Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
- planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,
- tworzenie i współredagowanie artykułów eksperckich o tematyce związanej z finansami i technologią,
- przygotowywanie materiałów marketingowych, prowadzenie strony internetowej oraz profili firmowych na portalach społecznościowych,
- reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych,
- dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta z wizerunkiem marki na rynku.
- tworzenie i współredagowanie artykułów eksperckich o tematyce związanej z finansami i technologią,
- przygotowywanie materiałów marketingowych, prowadzenie strony internetowej oraz profili firmowych na portalach społecznościowych,
- reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych,
- dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta z wizerunkiem marki na rynku.
Redaktor Naczelna BIS AGH
Centrum Mediów AGH
- prowadzenie warsztatów i szkoleń redakcyjnych
- komunikacja z partnerami, klientami oraz jednostkami AGH
- prowadzenie cotygodniowych spotkań redakcyjnych
- koordynacja poszczególnych etapów rekrutacji
- wyznaczanie celów oraz kierunków rozwoju redakcji liczącej ponad 30 osób
- podejmowanie decyzji oraz koordynacja wybranych projektów z ramienia Zarządu Centrum Mediów AGH, kierującego rozwojem organizacji liczącej ok. 200 osób
- tworzenie cotygodniowej prasówki informacyjno-kulturalnej wysyłanej przez Messengera
- zarządzanie komunikacją wizualną redakcji
- selekcja materiałów prasowych
- DTP
- copywriting
- organizacja 10 edycji konkursu Pokaż Swoje Wnętrze /opracowanie projektu kampanii promocyjnej, komunikacja z partnerami/
- komunikacja z partnerami, klientami oraz jednostkami AGH
- prowadzenie cotygodniowych spotkań redakcyjnych
- koordynacja poszczególnych etapów rekrutacji
- wyznaczanie celów oraz kierunków rozwoju redakcji liczącej ponad 30 osób
- podejmowanie decyzji oraz koordynacja wybranych projektów z ramienia Zarządu Centrum Mediów AGH, kierującego rozwojem organizacji liczącej ok. 200 osób
- tworzenie cotygodniowej prasówki informacyjno-kulturalnej wysyłanej przez Messengera
- zarządzanie komunikacją wizualną redakcji
- selekcja materiałów prasowych
- DTP
- copywriting
- organizacja 10 edycji konkursu Pokaż Swoje Wnętrze /opracowanie projektu kampanii promocyjnej, komunikacja z partnerami/
Junior Growth Specialist
- redagowanie treści marketingowych i realizacja strategii
- udział w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych
- obsługa mediów społecznościowych
- stworzenie i wdrożenie bota rekrutacyjnego na Messengerze
- obsługa baz danych i narzędzi sprzedażowych oraz marketingowych
- budowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego
- stałe wsparcie zespołu w tworzeniu koncepcyjnym jak i wykonywanie projektów graficznych
- opracowanie badania candidate experience
- udział w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych
- obsługa mediów społecznościowych
- stworzenie i wdrożenie bota rekrutacyjnego na Messengerze
- obsługa baz danych i narzędzi sprzedażowych oraz marketingowych
- budowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego
- stałe wsparcie zespołu w tworzeniu koncepcyjnym jak i wykonywanie projektów graficznych
- opracowanie badania candidate experience
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze