Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
recepcjonistka
Hotel Development Group Sp. z o.o. / Hotel Astoria***
- kompleksowa obsługa gości hotelowych (check-in, check-out) w języku polskim, angielskim, nimieckim oraz francuskim
- obsługa działu rezerwacji indywidualnych oraz grupowych (telefonicznych i mailowych)
- kontrola korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie korespondencji wychodzącej
- obsługa programu recepcyjnego KRAK
- kontrola płatności - wystawianie rachunków i faktur VAT
- udzielanie informacji turystycznej
- obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych
- generalnie zapoznanie się z pracą w hotelarstwie "od podszewki":)
- obsługa działu rezerwacji indywidualnych oraz grupowych (telefonicznych i mailowych)
- kontrola korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie korespondencji wychodzącej
- obsługa programu recepcyjnego KRAK
- kontrola płatności - wystawianie rachunków i faktur VAT
- udzielanie informacji turystycznej
- obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych
- generalnie zapoznanie się z pracą w hotelarstwie "od podszewki":)
Pilot wycieczek
Biuro Podróży Open Travel Group Sp. z o.o.
- przejazdy wahadłowe do krajów europejskich takich jak Grecja, Bułgaria, Rumunia, Hiszpania
- sprawowanie opieki nad turystami podczas podróży
- udzielanie informacji krajoznawczej na temat odwiedzanego obszaru
- pełnienie funkcji przewodnika po miastach znajdujących się na trasie przejazdu
- sprawowanie opieki nad turystami podczas podróży
- udzielanie informacji krajoznawczej na temat odwiedzanego obszaru
- pełnienie funkcji przewodnika po miastach znajdujących się na trasie przejazdu
Szkolenia i kursy
2003 - kurs pilota wycieczek w Biurze Podróży Delta Travel w Krakowie
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Zainteresowania
Nauka języków obcych, podróże, rysowanie, fitness, kultura krajów bałkańskich oraz śródziemnomorskich
Inne
Prawo jazdy kat. B (2008)
Umiejętności w branży
- komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- wysoka kultura osobista
- znajomość branży hotelarskiej oraz turystycznej
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość językow obcych
- umiejętność radzenia sobie z "trudnymi klientami"
Umiejętności w branży
- komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- wysoka kultura osobista
- znajomość branży hotelarskiej oraz turystycznej
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość językow obcych
- umiejętność radzenia sobie z "trudnymi klientami"
Grupy
Piloci/przewodnicy
Pozytywnie zakręceni na pracę. Wszyscy po przejściach - pracujący, deklarujący chęć pracy, doświadczeni i jeszcze nie w turystyce.
piloci wycieczek
zapraszam wszystkich pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych!! jest to miejsce na wymianę poglądów, doświadczeń, a także na zamieszczanie ofert dotyczących wyjazdów.
pilot wycieczek
grupa w której wymienić sie doświadczeniami będą mogły osoby pracujące w charakterze pilota.
Praca w Biurze Podróży
Grupa skupia osoby aktywne zawodowo w branży turystycznej:piloci wycieczek, pracownicy biur sprzedaży, rezydenci, osoby organizujące wycieczki inne osoby związane z branżą.
Rezydenci biur podróży
Dla osób pracujących w branży turystycznej, dla rezydentów oraz dla osób pragnących pracować jako rezydent.
Stewą być...
Dla wszystkich, którzy pracują bądź kiedykolwiek pracowali jako steward albo stewardessa w liniach lotniczych.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc