Edyta Górska (Koszewska)
Affiliate Sales&Marketing Assistant, Discovery Polska Sp. z o.o.
Piaseczno,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Affiliate Sales&Marketing Assistant
Ponad 4-letnie doświadczeniem w dziale sprzedaży i marketingu w tworzeniu i realizacji projektów marketingowych i wspieraniu sprzedaży w regionie Europy Centralnej (Polska, Węgry, Rumunia, Czechy i Słowacja).
Posiadam bogate doświadczenie w następujących obszarach:
komunikacja i współpraca z klientami, opracowanie i realizacja budżetów marketingowych, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, organizacja eventów i konferencji, przygotowywanie materiałów promocyjnych, negocjowanie współpracy z dostawcami usług, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy przez aktywne działania promocyjno-marketingowe.
Marketing: wprowadzanie nowych kanałów na rynek, współpraca z agencjami reklamowymi, wydawnictwami branżowymi, produkcja materiałów wizualizacyjno-promocyjnych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych – zwiększenie świadomości marki.
Systemy motywacyjne i konkursy: kompleksowe przygotowanie i nadzorowanie konkursów dla abonentów oraz tworzenie programów motywacyjnych dla pracowników sprzedaży bezpośredniej.
Projekty eventowe i konferencje: organizowanie i udział w konferencjach branżowych i imprezach integracyjnych dla kluczowych klientów/partnerów firmy oraz pracowników działu sprzedaży.
Sprzedaż: przygotowywanie ofert dla małych i średnich klientów, przygotowywanie umów i aneksów, współpraca z firmą techniczną w zakresie sprzętu, współpraca z działem prawnym
Posiadam bogate doświadczenie w następujących obszarach:
komunikacja i współpraca z klientami, opracowanie i realizacja budżetów marketingowych, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, organizacja eventów i konferencji, przygotowywanie materiałów promocyjnych, negocjowanie współpracy z dostawcami usług, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy przez aktywne działania promocyjno-marketingowe.
Marketing: wprowadzanie nowych kanałów na rynek, współpraca z agencjami reklamowymi, wydawnictwami branżowymi, produkcja materiałów wizualizacyjno-promocyjnych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych – zwiększenie świadomości marki.
Systemy motywacyjne i konkursy: kompleksowe przygotowanie i nadzorowanie konkursów dla abonentów oraz tworzenie programów motywacyjnych dla pracowników sprzedaży bezpośredniej.
Projekty eventowe i konferencje: organizowanie i udział w konferencjach branżowych i imprezach integracyjnych dla kluczowych klientów/partnerów firmy oraz pracowników działu sprzedaży.
Sprzedaż: przygotowywanie ofert dla małych i średnich klientów, przygotowywanie umów i aneksów, współpraca z firmą techniczną w zakresie sprzętu, współpraca z działem prawnym
Szkolenia i kursy
Certyfikat „Kodeks postępowania i etyki biznesu”
Szkolenie „Excel przegląd zaawansowanych narzędzi”
Znajomość obsługi PC (MS Office, Photoshop, Power Point, Lotus Notes Mailbox)
Prawo jazdy kat.B
Szkolenie „Excel przegląd zaawansowanych narzędzi”
Znajomość obsługi PC (MS Office, Photoshop, Power Point, Lotus Notes Mailbox)
Prawo jazdy kat.B
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Taniec, podróże, film, książki
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.