Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Project Manager
- Organizacja i koordynacja aranżacji dla klientów;
- Ofiarowanie pomocy klientom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla klientów;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla klientów;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla klientów;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów;
- Ofiarowanie pomocy klientom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla klientów;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla klientów;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla klientów;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów;
Zastepca Kierownika ds. Administracyjnych Budynku WFC
- Organizacja i koordynacja aranżacji dla nowych najemców;
- Nadzór ze strony Wynajmującego i Project Management w trakcie całego procesu, powierzchnie od 80 do 5000 m2;
- Ofiarowanie pomocy najemcom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla nowych najemców budynku;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla nowych najemców;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla nowych najemców;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów;
- Nadzór nad firmą sprzatajacą, firmą ochraniającą budynek,dostawcami innych usług dla budynku;
- Wprowadzanie nowych Najemców na budynek.
- Nadzór ze strony Wynajmującego i Project Management w trakcie całego procesu, powierzchnie od 80 do 5000 m2;
- Ofiarowanie pomocy najemcom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla nowych najemców budynku;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla nowych najemców;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla nowych najemców;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów;
- Nadzór nad firmą sprzatajacą, firmą ochraniającą budynek,dostawcami innych usług dla budynku;
- Wprowadzanie nowych Najemców na budynek.
Koordynator ds. Administracji/ Utrzymania Budynku
- Organizacja i koordynacja aranżacji dla nowych najemców;
- Oferowanie pomocy najemcom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla nowych najemców budynku;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla nowych najemców;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla nowych najemców;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów.
- Oferowanie pomocy najemcom w realizacji usług dodatkowych lub przy wyborze oferentów usług dodatkowych, w tym budowlanych;
- Organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami budowlanymi dotyczącymi aranżacji powierzchni dla nowych najemców budynku;
- Zbieranie ofert na wykonawstwo prac, negocjowanie cen, kontrola kosztów związanych z aranżacjami;
- Ustalanie grafiku oraz zakresu prac związanych z przygotowaniem biur dla nowych najemców;
- Kontrolowanie prac budowlanych dla nowych najemców;
- Kontakt z projektantami, wykonawcami, dostawcami sprzętu i materiałów.
Assistant Project Manager, Construction Manger Assistant, Document Controller
Nadzór i koordynacja prac przy adaptacji powierzchni biurowych dla najemców budynków International Business Center A i B oraz Wiśniowy Business Park budynek F, plus jednej aranżacji w budynku Roma Office Center. Ekskluzywne osiedle domów rodzinnych Oakland Park (Chylice k.Piaseczna)- Construction Manager Assistant i document controlling.
GŁ.OBOWIĄZKI:
• Koordynacja działań inwestorskich przy budowie International Business Center B,
• Przygotowywanie umów i zleceń dla firm wykonawczych i podwykonawczych,
• Negocjacje z dostawcami materiałów i usług,
• Uczestniczenie w odbiorach powierzchni z docelowymi Najemcami. Monitorowanie gotowej powierzchni usterkowo aż do chwili ich zupełnego usunięcia,
• Przygotowywanie comiesięcznego raportu finansowego dla poszczególnych projektów,
• Gromadzenie i analiza danych związanych z realizacją projektów i monitorowanie postępu prac,
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na generalne wykonawstwo,
• Koordynacja prac Inspektorów Nadzoru,
• Współpraca z urzędami w zakresie wniosków i zezwoleń,
• Wspieranie działań zarządzającej budową zewnętrznej firmy anglojęzycznej,
• Organizowanie tymczasowego i docelowego biura budowy,
• Kontrola obiegu dokumentów i ich archiwizacja,
• Kompletowanie dokumentacji powykonawczej,
• Tworzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Organizowanie i prowadzenie spotkań,
• Zorganizowanie szkolenia BHP i odzieży bezpiecznej/ochronnej dla pracowników biura budowy i gości,
• Prace sekretarskie tj. zamawianie artykułów biurowych, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o estetykę biura, tworzenie backupu informacji z serwera.
GŁ.OBOWIĄZKI:
• Koordynacja działań inwestorskich przy budowie International Business Center B,
• Przygotowywanie umów i zleceń dla firm wykonawczych i podwykonawczych,
• Negocjacje z dostawcami materiałów i usług,
• Uczestniczenie w odbiorach powierzchni z docelowymi Najemcami. Monitorowanie gotowej powierzchni usterkowo aż do chwili ich zupełnego usunięcia,
• Przygotowywanie comiesięcznego raportu finansowego dla poszczególnych projektów,
• Gromadzenie i analiza danych związanych z realizacją projektów i monitorowanie postępu prac,
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na generalne wykonawstwo,
• Koordynacja prac Inspektorów Nadzoru,
• Współpraca z urzędami w zakresie wniosków i zezwoleń,
• Wspieranie działań zarządzającej budową zewnętrznej firmy anglojęzycznej,
• Organizowanie tymczasowego i docelowego biura budowy,
• Kontrola obiegu dokumentów i ich archiwizacja,
• Kompletowanie dokumentacji powykonawczej,
• Tworzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
• Organizowanie i prowadzenie spotkań,
• Zorganizowanie szkolenia BHP i odzieży bezpiecznej/ochronnej dla pracowników biura budowy i gości,
• Prace sekretarskie tj. zamawianie artykułów biurowych, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o estetykę biura, tworzenie backupu informacji z serwera.
Asystentka Biura Koordynacji Najemców, Asystentka Koordynatora Najemców
Prowadzenie biura,
• Organizacja planu pracy przełożonego, umawianie spotkań,
• Kontakty z najemcami,
• Archiwizacja i przepisywanie dokumentów,
• Przygotowywanie i dystrybucja korespondencji,
• Obsługa urządzeń biurowych i odbieranie telefonów.
• Organizacja planu pracy przełożonego, umawianie spotkań,
• Kontakty z najemcami,
• Archiwizacja i przepisywanie dokumentów,
• Przygotowywanie i dystrybucja korespondencji,
• Obsługa urządzeń biurowych i odbieranie telefonów.
Szkolenia i kursy
Lipiec 2006 - Kurs Prawa Jazdy kategorii B
Czerwiec 2006- Kurs BHP Pracodawców i innych osób kierujących pracownikami
Lipiec 2000 - Kurs Ratownictwa Pierwszej Pomocy Przedmedycznej Ratowników
Maltańskich
Sierpień 2000 - Kurs Wychowawców Kolonijnych
Czerwiec 2006- Kurs BHP Pracodawców i innych osób kierujących pracownikami
Lipiec 2000 - Kurs Ratownictwa Pierwszej Pomocy Przedmedycznej Ratowników
Maltańskich
Sierpień 2000 - Kurs Wychowawców Kolonijnych
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Gry logiczno-matematyczne,
Zoologia- fauna i flora lasów deszczowych,
Medycyna ratunkowa,
Gotowanie,
Taniec towarzyski.
Zoologia- fauna i flora lasów deszczowych,
Medycyna ratunkowa,
Gotowanie,
Taniec towarzyski.
Organizacje
od 1995 r. Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej czynnie, obecnie stan spoczynku
Inne
Biegła umiejętność obsługi komputera:
środowisko Windows XP, MS Office, w tym Microsoft Word i Excel
środowisko Windows XP, MS Office, w tym Microsoft Word i Excel
Grupy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Odyseja Umysłu Wolontariat
Odyseja Umysłu od 20 lat organizuje konkursy kreatywności.
Poszukujemy wolontariuszy