Umiejętności
CMS
Copywriting
Event Management
Facebook Fan Page Strategies
Microsoft Office
Photography Studio
Public Relations
Social Media
Wordpress
Adobe Photoshop
CMS Wordpress
Facebook Adds
Marketing Management, Research,
Asana
Marketing Strategies & Campaigns
Podio
Internal Communication
Camera Raw
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu i PR
- zarządzanie działem marketingu
- koordynacja projektów marketingowych
- budowa i implementacja strategii komunikacji firmy
- redakcja tekstów na potrzeby kanałów komunikacyjnych firmy
- redakcja materiałów prasowych
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień marketingowych
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- wsparcie kreatywne dla działań promocyjnych
- koordynacja projektów marketingowych
- budowa i implementacja strategii komunikacji firmy
- redakcja tekstów na potrzeby kanałów komunikacyjnych firmy
- redakcja materiałów prasowych
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień marketingowych
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- wsparcie kreatywne dla działań promocyjnych
Kierownik ds. Komunikacji i PR
- zarządzanie działem komunikacji
- budowa i implementacja strategii komunikacji firmy
- redakcja tekstów na potrzeby kanałów komunikacyjnych firmy
- redakcja materiałów prasowych
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień marketingowych
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- wsparcie kreatywne dla działań promocyjnych
- budowa i implementacja strategii komunikacji firmy
- redakcja tekstów na potrzeby kanałów komunikacyjnych firmy
- redakcja materiałów prasowych
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień marketingowych
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- wsparcie kreatywne dla działań promocyjnych
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
- redakcja pism oficjalnych
- redakcja materiałów prasowych
- tworzenie raportów
- przygotowywanie prezentacji i ofert partnerskich związanych z koordynowanymi projektami
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień związanych z koordynowanymi projektami
- koordynacja merytoryczna i redakcyjna wydawnictwa Parku Wodnego
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej i sprzedażowej
- redakcja materiałów prasowych
- tworzenie raportów
- przygotowywanie prezentacji i ofert partnerskich związanych z koordynowanymi projektami
- przygotowywanie specyfikacji w ramach zamówień związanych z koordynowanymi projektami
- koordynacja merytoryczna i redakcyjna wydawnictwa Parku Wodnego
- koordynacja organizacyjna akcji specjalnych
- współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej i sprzedażowej
Specjalista ds. PR
Agencja PR Pan Pikto
- redakcja tekstów promocyjnych
- praca w Biurze Prasowym
- zarządzanie procesami media relations
- obsługa akcji specjalnych
- współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnych
- kreacja ofert sprzedażowych
- kreacja ofert patronackich
- praca w Biurze Prasowym
- zarządzanie procesami media relations
- obsługa akcji specjalnych
- współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnych
- kreacja ofert sprzedażowych
- kreacja ofert patronackich
wystawiono
Dorota jako przełożona to osoba piekielnie wymagająca, konsekwentna, kreatywna, a przy tym wszystkim posiadająca mocno rozwiniętą umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Jednocześnie dała się poznać jako osoba szalenie ciepła, otwarta, umiejąca tworzyć wokół siebie przyjazną atmosferę i dająca od siebie bardzo wiele zawodowo i towarzysko :)
Redaktor / Redaktor Organizacyjna / Redaktor Naczelna
Instytucja Kultury Ars Cameralis Silesiae Superioris / Festiwal Ars Cameralis
- redakcja tekstów na potrzeby "Kameralnika" - wydawnictwa Festiwalu Ars Cameralis
- koordynacja pracy redakcji
- zarządzanie procesami redakcyjnymi
- koordynacja procesu wydawniczego
- redakcja recenzji poświęconych wydawnictwom Instytucji
- koordynacja pracy redakcji
- zarządzanie procesami redakcyjnymi
- koordynacja procesu wydawniczego
- redakcja recenzji poświęconych wydawnictwom Instytucji
Szkolenia i kursy
- Prawo prasowe
- Komunikacja interpersonalna
- Tworzenie kampanii e-marketingowych
- Skuteczne zarządzanie wiedzą za pomocą narzędzi marketingowych
- Web Usability
- Zmiany technologiczne w przedsiębiorstwie
- 48 godzin ze strategią social media
- Roczne Studium Fotograficzne
- Komunikacja interpersonalna
- Tworzenie kampanii e-marketingowych
- Skuteczne zarządzanie wiedzą za pomocą narzędzi marketingowych
- Web Usability
- Zmiany technologiczne w przedsiębiorstwie
- 48 godzin ze strategią social media
- Roczne Studium Fotograficzne
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- Fotografia
- Muzyka alternatywna
- Muzyka alternatywna
Organizacje
- Współpraca z krakowskim biurem Polskiej Akcji Humanitarnej - Koordynator ds. Organizacji przy Festiwalu Silesia Africana
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.