Dorota Szumiel

Asystentka Zarządu, intec Automation Sp. z o.o.
Kamieniec Wrocławski, dolnośląskie

Umiejętności

Process Scheduler Zarządzanie umowami windykacja należności Zarządzanie Sprzedażą Niemiecki Angielski komunikatywny. ewidencja czasu pracy Pakiet MS Offiece Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych Ewidencja i obieg dokumentów gwarancje bankowe Specjalista ds. BHP rozliczanie faktur Kontrola kosztów wyjazdy służbowe ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich Rozliczanie projektów

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

M+W Process Automation Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Organizacja pracy sekretariatu.
Dbanie o właściwy przepływ informacji w firmie. Bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy.
Współpraca z bankami, brokerami ubezpieczeniowymi, agencjami reklamowymi, firmami leasingowymi.
Zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Kontrola terminowości wystawiania faktur sprzedażowych i rozliczania faktur zakupowych. Opracowywanie umów handlowych. Kontrola i rozliczanie nadgodzin. Rozliczanie i kontrola delegacji firmowych.
Przygotowywanie dokumentów przetargowych.
Wprowadzanie i kontrola realizowanych zamówień.
Zawieranie kontraktowych gwarancji ubezpieczeniowych.
Współpraca z prawnikiem firmy.
Negocjacje handlowe.
Organizowanie eksportów i odpraw celnych.
Przygotowywanie targów i materiałów marketingowych.
Prowadzenie działu kadr, odpowiedzialność za szkolenia ppoż, bhp i badania lekarskie, sporządzanie dokumentacji powypadkowej (w przypadku wypadku przy pracy).
Odpowiedzialność za właściwy stan nieruchomości, remonty i przeglądy.
Rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich.
Przygotowywanie raportów do centrali w Niemczech.
Prowadzenie wewnętrznego systemu zarządzania firmą.
Zarządzanie flotą samochodową, monitoring pojazdów, kontrola przeglądów.
Zaopatrzenie firmy w materiały biurowe, środki spożywcze.
GEA Polska Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie raportów dla zarządu polskiego, raporty do Niemiec do centrali firmy.
Wystawianie faktur, rozliczanie delegacji.
Nadzorowanie płatności. Współpraca z bankami, również realizowanie płatności. Współpraca z firmami ubezpieczającymi, dbanie o wizerunek firmy, współpraca z agencjami reklamowymi.
Pomoc przy nowych rekrutacjach.
Organizowanie kalendarza 2 dyrektorów.
Tłumaczenia z j. niemieckiego.
Zbieranie informacji od przedstawicieli handlowych.

Edukacja

Logo
Ogólnorolny spec. Ogrodnictwo, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

narty, ogród, literatura