Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Assistant
- archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur ( program ELO Professional)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej i jej pełne ewidencjonowanie
- administracyjne i organizacyjne wsparcie pracy biura
-wsparcie Działu Księgowego ( wystawianie Oświadczeń Inwestora Zastępczego dla klientów,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej i jej pełne ewidencjonowanie
- administracyjne i organizacyjne wsparcie pracy biura
-wsparcie Działu Księgowego ( wystawianie Oświadczeń Inwestora Zastępczego dla klientów,
sekretarka medyczna
NZOZ Interhem
Poradnia specjalistyczna angiologiczno-hematologiczna, medycyna paliatywna w leczeniu schorzeń nowotworowych, ul. Broniewskiego 4, 15-748 Białystok
- prowadzenie dokumentacji medycznej stosowanej w lecznictwie (karty zdrowia pacjentów, rejestry chorych itp.),
- prowadzenie rozliczeń i ewidencji finansowej za wykonane usługi medyczne, wystawianie rachunków i zaświadczeń finansowych,
- organizowanie pracy biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- telefoniczna informacja dotycząca zakresu wykonywanych badań w Poradni Interhem,
- telefoniczna rejestracja pacjentów z wykorzystaniem specjalnego programu komputerowego,
- prowadzenie dokumentacji medycznej stosowanej w lecznictwie (karty zdrowia pacjentów, rejestry chorych itp.),
- prowadzenie rozliczeń i ewidencji finansowej za wykonane usługi medyczne, wystawianie rachunków i zaświadczeń finansowych,
- organizowanie pracy biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- telefoniczna informacja dotycząca zakresu wykonywanych badań w Poradni Interhem,
- telefoniczna rejestracja pacjentów z wykorzystaniem specjalnego programu komputerowego,
konsultant d/s obsługi klienta
Centrum Finansowe
- wyszukiwanie i obsługa klienta,
- fachowe doradztwo,
- przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów
- sporządzanie umów kredytowych,
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- przygotowywanie, aktualizacja i wprowadzanie danych statystycznych do baz danych,
- fachowe doradztwo,
- przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów
- sporządzanie umów kredytowych,
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- przygotowywanie, aktualizacja i wprowadzanie danych statystycznych do baz danych,
Szkolenia i kursy
•certyfikat obsługi Kredytów Gotówkowych GE Money Banku
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Inne
prawo jazdy kat.B
Grupy
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.