Edyta de Pourbaix

IRD Manager, Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Amadeus GDS Komunikacja Corda Sprzedaż bezpośrednia Microsoft Excel Microsoft Word Motywacja Ocena wyników pracownika Zarządzanie personelem Sabre

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Carlson Wagonlit Travel
IRD Manager
• Kierowanie zespołem w międzynarodowym środowisku (10 – 15 osób): motywacja, planowanie, selekcja i ocena pracy; koordynacja i nadzór prac działu w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników i realizacji celów organizacji • Koordynacja i nadzór nad ilością i jakością wykonywanych zadań; kontrola jakości i tworzenie procedur wspierających, minimalizujących błędy • Monitorowanie, intepretowanie i wprowadzanie zmian w procesach polityki i procedur współpracy z klientami celem satysfakcji klientów i realizacji zadań firmy • Tworzenie procedur i opisu stanowisk • Utrzymywanie relacji biznesowej z klientami korporacyjnymi • Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie realizacji zadań podległego zespołu dla Kierowników Operacyjnych
Logo
Przedstawiciel działu sprzedaży indywidualnej linii Austrian Airlines
Austrian Airlines
sprzedaż usług i produktów OS - obsługa pasażerów indywidualnych oraz biur podróży
Air France - KLM
Kierownik Działu sprzedaży indywidualnej i przedstawiciel linii Air France i KLM
Koordynowanie pracy działu sprzedaży bezpośredniej biletów lotniczych, kierowanie zespołem, opracowywanie planów/grafików pracy, koordynacja techniczna, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nad realizacją planów działu zgodnie z procedurami, przygotowywanie comiesięcznych raportów, prowadzenie statystyk, kontrola finansowa przepływu dokumentów, koordynacja i usprawnianie procedur przepływu informacji, współpraca ze służbami lotniskowymi i biurami podróży

Szkolenia i kursy

- Szkolenia obsługi systemów rezerwacyjnych GDS: SABRE w CWT, AMADEUS w AF/OS, CORDA i CODECO w KL
- Szkolenia Taryfowe - 3 stopnie AF/KL/OS
- Szkolenie zorganizowane przez Kontekst HR pt. “Prowadzenie rozmów oceniających”
- “Efektywna komunikacja w kierowaniu ludźmi i Leadership Tool Box – kierowanie ludźmi w praktyce” – szkolenie 2-modułowe organizowane przez Kontekst HR
- Szkolenia taryfowe w systemie Amadeus w zakresie obsługi OS
- Szkolenia organizowane przez Air France i KLM w zakresie obsługi pasażerskiej: techniki sprzedażowe, serwis bagażowy, przedpłaty, programy lojalnościowe
- “New Fare Construction Rules” - kurs dotyczący taryf lotniczych organizowany przez IATA

Edukacja

Logo
Psychologia Zarządzania Personelem, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Akademia Koźmińskiego

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

podróże, psychologia, tenis, narty

Inne

prawo jazdy kat.B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.