Doświadczenie zawodowe
Asystent biura
Do moich obowiązków należało: formalności związane z pozyskiwaniem i obiegiem dokumentacji biura i nieruchomości, kontakty z Urzędami w zakresie uzyskania dokumentów dotyczących danych nieruchomości (wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, księgi wieczyste, KRSy, meldunki), kontakty ze spółdzielniami, obsługa sekretariatu, pozyskiwanie ofert, przygotowywanie rekrutacji, skanowanie, kserowanie, uczestniczenie w spotkaniach, inne prace zlecone przez przełożonego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Inne
- prawo jazdy kat. B
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa komputera
- umiejętność organizowania i nadzorowania
- Samodzielność
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa komputera
- umiejętność organizowania i nadzorowania
- Samodzielność