Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Analiza biznesowa
Strategia marketingowa
Analiza konkurencji
Badania marketingowe
prowadzenie projektów
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Zarządzanie polityką cenową
kampanie ATL i BTL
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Nastawienie na cel, zadania i współpracę w zakresie realizowania strategii.
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Współwłaściciel
projekt deweloperski
• Opracowanie modelu biznesowego budowy i sprzedaży osiedla domów jednorodzinnych
• Współpraca z biurem architektonicznym w zakresie ergonomii i estetyki rozwiązań projektowych
• Zarządzanie budżetem operacyjnym, produkcyjnym i marketingowym
• Dobór wykonawców i dostawców, negocjacje cenowe, nadzór nad terminowością prac
• Współpraca z księgowością, prawnikami i agencjami nieruchomości
•Prezentacja nieruchomości klientom
• Współpraca z biurem architektonicznym w zakresie ergonomii i estetyki rozwiązań projektowych
• Zarządzanie budżetem operacyjnym, produkcyjnym i marketingowym
• Dobór wykonawców i dostawców, negocjacje cenowe, nadzór nad terminowością prac
• Współpraca z księgowością, prawnikami i agencjami nieruchomości
•Prezentacja nieruchomości klientom
Export Brand Manager
• Kierowanie markami Lirene i Under Twenty w kategorii: „Kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała” na rynkach europejskich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Estonia, Austria, Czechy, Słowacja)
• Budowanie strategii komunikacyjnej marek dostosowanej do lokalnych wymogów rynkowych
• Zarządzanie portfelem asortymentowym (wdrożenia i wycofywania produktów)
• Wsparcie Regionalnych Eksport Menedżerów w realizacji planów sprzedażowych
• Współpraca z dystrybutorami przy opracowywaniu planów działań wspierających sprzedaż
• Budowanie strategii komunikacyjnej marek dostosowanej do lokalnych wymogów rynkowych
• Zarządzanie portfelem asortymentowym (wdrożenia i wycofywania produktów)
• Wsparcie Regionalnych Eksport Menedżerów w realizacji planów sprzedażowych
• Współpraca z dystrybutorami przy opracowywaniu planów działań wspierających sprzedaż
Senior Brand Manager
• Kierowanie zespołem odpowiadającym za markę Hortex w kategorii „Mrożone warzywa i owoce”
• Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii i planów marketingowych, zarządzanie budżetem
• Kreowanie polityki cenowej produktów i odpowiedzialność za ich rentowność
• Wsparcie sprzedaży poprzez narzędzia ATL i BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami badań rynku
• Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii i planów marketingowych, zarządzanie budżetem
• Kreowanie polityki cenowej produktów i odpowiedzialność za ich rentowność
• Wsparcie sprzedaży poprzez narzędzia ATL i BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami badań rynku
Product Manager
• Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla kategorii „Cukierki” (marki: Goplana, Brando) i „Słodycze dla dzieci” (marki: JOJO, Pinokio, Lentilky) na rynku polskim
• Zarządzanie budżetem marketingowym
• Przygotowywanie planów sprzedażowych
• Współpraca z fabrykami „Goplana” w Poznaniu i „Sfinx” (Czechy)
• Zarządzanie budżetem marketingowym
• Przygotowywanie planów sprzedażowych
• Współpraca z fabrykami „Goplana” w Poznaniu i „Sfinx” (Czechy)
Senior Account Executive
• Analiza, interpretacja i prezentacja danych z badań rynkowych dotyczących trendów i potencjalnych kierunków rozwoju określonych kategorii produktowych
• Rekomendacje dotyczące działań zmierzających w kierunku poprawy pozycji rynkowej klientów firmy
• Budowanie partnerskich relacji z klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów
• Rekomendacje dotyczące działań zmierzających w kierunku poprawy pozycji rynkowej klientów firmy
• Budowanie partnerskich relacji z klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
Professional Diploma in Marketing (The Chartered Institute of Marketing, Warszawa),
Facebook Pro, Skuteczny Menedżer w działaniu, Nowoczesny Marketing Strategiczny, Tworzenie i Realizacja Kampanii Reklamowej, Kreatywne Rozwiązywanie Problemów, Zarządzanie Czasem i Organizacja Pracy
Facebook Pro, Skuteczny Menedżer w działaniu, Nowoczesny Marketing Strategiczny, Tworzenie i Realizacja Kampanii Reklamowej, Kreatywne Rozwiązywanie Problemów, Zarządzanie Czasem i Organizacja Pracy
Edukacja
Grupy
Rosja: Moskwa, Petersburg...
Grupa miłośników rosyjskiej kultury, języka, kuchni i wszystkich innych rzeczy związanych z tym pięknym krajem (w tym życie i biznes w Moskwie, Petersburgu i innych miastach Rosji).
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.