Umiejętności
Process Scheduler
Zarządzanie umowami
windykacja należności
Zarządzanie Sprzedażą
Niemiecki
Angielski komunikatywny.
ewidencja czasu pracy
Pakiet MS Offiece
Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych
Ewidencja i obieg dokumentów
gwarancje bankowe
Specjalista ds. BHP
rozliczanie faktur
Kontrola kosztów
wyjazdy służbowe
ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich
Rozliczanie projektów
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu
Organizacja pracy sekretariatu.
Dbanie o właściwy przepływ informacji w firmie. Bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy.
Współpraca z bankami, brokerami ubezpieczeniowymi, agencjami reklamowymi, firmami leasingowymi.
Zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Kontrola terminowości wystawiania faktur sprzedażowych i rozliczania faktur zakupowych. Opracowywanie umów handlowych. Kontrola i rozliczanie nadgodzin. Rozliczanie i kontrola delegacji firmowych.
Przygotowywanie dokumentów przetargowych.
Wprowadzanie i kontrola realizowanych zamówień.
Zawieranie kontraktowych gwarancji ubezpieczeniowych.
Współpraca z prawnikiem firmy.
Negocjacje handlowe.
Organizowanie eksportów i odpraw celnych.
Przygotowywanie targów i materiałów marketingowych.
Prowadzenie działu kadr, odpowiedzialność za szkolenia ppoż, bhp i badania lekarskie, sporządzanie dokumentacji powypadkowej (w przypadku wypadku przy pracy).
Odpowiedzialność za właściwy stan nieruchomości, remonty i przeglądy.
Rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich.
Przygotowywanie raportów do centrali w Niemczech.
Prowadzenie wewnętrznego systemu zarządzania firmą.
Zarządzanie flotą samochodową, monitoring pojazdów, kontrola przeglądów.
Zaopatrzenie firmy w materiały biurowe, środki spożywcze.
Dbanie o właściwy przepływ informacji w firmie. Bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy.
Współpraca z bankami, brokerami ubezpieczeniowymi, agencjami reklamowymi, firmami leasingowymi.
Zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Kontrola terminowości wystawiania faktur sprzedażowych i rozliczania faktur zakupowych. Opracowywanie umów handlowych. Kontrola i rozliczanie nadgodzin. Rozliczanie i kontrola delegacji firmowych.
Przygotowywanie dokumentów przetargowych.
Wprowadzanie i kontrola realizowanych zamówień.
Zawieranie kontraktowych gwarancji ubezpieczeniowych.
Współpraca z prawnikiem firmy.
Negocjacje handlowe.
Organizowanie eksportów i odpraw celnych.
Przygotowywanie targów i materiałów marketingowych.
Prowadzenie działu kadr, odpowiedzialność za szkolenia ppoż, bhp i badania lekarskie, sporządzanie dokumentacji powypadkowej (w przypadku wypadku przy pracy).
Odpowiedzialność za właściwy stan nieruchomości, remonty i przeglądy.
Rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich.
Przygotowywanie raportów do centrali w Niemczech.
Prowadzenie wewnętrznego systemu zarządzania firmą.
Zarządzanie flotą samochodową, monitoring pojazdów, kontrola przeglądów.
Zaopatrzenie firmy w materiały biurowe, środki spożywcze.
Asystentka Zarządu
Organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie raportów dla zarządu polskiego, raporty do Niemiec do centrali firmy.
Wystawianie faktur, rozliczanie delegacji.
Nadzorowanie płatności. Współpraca z bankami, również realizowanie płatności. Współpraca z firmami ubezpieczającymi, dbanie o wizerunek firmy, współpraca z agencjami reklamowymi.
Pomoc przy nowych rekrutacjach.
Organizowanie kalendarza 2 dyrektorów.
Tłumaczenia z j. niemieckiego.
Zbieranie informacji od przedstawicieli handlowych.
Wystawianie faktur, rozliczanie delegacji.
Nadzorowanie płatności. Współpraca z bankami, również realizowanie płatności. Współpraca z firmami ubezpieczającymi, dbanie o wizerunek firmy, współpraca z agencjami reklamowymi.
Pomoc przy nowych rekrutacjach.
Organizowanie kalendarza 2 dyrektorów.
Tłumaczenia z j. niemieckiego.
Zbieranie informacji od przedstawicieli handlowych.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
narty, ogród, literatura