Dorota Szumiela-Janicka

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Przygotowanie oferty Prezentacje dla Klienta Zaangażowanie Analiza klientów FMCG Food Safety Management System Key Account Relationship Building Keying Managing Key Accounts Marketing Merchandising Rozwój ludzi Public Relations Publication Development Sales Prezentacje handlowe SAP Shopper Marketing Rozwój pracowników Trade Marketing praca zespołowa praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B relacje z Klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Praca w stresie managment konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) orientacja na wyniki Zdolność oceny sytuacji Sales Managment Wyzwania Negotation Monitorowanie rynku i działań konkurencji Shopper Insight Budowanie efektywnych relacji ze współpracownikami i dostawcami - biegle rozwój rynku Zmiany Świadomość handlowa

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Colian Holding
Zarządzanie i rozwój współpracy z klientami kanału dyskontowego; Jeronimo Martins Polska, Lidl, Netto, w celu realizacji założonego planu sprzedaży i standardów jakościowych w ramach powierzonych planów przychodowych na poszczególne grupy produktowe i wyznaczonego budżetu.
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik ds.Kluczowych Klientów
• Zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Rozwoju Rynku Modern
Trade&Supermarkets przez wyznaczanie celów i motywowanie do ich osiągania, trening i
coaching oraz efektywną organizację czasu pracy.
• Monitorowanie wyników w celu podejmowania natychmiastowych akcji naprawczych
pozwalających na osiągnięcie wyników tygodniowych, miesięcznych, rocznych.
• Monitoring działań konkurencji na rynku (AC Nielsen, Dunhummby, Sonar etc.)
• Negocjowanie i renegocjowanie warunki kontraktów z przypisanymi klientami.
• Monitorowanie i analiza raportów sprzedaży, wyniki promocji, działania konkurencji
• i problemy klientów oraz rekomenduje niezbędne rozwiązania.
• Analizuje i ocenia zyskowność, upusty udzielone klientom KA oraz działania
konkurencji u danych klientów kluczowych.
• Przygotowanie i przedstawianie raportów, analiz, prezentacji.
• Przygotowanie, wdrażania i zarządzanie lokalnymi projektami Cross-Promo z
Partnerami Zewnetrznymi
• Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju punktów sprzedaży w rynku KA i
aktywne wspieranie zespołu sprzedaży w efektywnych ich wykorzystaniu.
• Prowadzenie kontroli kredytowej zgodnie z polityką firmy.
• Rekrutacja nowych pracowników.
• Budowanie zespołu poprzez wyznaczanie najwyższych standardów pracy i
standardów etycznych.
• Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych podległych pracowników poprzez
przygotowanie/prowadzenie szkoleń oraz sesji coachingowych
Coca-Cola HBC Polska
Sales Team Leader HoReCa
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik Sekcji Sprzedaży Telefonicznej
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Sprzedaży
The Swatch
Specjalista ds.Sprzedaży

Edukacja

Logo
Zarządzanie, MBA
Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
KUPIĘ LUB SPRZEDAM DZIAŁKĘ
KUPIĘ LUB SPRZEDAM DZIAŁKĘ
Chcesz kupić lub sprzedać działkę?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.