Umiejętności
Amadeus GDS
Komunikacja
Corda
Sprzedaż bezpośrednia
Microsoft Excel
Microsoft Word
Motywacja
Ocena wyników pracownika
Zarządzanie personelem
Sabre
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IRD Manager
• Kierowanie zespołem w międzynarodowym środowisku (10 – 15 osób): motywacja, planowanie, selekcja i ocena pracy; koordynacja i nadzór prac działu w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników i realizacji celów organizacji • Koordynacja i nadzór nad ilością i jakością wykonywanych zadań; kontrola jakości i tworzenie procedur wspierających, minimalizujących błędy • Monitorowanie, intepretowanie i wprowadzanie zmian w procesach polityki i procedur współpracy z klientami celem satysfakcji klientów i realizacji zadań firmy • Tworzenie procedur i opisu stanowisk • Utrzymywanie relacji biznesowej z klientami korporacyjnymi • Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie realizacji zadań podległego zespołu dla Kierowników Operacyjnych
Kierownik Działu sprzedaży indywidualnej i przedstawiciel linii Air France i KLM
Koordynowanie pracy działu sprzedaży bezpośredniej biletów lotniczych, kierowanie zespołem, opracowywanie planów/grafików pracy, koordynacja techniczna, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nad realizacją planów działu zgodnie z procedurami, przygotowywanie comiesięcznych raportów, prowadzenie statystyk, kontrola finansowa przepływu dokumentów, koordynacja i usprawnianie procedur przepływu informacji, współpraca ze służbami lotniskowymi i biurami podróży
Szkolenia i kursy
- Szkolenia obsługi systemów rezerwacyjnych GDS: SABRE w CWT, AMADEUS w AF/OS, CORDA i CODECO w KL
- Szkolenia Taryfowe - 3 stopnie AF/KL/OS
- Szkolenie zorganizowane przez Kontekst HR pt. “Prowadzenie rozmów oceniających”
- “Efektywna komunikacja w kierowaniu ludźmi i Leadership Tool Box – kierowanie ludźmi w praktyce” – szkolenie 2-modułowe organizowane przez Kontekst HR
- Szkolenia taryfowe w systemie Amadeus w zakresie obsługi OS
- Szkolenia organizowane przez Air France i KLM w zakresie obsługi pasażerskiej: techniki sprzedażowe, serwis bagażowy, przedpłaty, programy lojalnościowe
- “New Fare Construction Rules” - kurs dotyczący taryf lotniczych organizowany przez IATA
- Szkolenia Taryfowe - 3 stopnie AF/KL/OS
- Szkolenie zorganizowane przez Kontekst HR pt. “Prowadzenie rozmów oceniających”
- “Efektywna komunikacja w kierowaniu ludźmi i Leadership Tool Box – kierowanie ludźmi w praktyce” – szkolenie 2-modułowe organizowane przez Kontekst HR
- Szkolenia taryfowe w systemie Amadeus w zakresie obsługi OS
- Szkolenia organizowane przez Air France i KLM w zakresie obsługi pasażerskiej: techniki sprzedażowe, serwis bagażowy, przedpłaty, programy lojalnościowe
- “New Fare Construction Rules” - kurs dotyczący taryf lotniczych organizowany przez IATA
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
podróże, psychologia, tenis, narty
Inne
prawo jazdy kat.B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.