Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Centrum Mega Meble
Samodzielne prowadzenie wszystkich działań marketingowych a w tym:
Kształtowanie wizerunku nowej marki.
Podział budżetu.
Planowanie i zakup mediów.
Optymalizacja intensywności, częstotliwości i kosztów kampanii reklamowych.
Budowa strategii oraz programów kampanii promocyjno-reklamowych.
Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii reklamowych (tworzenie spotów reklam radiowych i telewizyjnych oraz nadzór nad przygotowywaniem projektów graficznych).
Realizacja kampanii reklamowych.
Budowa i zarządzanie stroną www.
Promocja serwisu w Internecie.
Wybór gadżetów reklamowych.
Organizowanie „wydarzeń” promujących Centrum.
Przygotowywanie newsletter-ów.
Przygotowywanie i przekazywanie informacji PR.
Kształtowanie wizerunku nowej marki.
Podział budżetu.
Planowanie i zakup mediów.
Optymalizacja intensywności, częstotliwości i kosztów kampanii reklamowych.
Budowa strategii oraz programów kampanii promocyjno-reklamowych.
Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii reklamowych (tworzenie spotów reklam radiowych i telewizyjnych oraz nadzór nad przygotowywaniem projektów graficznych).
Realizacja kampanii reklamowych.
Budowa i zarządzanie stroną www.
Promocja serwisu w Internecie.
Wybór gadżetów reklamowych.
Organizowanie „wydarzeń” promujących Centrum.
Przygotowywanie newsletter-ów.
Przygotowywanie i przekazywanie informacji PR.
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)