Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
Nadzorowanie działań i zarządzanie pracą Pionu Komunikacji Korporacyjnej odpowiadającego za działania marketingowe, public relations, komunikację wewnętrzną, badania rynkowe i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), związane z wprowadzaniem na rynek nowej marki telekomunikacyjnej NetMaks.
Manager Wydziału Public Relations i Komunikacji Wewnętrznej
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację zadań komunikacji korporacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem działań CSR, komunikacji wewnętrznej, projektów zaangażowania pracowniczego, wydarzeń specjalnych.
Funkcje dodatkowe:
Communication Officer – zarządzający Platformą Komunikacji Wewnętrznej,
Business Manager Projektu Rewitalizacji Intranetu,
Trener rozwoju osobistego w zakresie kompetencji miękkich,
Ambasador korporacyjnego badania kultury sukcesu rynkowego,
Uczestnik programu ING Talent Management Development,
Członek ING Global Internal Communication and Affairs Group,
Koordynator działań CSR ING w Polsce,
Koordynator działań wewnętrznej komunikacji korporacyjnej ING w Polsce,
Członek Komitetu ds. Zarządzania Wizerunkiem Banku.
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację zadań komunikacji korporacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem działań CSR, komunikacji wewnętrznej, projektów zaangażowania pracowniczego, wydarzeń specjalnych.
Funkcje dodatkowe:
Communication Officer – zarządzający Platformą Komunikacji Wewnętrznej,
Business Manager Projektu Rewitalizacji Intranetu,
Trener rozwoju osobistego w zakresie kompetencji miękkich,
Ambasador korporacyjnego badania kultury sukcesu rynkowego,
Uczestnik programu ING Talent Management Development,
Członek ING Global Internal Communication and Affairs Group,
Koordynator działań CSR ING w Polsce,
Koordynator działań wewnętrznej komunikacji korporacyjnej ING w Polsce,
Członek Komitetu ds. Zarządzania Wizerunkiem Banku.
Szkolenia i kursy
02.2012 – 10.2012 Międzynarodowy Coach ICF, Profil Business Group w Gliwicach
05.2010 – 01.2011 Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK w Krakowie
Kursy i szkolenia:
2011 Socjologia w praktyce. Badania socjologiczne w reklamie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu;
2010 Thinking tools, Goldrat Institute;
2009 Wywieranie wpływu – seminarium prowadzone przez Roberta Cialdiniego;
2009 Psychodynamika grupy, Prolog GDS;
2009 Zarządzanie informacją w organizacji, Prolog GDS;
2009 Leading for growth: I. Przywództwo zespołowe, II. Przywództwo naturalne, Engage;
2008 - 2009 Indywidualny biznes coaching, Nowe Motywacje;
2006 - 2008 Program szkoleń menadżerskich, m.in. Sztuka prowadzenie rozmów oceniających, Budowanie zespołu;
2008 Społeczne zaangażowanie pracowników w Europie, Centrum Wolontariatu;
2008 Tajna broń strategii przywództwa, Związek Firm Public Relations;
2006 Negocjacje, Prolog GDS.
i inne
05.2010 – 01.2011 Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK w Krakowie
Kursy i szkolenia:
2011 Socjologia w praktyce. Badania socjologiczne w reklamie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu;
2010 Thinking tools, Goldrat Institute;
2009 Wywieranie wpływu – seminarium prowadzone przez Roberta Cialdiniego;
2009 Psychodynamika grupy, Prolog GDS;
2009 Zarządzanie informacją w organizacji, Prolog GDS;
2009 Leading for growth: I. Przywództwo zespołowe, II. Przywództwo naturalne, Engage;
2008 - 2009 Indywidualny biznes coaching, Nowe Motywacje;
2006 - 2008 Program szkoleń menadżerskich, m.in. Sztuka prowadzenie rozmów oceniających, Budowanie zespołu;
2008 Społeczne zaangażowanie pracowników w Europie, Centrum Wolontariatu;
2008 Tajna broń strategii przywództwa, Związek Firm Public Relations;
2006 Negocjacje, Prolog GDS.
i inne
Edukacja
Zainteresowania
Psychologia biznesu, zachowania konsumenckie, ogrodnictwo, jazda konna
Organizacje
International Coach Fedaration Poland Chapter
Inne
Kompetencje osobiste:
tworzenie i realizacja planów, zarządzanie zmianą, zdolności analityczne i organizacyjne, asertywność, wywieranie wpływu, innowacyjność, kreatywność, komunikatywność, budowanie relacji i współdziałanie.
tworzenie i realizacja planów, zarządzanie zmianą, zdolności analityczne i organizacyjne, asertywność, wywieranie wpływu, innowacyjność, kreatywność, komunikatywność, budowanie relacji i współdziałanie.
Grupy
W kuluarach...
Grupa powstała w celu wymiany informacji pomiędzy osobami uczestniczącymi w procesie międzynarodowej akredytacji coachingowej.