Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert Food, Menedżer ds. Zakupów, Menedżer Operacyjny
Ekspert Food
Standaryzacja oferty Food, implementacja w jednostkach najlepszych rozwiązań. Wsparcie przy rewitalizacji istniejących restauracji, zmiany dotyczące aranżacji sali oraz modernizacji projektów technologicznych.
Aktywne uczestnictwo w szkoleniach przyszłych menedżerów.
Ścisła współpraca z Działem Rozwoju Biznesu.
Menedżer ds. Zakupów
Współpraca z 100 dostawcami. Przygotowywanie przetargów, negocjacje z kontrahentami oraz bieżąca współpraca. Analiza sytuacji na rynku, poszukiwanie alternatywnych dostawców.
Menedżer Operacyjny
Nadzór nad 11 podległymi restauracjami
Zarządzanie grupą 120 pracowników.
Przygotowanie i zarządzanie budżetem oraz weryfikacja jego realizacji: planowanie obrotów, inwestycji, kosztów; realizacja planu sprzedaży oraz założonej marży. Negocjowanie umów handlowych, budowanie partnerskich relacji z osobami reprezentującymi firmy kooperujące.
Analiza danych rynkowych dotyczących działań konkurencji.
Standaryzacja oferty Food, implementacja w jednostkach najlepszych rozwiązań. Wsparcie przy rewitalizacji istniejących restauracji, zmiany dotyczące aranżacji sali oraz modernizacji projektów technologicznych.
Aktywne uczestnictwo w szkoleniach przyszłych menedżerów.
Ścisła współpraca z Działem Rozwoju Biznesu.
Menedżer ds. Zakupów
Współpraca z 100 dostawcami. Przygotowywanie przetargów, negocjacje z kontrahentami oraz bieżąca współpraca. Analiza sytuacji na rynku, poszukiwanie alternatywnych dostawców.
Menedżer Operacyjny
Nadzór nad 11 podległymi restauracjami
Zarządzanie grupą 120 pracowników.
Przygotowanie i zarządzanie budżetem oraz weryfikacja jego realizacji: planowanie obrotów, inwestycji, kosztów; realizacja planu sprzedaży oraz założonej marży. Negocjowanie umów handlowych, budowanie partnerskich relacji z osobami reprezentującymi firmy kooperujące.
Analiza danych rynkowych dotyczących działań konkurencji.
wystawiono
Edyta ma szerokie doświadczenie w branży gastronomicznej na różnych stopniach zarządzania, w pracy dla różnych klientów. Jest osobą zdecydowaną i konsekwentną, zorientowaną na osiąganie celów. Potrafi budować zespoły i wspierać współpracowników w rozwoju zawodowym. Pamięta, że biznes to przede wszystkim ludzie.
Szkolenia i kursy
Przebyte szkolenia m.in. z zakresu:
- Umiejętność nowoczesnego zarządzania
- Negocjacje business – to – business
- Psychologia perswazji w negocjacjach
- Zarządzanie w kryzysie
- Oblicza coachingu
- Umiejętność nowoczesnego zarządzania
- Negocjacje business – to – business
- Psychologia perswazji w negocjacjach
- Zarządzanie w kryzysie
- Oblicza coachingu
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.