- Zarządzanie 4-osobowym działem.
- Przygotowanie spółki Syntea S.A. do upublicznienia (udział w budowaniu strategii, tworzenie strategii komunikacyjnej, współpraca z Autoryzowanym Doradcą, Prawnikiem)
- Przygotowanie spółki do debiutu na NewConnect (materiały dla inwestorów, przygotowywanie bazy inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych, investor relations, reprezentowanie spółki na eventach związanych z rynkiem kapitałowym)
- Media relations (zarządzanie biurem prasowym, stałe kontakty z dziennikarzami ekonomicznymi i IT (informacje prasowe, wywiady, wypowiedzi eksperckie, m.in. "Gazeta Finansowa", "Puls Biznesu", budowanie wizerunku ekspertów w kluczowych mediach),
- komunikacja B2B, współpraca w obszarze PR z partnerami grupy kapitałowej (m.in. Microsoft, Comarch)
- Przygotowywanie materiałów wizerunkowych dla spółek grupy kapitałowej
- Przygotowywanie eventów, konferencji prasowych, targów
- Współpraca i nadzór nad działaniami agencji PR (06.2008-10.2008)
- PR produktowy dla kluczowej marki one4all oraz PR usług
- Współpraca z działem HR w zakresie realizacji komunikacji wewnętrznej
- Wsparcie marketingowe - lead generation
- Zarządzanie 4-osobowym działem.
- Przygotowanie spółki Syntea S.A. do upublicznienia (udział w budowaniu strategii, tworzenie strategii komunikacyjnej, współpraca z Autoryzowanym Doradcą, Prawnikiem)
- Przygotowanie spółki do debiutu na NewConnect (materiały dla inwestorów, przygotowywanie bazy inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych, investor relations, reprezentowanie spółki na eventach związanych z rynkiem kapitałowym)
- Media relations (zarządzanie biurem prasowym, stałe kontakty z dziennikarzami ekonomicznymi i IT (informacje prasowe, wywiady, wypowiedzi eksperckie, m.in. "Gazeta Finansowa", "Puls Biznesu", budowanie wizerunku ekspertów w kluczowych mediach),
- komunikacja B2B, współpraca w obszarze PR z partnerami grupy kapitałowej (m.in. Microsoft, Comarch)
- Przygotowywanie materiałów wizerunkowych dla spółek grupy kapitałowej
- Przygotowywanie eventów, konferencji prasowych, targów
- Współpraca i nadzór nad działaniami agencji PR (06.2008-10.2008)
- PR produktowy dla kluczowej marki one4all oraz PR usług
- Współpraca z działem HR w zakresie realizacji komunikacji wewnętrznej
- Wsparcie marketingowe - lead generation
Specjalista ds. PR
- samodzielna obsługa klientów (branża IT): CSF Polska, MCSK
- PR korporacyjny, produktowy
- media relations: kontakty z dziennikarzami z branży IT oraz edukacyjnej, przygotowywanie konferencji oraz eventów, przygotowywanie informacji prasowych oraz artykułów
- przygotowywanie prezentacji oraz ofert z zakresu komunikacji dla klientów
- wsparcie działań marketingowych
- PR korporacyjny, produktowy
- media relations: kontakty z dziennikarzami z branży IT oraz edukacyjnej, przygotowywanie konferencji oraz eventów, przygotowywanie informacji prasowych oraz artykułów
- przygotowywanie prezentacji oraz ofert z zakresu komunikacji dla klientów
- wsparcie działań marketingowych
PR Consultant
PR Consultant (stanowisko Account Assistant):
- samodzielna obsługa firmy Lifetech Natural (branża farmaceutyczna),
- obsługa klientów: Tchibo, Trenkwalder & Partner (HR), Europlant, TEVA, Lifetech Natural (farmaceutyczna),
Prowadzone działania:
- PR produktowy, PR korporacyjny, działania w ramach Corporate Social Responsbility, Biznes To Biznes (B2B),
