Dorota Szczepaniak

Project Management Accountant, Hines Polska

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Hines Polska
Project Management Accountant
Przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych na rzecz kierownictwa Spółki. Raportowanie zgodnie z polską UoR oraz IFRS GAAP do funduszy w Luksemburgu. Analiza P/L, B/S, C/F.
Przygotowywanie raportów sprzedaży i analiza stopy zwrotu z inwestycji.
Monitorowanie kredytów & raportowanie do Banków kredytujących projekt o aktualnej sytuacji ekonomiczno – finansowej.
Kontrola budżetów w trakcie prowadzenia inwestycji, stała kontrola i analiza informacji finansowej, analiza odchyleń.
Kontrola płynności finansowej projektu oraz planowanie przepływów pieniężnych. Comiesięczne przygotowywanie „Drawdown Reports” na potrzeby wypłaty transz kredytu lub środków własnych z funduszu.
Logo
Manangement/Project Accountant
Hines UK (Londyn)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych kilku spółek. Ujmowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych. Przeprowadzanie i dokumentowanie wyceny bilansowej aktywów, pasywów i ustalanie wyniku finansowego. Zamykanie wyników miesięcznych.
Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz weryfikacja dokumentów na potrzeby audytu. Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi audytorami.
Analiza dokumentów księgowych pod względem podatkowym w celu przygotowywania deklaracji podatkowych: CIT, VAT.
Usprawnianie instrumentów controllingu finansowego przy użyciu Excel 2007 i Sun Systems Vision Executive.
Udział we wdrożeniu systemu księgowego dla nowo powstałych/kupionych spółek
Logo
Accounts Assistant
Hines Europe (Londyn)
Weryfikacja dokumentów księgowych, dekretowanie, wprowadzanie faktur zakupowych do sytemu księgowego oraz dokonywanie płatności.
Regularne wystawianie faktur sprzedażowych oraz monitorowanie wpływów pieniężnych.
Uzgodnienia sald w bankach z księgami.
Prowadzenie tabel z cyklicznymi rozliczeniami międzyokresowymi. Upewnianie się o kompletności i dokładności księgowań w systemie SUN.
Koordynowanie przygotowania rocznych sprawozdań finansowych. Współpraca z audytorami.
Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT -7. Rozliczenia wewnętrzne. Prowadzenie raportów uzgodnień dla powiązanych ze sobą spółek.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Specialista ds. kluczowych klientów
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
Utrzymywanie aktualnych oraz nawiązywanie nowych kontaktów z klientami.
Przedstawianie klientom najnowszej oferty wraz z dogodnym sposobem regulowania płatności.
Monitorowanie wpływów pieniężnych z podpisanych umów.

Szkolenia i kursy

- IFRS dla struktur Real Estate; Londyn (grudzień 2008)
- Microsoft Excel 2007 – Poziom zaawansowany; Londyn (wrzesień 2008)
- Hines Real Estate Finance; Londyn (lipiec 2008)
- Computerised Accounts Sage Line 50 and Book-keeping; Londyn (wrzesień 2005 - czerwiec 2006)

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) Member, studia podyplomowe
BPP Professional Education
Logo
Zarządzanie i Marketing; Specjaloność Finanse i Bankowość, licencjackie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

Specjalizacje

Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Film, Kulinaria, Moda, Fitness.
Inwestowanie na GPW.

Inne

Doskonałe zarządzanie czasem.
Podział obowiązków oraz zarządzanie małą grupą. Samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji. Bardzo dobra umiejętność analitycznego myślenia.

Systemy księgowe: Sun Accounts, Sun Systems Vision Executive, Vision XL, Sage Line 50.
MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Znajomość systemów operacyjnych Microsoft.
Prawo jazdy kat. B

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie