Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej
- Media Relations.
- Współtworzenie strategii promocji marki w mediach społecznościowych i operacyjny nadzór nad profilami.
- Przygotowywanie tekstów, informacji prasowych, publikacji na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Wsparcie komunikacji z Klientami.
- Organizacja projektów specjalnych, eventów w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Monitoring, analiza i raportowanie działań.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje, domy mediowe, firmy monitorujące media, drukarnie itp.
- Współtworzenie strategii promocji marki w mediach społecznościowych i operacyjny nadzór nad profilami.
- Przygotowywanie tekstów, informacji prasowych, publikacji na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Wsparcie komunikacji z Klientami.
- Organizacja projektów specjalnych, eventów w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Monitoring, analiza i raportowanie działań.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje, domy mediowe, firmy monitorujące media, drukarnie itp.
Asystentka Konsula Generalnego
Konsulat Generalny RP w Szanghaju
- Prowadzenie kalendarza Konsula Generalnego, przygotowanie korespondencji, nadzór nad ekspedycją korespondencji dyplomatycznej, rejestrów pism itp.
- Pomoc w realizacji przedsięwzięć politycznych, handlowo-promocyjnych i kulturalno-naukowych oraz organizacja oficjalnych przyjęć placówki.
- Kontakt z polonią oraz prowadzenie list Polaków przebywających w Szanghaju.
- Pomoc w realizacji przedsięwzięć politycznych, handlowo-promocyjnych i kulturalno-naukowych oraz organizacja oficjalnych przyjęć placówki.
- Kontakt z polonią oraz prowadzenie list Polaków przebywających w Szanghaju.
Kierwonik Szkolnego Punktu Konsultacyjnego przy Konsulacie Generalnym RP w Szanghaju (Chiny)
Zespół Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą
Kierowanie działalnością szkoły.
Pełnienie roli pracodawcy wobec kadry pedagogicznej.
Przygotowywanie planów finansowych.
Prowadzenie dokumentacji szkolnej: pracy dydaktycznej, kadrowej i finansowej.
Nauczyciel geografii.
Pełnienie roli pracodawcy wobec kadry pedagogicznej.
Przygotowywanie planów finansowych.
Prowadzenie dokumentacji szkolnej: pracy dydaktycznej, kadrowej i finansowej.
Nauczyciel geografii.
Marketing Manager
Przygotowanie strategii marketingowej marki FreecoNet.
Opracowanie planu i budżetu działań marketingowych.
Realizacja zmiany identyfikacji wizualnej FreecoNet.
Realizacja kampanii reklamowych marki na rynku ogólnopolskim.
Koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy.
Przygotowanie założeń, realizacja i wdrożenie nowych stron internetowych firmy i jej marek. Zarządzanie treścią stron internetowych firmy.
Opracowanie materiałów promocyjnych i współpraca z podwykonawcami.
Nadzorowanie pracy agencji PR: koordynacja prac, wyznaczanie planu działań długo i krótkookresowych.
Opracowanie planu i budżetu działań marketingowych.
Realizacja zmiany identyfikacji wizualnej FreecoNet.
Realizacja kampanii reklamowych marki na rynku ogólnopolskim.
Koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy.
Przygotowanie założeń, realizacja i wdrożenie nowych stron internetowych firmy i jej marek. Zarządzanie treścią stron internetowych firmy.
Opracowanie materiałów promocyjnych i współpraca z podwykonawcami.
Nadzorowanie pracy agencji PR: koordynacja prac, wyznaczanie planu działań długo i krótkookresowych.