- media relations: kontakty z dziennikarzami z mediów ogólnopolskich i lokalnych(głównie biznesowych i zdrowotnych), pisanie informacji prasowych, organizacja konferencji, śniadań prasowych, briefingów, organizacja wywiadów, przygotowywanie materiałów na wyłączność)
- przygotowywanie researchów i prezentacji multimedialnych (analiza rynku konkurencji, informacji, konsumenta, przygotowywanie badania opinii)
- prace koncepcyjne: planowanie strategii komunikacyjnej, naming, planowanie i koordynacja działań edukacyjnych, programów społecznych, m.in. kampania „Uwolnij się od toksyn”, „Ratuj życie”, przygotowywanie kampanii launchingowej,
- monitoring mediów, archiwizacja i opis publikacji,
- sporządzanie raportów z działań PR,
- współtworzenie stron WWW pod kontem działań PR,
- ghost writing, pisanie scenariuszy filmów, audycji radiowych, konferencji,
- samodzielna obsługa firmy Lifetech Natural (branża farmaceutyczna),
- obsługa klientów: Tchibo, Trenkwalder & Partner (HR), Europlant, TEVA, Lifetech Natural (farmaceutyczna),
Prowadzone działania:
- PR produktowy, PR korporacyjny, działania w ramach Corporate Social Responsbility, Biznes To Biznes (B2B),
- media relations: kontakty z dziennikarzami z mediów ogólnopolskich i lokalnych(głównie biznesowych i zdrowotnych), pisanie informacji prasowych, organizacja konferencji, śniadań prasowych, briefingów, organizacja wywiadów, przygotowywanie materiałów na wyłączność)
- przygotowywanie researchów i prezentacji multimedialnych (analiza rynku konkurencji, informacji, konsumenta, przygotowywanie badania opinii)
- prace koncepcyjne: planowanie strategii komunikacyjnej, naming, planowanie i koordynacja działań edukacyjnych, programów społecznych, m.in. kampania „Uwolnij się od toksyn”, „Ratuj życie”, przygotowywanie kampanii launchingowej,
- monitoring mediów, archiwizacja i opis publikacji,
- sporządzanie raportów z działań PR,
- współtworzenie stron WWW pod kontem działań PR,
- ghost writing, pisanie scenariuszy filmów, audycji radiowych, konferencji,
Szkolenia i kursy
Szkolenia medialne (wrzesień 2007, czerwiec 2008)
Wizerunek pracodawcy (październik 2008)
Excel poziom średniozaawansowany(2009)
Ms Project (2009)
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Prince2 (certyfikat Prince2 Foundation 2012)
Rozszerzony kurs fotografii (2014)
Wizerunek pracodawcy (październik 2008)
Excel poziom średniozaawansowany(2009)
Ms Project (2009)
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Prince2 (certyfikat Prince2 Foundation 2012)
Rozszerzony kurs fotografii (2014)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Fotografia
Teatr alternatywny
Zarządzanie strategiczne
Media
Teatr alternatywny
Zarządzanie strategiczne
Media
Inne
Prowadzenie szkoleń z zakresu PR dla firm oraz instytucji publicznych (doświadczenie trenerskie).
Od października 2010 do czerwca 2011 prowadzenie warsztatów PR dla studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL.
Od października 2010 do czerwca 2011 prowadzenie warsztatów PR dla studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
HRO Recruitment
HRO Recruitment to dostawca usług z obszaru rekrutacji na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. Naszą misją jest wsparcie Klientów w określeniu potrzeb oraz realizacji planów rekr
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Nieformalna grupa promocyjna artystów twórców i wykonawców.
Muzycy, artyści, wykonawcy, agenci koncertowi, menadżerowie, impresaria, organizatorzy imprez,
animatorzy kultury oraz wszyscy którzy pragną nawiązać współpracę przy realizowaniu różnego rodzaju imp
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?