Umiejętności
Przygotowanie oferty
Prezentacje dla Klienta
Zaangażowanie
Analiza klientów
FMCG
Food Safety Management System
Key Account Relationship Building
Keying
Managing Key Accounts
Marketing
Merchandising
Rozwój ludzi
Public Relations
Publication Development
Sales
Prezentacje handlowe
SAP
Shopper Marketing
Rozwój pracowników
Trade Marketing
praca zespołowa
praca pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
relacje z Klientami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Praca w stresie
managment
konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
orientacja na wyniki
Zdolność oceny sytuacji
Sales Managment
Wyzwania
Negotation
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Shopper Insight
Budowanie efektywnych relacji ze współpracownikami i dostawcami - biegle
rozwój rynku
Zmiany
Świadomość handlowa
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Colian Holding
Zarządzanie i rozwój współpracy z klientami kanału dyskontowego; Jeronimo Martins Polska, Lidl, Netto, w celu realizacji założonego planu sprzedaży i standardów jakościowych w ramach powierzonych planów przychodowych na poszczególne grupy produktowe i wyznaczonego budżetu.
Kierownik ds.Kluczowych Klientów
• Zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Rozwoju Rynku Modern
Trade&Supermarkets przez wyznaczanie celów i motywowanie do ich osiągania, trening i
coaching oraz efektywną organizację czasu pracy.
• Monitorowanie wyników w celu podejmowania natychmiastowych akcji naprawczych
pozwalających na osiągnięcie wyników tygodniowych, miesięcznych, rocznych.
• Monitoring działań konkurencji na rynku (AC Nielsen, Dunhummby, Sonar etc.)
• Negocjowanie i renegocjowanie warunki kontraktów z przypisanymi klientami.
• Monitorowanie i analiza raportów sprzedaży, wyniki promocji, działania konkurencji
• i problemy klientów oraz rekomenduje niezbędne rozwiązania.
• Analizuje i ocenia zyskowność, upusty udzielone klientom KA oraz działania
konkurencji u danych klientów kluczowych.
• Przygotowanie i przedstawianie raportów, analiz, prezentacji.
• Przygotowanie, wdrażania i zarządzanie lokalnymi projektami Cross-Promo z
Partnerami Zewnetrznymi
• Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju punktów sprzedaży w rynku KA i
aktywne wspieranie zespołu sprzedaży w efektywnych ich wykorzystaniu.
• Prowadzenie kontroli kredytowej zgodnie z polityką firmy.
• Rekrutacja nowych pracowników.
• Budowanie zespołu poprzez wyznaczanie najwyższych standardów pracy i
standardów etycznych.
• Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych podległych pracowników poprzez
przygotowanie/prowadzenie szkoleń oraz sesji coachingowych
Trade&Supermarkets przez wyznaczanie celów i motywowanie do ich osiągania, trening i
coaching oraz efektywną organizację czasu pracy.
• Monitorowanie wyników w celu podejmowania natychmiastowych akcji naprawczych
pozwalających na osiągnięcie wyników tygodniowych, miesięcznych, rocznych.
• Monitoring działań konkurencji na rynku (AC Nielsen, Dunhummby, Sonar etc.)
• Negocjowanie i renegocjowanie warunki kontraktów z przypisanymi klientami.
• Monitorowanie i analiza raportów sprzedaży, wyniki promocji, działania konkurencji
• i problemy klientów oraz rekomenduje niezbędne rozwiązania.
• Analizuje i ocenia zyskowność, upusty udzielone klientom KA oraz działania
konkurencji u danych klientów kluczowych.
• Przygotowanie i przedstawianie raportów, analiz, prezentacji.
• Przygotowanie, wdrażania i zarządzanie lokalnymi projektami Cross-Promo z
Partnerami Zewnetrznymi
• Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju punktów sprzedaży w rynku KA i
aktywne wspieranie zespołu sprzedaży w efektywnych ich wykorzystaniu.
• Prowadzenie kontroli kredytowej zgodnie z polityką firmy.
• Rekrutacja nowych pracowników.
• Budowanie zespołu poprzez wyznaczanie najwyższych standardów pracy i
standardów etycznych.
• Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych podległych pracowników poprzez
przygotowanie/prowadzenie szkoleń oraz sesji coachingowych
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.