Edyta Bon

Alior Bank S.A.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Mentoring Microsoft Word Microsoft PowerPoint zarządzanie zmianą zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Sprzedaż Zarządzanie Sprzedażą Motywowanie zespołu orientacja na cele i zadania Coaching sprzedażowy orientacja na realizację złożonych celów Motywacja siebie i innych Wysoka motywacja i zaangażowanie motywowanie i rozwój pracowników Coaching i motywacja Tworzenie analiz i raportów

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Dyrektor oddziału
- administracja i organizacja pracy oddziału bankowego
- nadzorowanie, realizacja zadań kasowo-skarbcowych w oddziale
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, zgodnej ze standardami i utrzymywanie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów Banku
- budowanie i rozwój efektywnego zespołu
- zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji zadań)
- odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oddziału
- motywowanie podległych pracowników do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych
- rozliczanie pracowników z powierzonych zadań z punktu widzenia przyjętego planu sprzedażowego
- indywidualna sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
- inicjowanie kontaktów i pozyskiwanie nowych Klientów dla Banku
Bank BPH
Doradca klienta z funkcją kasjera
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta
- indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
- zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych
- sprzedaż produktów bankowych i realizacja określonych planów sprzedażowych,
- doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,
- bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku,
- budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Bank Pocztowy S.A.
Referent
- sprzedaż produktów bankowych wg wyznaczonych planów sprzedaży
- obsługa telefoniczna klienta:
* sprawdzanie historii rachunku,
* zamówienia dokumentów,
* zastrzeżenia kart i dowodów osobistych,
 reklamacje ,
* dokonywanie operacji na rachunku,
- obsługa infolinii poczty :
- rozwiązywanie problemów pracowników poczty polskiej
- obsługa autoryzacji
ZEPTER INTERNATIONAL POLAND -
Manager, przedstawiciel handlowy
- sprzedaż produktów brandu Medical
- rekrutacja nowych pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- prowadzenie prezentacji
- kierowanie zespołem
- wykonywanie planów sprzedaży
- wypełnianie umów firmowych i kredytowych

Szkolenia i kursy

- kurs przedsiębiorczości
- szkoła liderów w firmie Zepter

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Administracja Publiczna, licencjackie
Kujawsko- Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy

Zainteresowania

Komputer, gotowanie, muzyka, taniec, moda

Organizacje

- sprawowanie funkcji przewodniczącej klasy w szkole średniej
- pełnienie funkcji starosty podczas trwania studiów
- pełnienie funkcji starosty podczas trwania studiów
- członek Komisji Stypendialnej KPSW
- organizacja imprez studenckich

Inne

- udział w konkursie mitologicznym na szczeblu powiatowym