Wydział Promocji Miasta; Biuro Prezydenta ds. Kultury, Sportu i Promocji, Biuro ds. Euro 2012
Przygotowanie, koordynacja i realizacja kampanii reklamowych Miasta Gdańsk na rynek ogólnopolski i rynki międzynarodowe. Opracowanie założeń kampanii, koordynacja prac nad przygotowaniem kreacji; produkcja; realizacja; zakup mediów. „Gdańsk: Odważ się. Zobacz sam” 2007; „Andrzej Seweryn czyta Pana Tadeusza” 2007; „Gdańsk – celny strzał - Euro2012” 2006; „Gdańsk - Miasto Bursztynu” 2006; ”Zaczęło się w Gdańsku” 2005.
Przygotowanie strategii, planów, budżetów działań promocyjnych dotyczących wybranych wydarzeń: Euro 2012, Europejskie Centrum Solidarności, Stolica Kultury 2016.
Koordynacja imprez promocyjnych: Obchody XXV-lecia Podpisania Porozumień Sierpniowych i Powstania NSZZ Solidarność, Śledź! Karnawał gdański, Święto Miasta, Kocham Gdańsk, II Światowy Zjazd Gdańszczan itp.
Udział i organizacja prezentacji Gdańska na międzynarodowych targach turystycznych i zagranicznych imprezach promocyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami PR, domami mediowymi, domami producenckimi, drukarniami przy realizacji produkcji reklam, filmów, prezentacji i materiałów promocyjnych.
Obsługa sponsorów, zewnętrznych partnerów prywatnych oraz patronów medialnych.
Przygotowanie strategii, planów, budżetów działań promocyjnych dotyczących wybranych wydarzeń: Euro 2012, Europejskie Centrum Solidarności, Stolica Kultury 2016.
Koordynacja imprez promocyjnych: Obchody XXV-lecia Podpisania Porozumień Sierpniowych i Powstania NSZZ Solidarność, Śledź! Karnawał gdański, Święto Miasta, Kocham Gdańsk, II Światowy Zjazd Gdańszczan itp.
Udział i organizacja prezentacji Gdańska na międzynarodowych targach turystycznych i zagranicznych imprezach promocyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami PR, domami mediowymi, domami producenckimi, drukarniami przy realizacji produkcji reklam, filmów, prezentacji i materiałów promocyjnych.
Obsługa sponsorów, zewnętrznych partnerów prywatnych oraz patronów medialnych.
Asystentka Zarządu; Koordynator ds. organizacji konferencji i eventów
Agencja PR Actia Forum
Kompleksowa organizacja międzynarodowych konferencji branżowych:Baltic Ports & Shipping Business Forum; Intenational Air Transport Conference, International Ferry Conference, European Tourism Conference.
Organizacja konferencji i eventów na rzecz klientów firmy:
Konferencje prasowe dla Wizz Air Group, Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o., Nordea Bank Polska S.A.; IV Towarzyski Turniej Tenisowy ”Actia Cup 2004”; Amatorski Konkurs Haftu ”Igłą malowane”.
Prowadzenie sekretariatu firmy; asysta w pracy Zarządu i przy obsłudze klientów firmy (m.in. dystrybucja informacji prasowych, kontakty z dzienikarzami, monitoring mediów itp.); budowanie, stały nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Organizacja konferencji i eventów na rzecz klientów firmy:
Konferencje prasowe dla Wizz Air Group, Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o., Nordea Bank Polska S.A.; IV Towarzyski Turniej Tenisowy ”Actia Cup 2004”; Amatorski Konkurs Haftu ”Igłą malowane”.
Prowadzenie sekretariatu firmy; asysta w pracy Zarządu i przy obsłudze klientów firmy (m.in. dystrybucja informacji prasowych, kontakty z dzienikarzami, monitoring mediów itp.); budowanie, stały nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Marketerzy Trójmiasto
Forum dla marketerów Trójmiasta i województwa pomorskiego - wymiana doświadczeń i informacji, wspólne projekty
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Szanghaj
Grupa Fanatyków Stolicy Orientu,
Sprawdź co nowego czeka na Ciebie w Szanghaju, podziel się wrażeniami ze swojego pobytu w tym mieście oraz dołącz do grupy osób zainteresowanych miastem.