Dorota Walczak

Dyrektor ds. strategii i rozwoju w WYMAGAMY.PL Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Dorota Walczak
    Wpis na grupie Medyczni w temacie OGŁOSZENIA
    12.03.2015, 17:00

    Szanowni,

    uruchomiliśmy cykl szkoleń adresowanych do lekarzy z obszaru szeroko pojętej komunikacji. Ich celem jest zwiększenie zawodowej skuteczności i konkurencyjności na rynku usług medycznych przy jednoczesnym zadbaniu o własny komfort i emocjonalne bezpieczeństwo.

    Zapraszamy 24 marca na szkolenie:

    PACJENT ROSZCZENIOWY I MANIPULACYJNY. Jak sobie z nim radzić?

    Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o mechanizmach powstawiania u pacjentów zachowań definiowanych jako „trudne”. oraz sposobach radzenia sobie z nimi.

    Lekarze poznają źródła tych zachowań, aby w efekcie móc adekwatnie zareagować w danej sytuacji.

    Podczas warsztatu każdy będzie mógł zdiagnozować swój schemat reagowania w sytuacji kontaktu z pacjentem roszczeniowym, manipulacyjnym lub agresywnym. Dzięki temu pozna swoje mocne i słabe strony w tym zakresie. Przedstawione i przećwiczone zostaną techniki radzenia sobie w sytuacji, gdy pacjent próbuje manipulować lekarzem lub jest wobec niego agresywny.

    Ramowy program szkolenia:
    - Portret „trudnego” pacjenta
    - Co trzeba wiedzieć o manipulacji
    - Dlaczego i po co pacjent TO robi?!
    - Ja, a pacjent manipulacyjny/roszczeniowy – autodiagnoza
    - Techniki manipulacyjne w gabinecie lekarskim
    - Strategie radzenia sobie z manipulacją i roszczeniami pacjenta

    Termin: 24 marca 2015 r.
    Miejsce: Warszawa
    Czas trwania: 9:00 - 17:00 (8 h)
    Cena kursu: 580 zł. + VAT

    Prowadząca: Anna Kędzierska
    mgr psychologii, trener biznesu, trener umiejętności interpersonalnych
    Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – od komunikacji, poprzez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji. W ramach szkoleń zamkniętych, prowadzi warsztaty z komunikacji pomiędzy lekarzem a pacjentem.

    Jest cenionym ekspertem współpracującym m.in. z TVP, TVN24, Polskim Radiem, Rzeczpospolitą.

    Szkolenie jest prowadzone w formule warsztatowej, dzięki czemu uczestnicy będą mogli sprawdzić i wypracować najwłaściwsze dla nich sposoby reagowania i pracy z pacjentem.

    Jest jednym z pięciu szkoleń, które mają na celu wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza.

    Więcej informacji: http://wymagamy.pl

    Zgłoszenia: +48 608 682 660, mail: szkolenia@wymagamy.pl

    Organizator: Grupa Szkoleniowa wymagamy.pl.
    W firmie pracuje zespół doświadczonych trenerów, coachów i praktyków biznesu, specjalizujących się w komunikacji interpersonalnej. Misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do