Umiejętności
Microsoft Office
Portale
Obsługa klienta
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
zarządzanie biurem
Kontrola
Word, Excel, PowerPoint
kreatywność i samodzielność w działaniu
Delegowanie zadań i kontrola
sporządzanie raportów i zestawień
Obsługa Programu KWHotel
Obsługa AvailPRO
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Recepcji - Zastępca Dyrektora Hotelu
Avena Boutique Hotel
- Kompleksowe przygotowanie hotelu do otwarcia oraz zarządzanie działalnością hotelu po jego otwarciu;
- Zarządzanie poszczególnymi departamentami w Hotelu: tworzenie i wdrażanie procedur mających na celu optymalizację funkcjonowania działów;
- Kompleksowa rekrutacja pracowników; działania w zakresie szkoleń, motywacji;
- Kontrola jakości świadczonych usług w zakresie działalności całego Hotelu: zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji Gościa;
- Zapewnienie maksymalizacji wyniku finansowego hotelu;
- Podejmowanie działań sprzedażowych (we współpracy z działem sprzedaży) zapewniających wysokie obłożenie hotelu;
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów;
- Kreowanie w hotelu przyjaznego środowiska pracy i dobrej atmosfery;
- Sporządzanie raportów z działalności obiektu, sporządzanie zestawień, obliczanie wskaźników;
- Sprawowanie funkcji reprezentacyjnych;
- Zarządzanie poszczególnymi departamentami w Hotelu: tworzenie i wdrażanie procedur mających na celu optymalizację funkcjonowania działów;
- Kompleksowa rekrutacja pracowników; działania w zakresie szkoleń, motywacji;
- Kontrola jakości świadczonych usług w zakresie działalności całego Hotelu: zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji Gościa;
- Zapewnienie maksymalizacji wyniku finansowego hotelu;
- Podejmowanie działań sprzedażowych (we współpracy z działem sprzedaży) zapewniających wysokie obłożenie hotelu;
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów;
- Kreowanie w hotelu przyjaznego środowiska pracy i dobrej atmosfery;
- Sporządzanie raportów z działalności obiektu, sporządzanie zestawień, obliczanie wskaźników;
- Sprawowanie funkcji reprezentacyjnych;
Kierownik Recepcji - Front Office Manager
Zulian Aparthotel
- Zarządzanie Działem Recepcji i Rezerwacji (recepcja, portier); rekrutacja, wdrażanie, szkolenia;
- Kontrola współpracy między działami, zapewnienie sprawnej komunikacji;
- Kontrola jakości świadczonych usług;
- Delegowanie zadań;
- Rozliczanie rezerwacji indywidualnych oraz grupowych;
- Działania w zakresie marketingu, ustalania cen;
- Kreatywne podejście do sytuacji problemowych;
- Kontrola współpracy między działami, zapewnienie sprawnej komunikacji;
- Kontrola jakości świadczonych usług;
- Delegowanie zadań;
- Rozliczanie rezerwacji indywidualnych oraz grupowych;
- Działania w zakresie marketingu, ustalania cen;
- Kreatywne podejście do sytuacji problemowych;
Pracownik Działu Recepcji i Rezerwacji
Ibis Kraków Stare Miasto
- Kompleksowa obsługa Gości - od momentu zameldowania, aż do wymeldowania z hotelu (usługa concierge, regulowanie płatności, wystawianie faktur);
- Obsługa portali rezerwacyjnych: ceny, dostępność, opinie; rozliczenie miesięczne;
- Obsługa rezerwacji indywidualnych oraz grupowych wraz z rozliczeniem (BB, HB, FB) (grupy od 15 do 150 osób);
- Obsługa konferencji i imprez okolicznościowych pod względem organizacyjnym;
- Fakturowanie: rozliczenia miesięczne faktur sprzedażowych oraz faktur kosztowych, korekty faktur, noty korygujące;
- Współpraca z usługodawcami świadczeń dodatkowych: wycieczki lokalne, transporty gości, masaże, spa, restauracje;
- Obsługa portali rezerwacyjnych: ceny, dostępność, opinie; rozliczenie miesięczne;
- Obsługa rezerwacji indywidualnych oraz grupowych wraz z rozliczeniem (BB, HB, FB) (grupy od 15 do 150 osób);
- Obsługa konferencji i imprez okolicznościowych pod względem organizacyjnym;
- Fakturowanie: rozliczenia miesięczne faktur sprzedażowych oraz faktur kosztowych, korekty faktur, noty korygujące;
- Współpraca z usługodawcami świadczeń dodatkowych: wycieczki lokalne, transporty gości, masaże, spa, restauracje;
Pracownik Recepcji i p.o. Kierownik Recepcji
Yarden Aparthotel
- Organizacja pracy Działu Recepcji oraz Działu Bellman/ Portier (układanie miesięcznych grafików, rekrutacja nowych pracowników, kontrola zlecanych obowiązków, przygotowywanie wypłat);
- Obsługa portali rezerwacyjnych pod względem cen, dostępności, opinii; rozliczeń; mapowanie z YP;
- Obsługa rezerwacji indywidualnych oraz grupowych wraz z rozliczeniem (BB, HB, FB);
- Fakturowanie: rozliczenia miesięczne faktur sprzedażowych oraz faktur kosztowych; kontrola poprawności dokumentów;
- Współpraca z usługodawcami świadczeń dodatkowych: wycieczki lokalne, transporty gości, masaże, spa, restauracje;
- Obsługa zaopatrzenia i zamówień hotelowych;
- Kontrola czystości pokoi i apartamentów;
- Kontrola, okresowe inwentaryzacje stanu i wyposażenia obiektu;
- Obsługa portali rezerwacyjnych pod względem cen, dostępności, opinii; rozliczeń; mapowanie z YP;
- Obsługa rezerwacji indywidualnych oraz grupowych wraz z rozliczeniem (BB, HB, FB);
- Fakturowanie: rozliczenia miesięczne faktur sprzedażowych oraz faktur kosztowych; kontrola poprawności dokumentów;
- Współpraca z usługodawcami świadczeń dodatkowych: wycieczki lokalne, transporty gości, masaże, spa, restauracje;
- Obsługa zaopatrzenia i zamówień hotelowych;
- Kontrola czystości pokoi i apartamentów;
- Kontrola, okresowe inwentaryzacje stanu i wyposażenia obiektu;
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.