Wypowiedzi
-
Szanowni,
uruchomiliśmy cykl szkoleń adresowanych do lekarzy z obszaru szeroko pojętej komunikacji. Ich celem jest zwiększenie zawodowej skuteczności i konkurencyjności na rynku usług medycznych przy jednoczesnym zadbaniu o własny komfort i emocjonalne bezpieczeństwo.
Zapraszamy 24 marca na szkolenie:
PACJENT ROSZCZENIOWY I MANIPULACYJNY. Jak sobie z nim radzić?
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o mechanizmach powstawiania u pacjentów zachowań definiowanych jako „trudne”. oraz sposobach radzenia sobie z nimi.
Lekarze poznają źródła tych zachowań, aby w efekcie móc adekwatnie zareagować w danej sytuacji.
Podczas warsztatu każdy będzie mógł zdiagnozować swój schemat reagowania w sytuacji kontaktu z pacjentem roszczeniowym, manipulacyjnym lub agresywnym. Dzięki temu pozna swoje mocne i słabe strony w tym zakresie. Przedstawione i przećwiczone zostaną techniki radzenia sobie w sytuacji, gdy pacjent próbuje manipulować lekarzem lub jest wobec niego agresywny.
Ramowy program szkolenia:
- Portret „trudnego” pacjenta
- Co trzeba wiedzieć o manipulacji
- Dlaczego i po co pacjent TO robi?!
- Ja, a pacjent manipulacyjny/roszczeniowy – autodiagnoza
- Techniki manipulacyjne w gabinecie lekarskim
- Strategie radzenia sobie z manipulacją i roszczeniami pacjenta
Termin: 24 marca 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 9:00 - 17:00 (8 h)
Cena kursu: 580 zł. + VAT
Prowadząca: Anna Kędzierska
mgr psychologii, trener biznesu, trener umiejętności interpersonalnych
Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – od komunikacji, poprzez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji. W ramach szkoleń zamkniętych, prowadzi warsztaty z komunikacji pomiędzy lekarzem a pacjentem.
Jest cenionym ekspertem współpracującym m.in. z TVP, TVN24, Polskim Radiem, Rzeczpospolitą.
Szkolenie jest prowadzone w formule warsztatowej, dzięki czemu uczestnicy będą mogli sprawdzić i wypracować najwłaściwsze dla nich sposoby reagowania i pracy z pacjentem.
Jest jednym z pięciu szkoleń, które mają na celu wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza.
Więcej informacji: http://wymagamy.pl
Zgłoszenia: +48 608 682 660, mail: szkolenia@wymagamy.pl
Organizator: Grupa Szkoleniowa wymagamy.pl.
W firmie pracuje zespół doświadczonych trenerów, coachów i praktyków biznesu, specjalizujących się w komunikacji interpersonalnej. Misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.