Umiejętności
CSS
E-Learning
HTML
Marketing internetowy
SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
właściciel - manager
NetAcademy
- tworzenie multimedialnych szkoleń - wraz ze współpracownikami
- pisanie scenariuszy - osobiście
- opracowanie metodyczne szkoleń - osobiście
- analiza potrzeb szkoleniowych - osobiście
- prowadzenie warsztatów (umiejętności miękkie, informatyka) - osobiście
- tworzenie stron www (wraz ze współpracownikami)
- grafika komputerowa (banery, ulotki. Grafika do stron itp) - wraz ze współpracownikami
- pisanie scenariuszy - osobiście
- opracowanie metodyczne szkoleń - osobiście
- analiza potrzeb szkoleniowych - osobiście
- prowadzenie warsztatów (umiejętności miękkie, informatyka) - osobiście
- tworzenie stron www (wraz ze współpracownikami)
- grafika komputerowa (banery, ulotki. Grafika do stron itp) - wraz ze współpracownikami
Szkolenia i kursy
- szkolenie początkowe Google dla agencji
- dochodowa firma szkoleniowa
- kurs autoprezentacji
- kurs komunikacji interpersonalnej
- akademia Cisco na poziomie CCNA
- dochodowa firma szkoleniowa
- kurs autoprezentacji
- kurs komunikacji interpersonalnej
- akademia Cisco na poziomie CCNA
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- wędrówki po górskich szlakach
- psychologia edukacji
- nauczanie zdalne
- teatr i film
- psychologia edukacji
- nauczanie zdalne
- teatr i film
Organizacje
Od VIII 2009 współorganizator "wtorkowych spotkań z e-learningiem"
Od III 2010 współorganizator cyklicznych spotkań dla kobiet - "Kobieta-Niezalezna"
Od III 2010 współorganizator cyklicznych spotkań dla kobiet - "Kobieta-Niezalezna"
Inne
12.05.2010 Marketing i elementy kształtowania wizerunku firmy
w ramach projektu "Przedsiębiorczość szansą dla kobiet" realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza.
Zagadnienia:
- Źródła danych marketingowych
- Czynniki kształtowania ceny
- Analiza form i metod promocji
- Systemy dystrybucji - funkcje kanałów dystrybucji
- Zarządzanie marketingowe
24.05.2010 - „Zjedz tę żabę! – czyli jak radzić sobie z realizacją ‘dużych’ celów” warsztat w ramach spotkań "Przedsiębiorcza kobieta"
poruszane zagadnienia:
- strategia SMART,
- koło życia,
- realizowanie celu wg strategii Kurta Vonneguta
7.12.09 Promocja w sieci - warsztat w ramach warszawskiego Salonu Kobiet
a w nim:
- czym są słowa kluczowe i jak z nich korzystać
- jak dobierać słowa kluczowe - Google KeywordTool
- jak sprawdzać skuteczność działań promocyjnych - Google Analytisc
- odpowiedzi na pytania uczestniczek
Warsztaty- "Kuchnia skutecznego przedsiębiorcy" w ramach projektu dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
a w nim:
- Wejście na rynek – jak nawiązać pierwsze kontakty i utrzymać kolejne? (Networking)
- Skuteczna promocja małym kosztem
- Internet – Jak nie posiadając wiedzy informatycznej wypromować swoją stronę?
Warsztaty "Daj się znaleźć w sieci - porady dla laików"
a w nim:
- jak niewielkim kosztem wypromować swoją stronę w Internecie,
- jak nie posiadając wiedzy informatycznej możesz wpłynąć na pozycję swojej strony w sieci,
- moc słów kluczowych i możliwości ich skutecznego wykorzystania.
w ramach projektu "Przedsiębiorczość szansą dla kobiet" realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza.
Zagadnienia:
- Źródła danych marketingowych
- Czynniki kształtowania ceny
- Analiza form i metod promocji
- Systemy dystrybucji - funkcje kanałów dystrybucji
- Zarządzanie marketingowe
24.05.2010 - „Zjedz tę żabę! – czyli jak radzić sobie z realizacją ‘dużych’ celów” warsztat w ramach spotkań "Przedsiębiorcza kobieta"
poruszane zagadnienia:
- strategia SMART,
- koło życia,
- realizowanie celu wg strategii Kurta Vonneguta
7.12.09 Promocja w sieci - warsztat w ramach warszawskiego Salonu Kobiet
a w nim:
- czym są słowa kluczowe i jak z nich korzystać
- jak dobierać słowa kluczowe - Google KeywordTool
- jak sprawdzać skuteczność działań promocyjnych - Google Analytisc
- odpowiedzi na pytania uczestniczek
Warsztaty- "Kuchnia skutecznego przedsiębiorcy" w ramach projektu dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
a w nim:
- Wejście na rynek – jak nawiązać pierwsze kontakty i utrzymać kolejne? (Networking)
- Skuteczna promocja małym kosztem
- Internet – Jak nie posiadając wiedzy informatycznej wypromować swoją stronę?
Warsztaty "Daj się znaleźć w sieci - porady dla laików"
a w nim:
- jak niewielkim kosztem wypromować swoją stronę w Internecie,
- jak nie posiadając wiedzy informatycznej możesz wpłynąć na pozycję swojej strony w sieci,
- moc słów kluczowych i możliwości ich skutecznego wykorzystania.
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Kobiet Sukcesu
AKS to społeczność młodych duchem, aktywnych i przedsiębiorczych kobiet, których wspólną cechą jest chęć rozwoju osobistego, zmiany własnego życia na lepsze, dążenie do sukcesu opartego na równowadze
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.