Dorota Winiarz

Terenowy Menadżer Sprzedaży, Generali

Umiejętności

Coaching Marketing Prowadzenie szkoleń Szkolenia pracowników Obsługa klienta Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B Budowanie zepołu Finanse DORADZTWO FINANSOWE Życie Ekonomika

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Generali Polska
Dyrektor ds. Kluczowych Partnerów
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami kluczowymi i monitorowanie realizacji wskaźników jakości; analiza rynku (potrzeb kluczowych partnerów) konkurencyjności naszych usług; rozwój relacji z klientami, poszukiwanie nowych możliwości biznesowych; negocjowanie warunków umów; bliska współpraca z pozostałymi jednostkami biznesowymi w firmie; monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży; dbanie o wizerunek firmy
Generali Polska
Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej Makroregion Centralny
pozyskiwanie nowych partnerów agencyjnych do współpracy w podległym regionie; prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych; kontrola jakości sprzedaży w podległym regionie; realizacja planów sprzedaży; budowanie programów marketingowych i wdrażanie akcji promocyjnych w sieci sprzedaży; negocjowanie warunków prowizyjnych z agencjami; monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży; rekrutacja Menadżerów Sprzedaży Agencyjnej
Generali Polska
Menedżer Sprzedaży Agencyjnej
pozyskiwanie nowych partnerów agencyjnych do współpracy w podległym regionie; utrzymywanie dobrych relacji ze współpracującymi agencjami; szkolenie oraz motywowanie agentów do osiągania zamierzonych celów sprzedażowych; wsparcie agentów
w obsłudze systemu sprzedaży polis; stały monitoring wykonania planów oraz wskaźników poziomu szkodowości portfela; budowanie programów marketingowych i wdrażanie akcji promocyjnych w sieci sprzedaży; monitorowanie działań konkurencji
i rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży; koordynowanie procesu sprzedaży w podległym regionie; udział w grupach projektowych pracujących nad zmianami w produkcie oraz ich wdrażaniem do systemu obsługi polis; wstępna ocena ryzyka; cykliczne raportowanie wyników sprzedaży; wdrażanie procedur oraz nadzór nad standardami firm
Nationale-Nederlanden
Kierownik Działu Obsługi Małych Przedsiębiorstw
zarządzanie pracą 9 osobowego zespołu; utrzymywanie dobrych relacji z agentami, dyrektorami oddziałów
i dyrektorami regionalnymi; rozwijanie potencjału rynku lokalnego; kompleksowa obsługa umów ubezpieczenie od strony finansowej; niestandardowa ocena ryzyka; wdrażanie strategii, procedur oraz nadzór nad standardami firm; raportowanie wyników sprzedaży
Nationale-Nederlanden
Help Desk Specialist
merytoryczna obsługa sieci sprzedaży w zakresie zawieranych umów ubezpieczenia; wdrażanie i szkolenie nowych pracowników; utrzymywanie dobrych relacji ze współpracującymi agentami; tworzenie i wdrażanie procedur oraz nadzór nad standardami firm; posprzedażowa obsługa klienta - interwencje

Edukacja

Logo
ekonimia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Logo
resocjalizacja, zawodowe
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ING Nationale-Nederlanden
ING Nationale-Nederlanden
Grupa zrzeszajaca obecnych i byłych pracowników ING Nationale-Nederlanden.