Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i administracji
Napollo Management Sp. zo.o.
Marketing:
- udział w realizacji działań marketingowych – inwestycje deweloperskie oraz handlowe;
- uczestnictwo w tworzeniu, wdrażaniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych Galerii Rembielińskiej / Galerii Renova w Warszawie;
- nawiązanie i utrzymanie relacji z mediami, urzędami oraz organizacjami lokalnymi;
- dbanie o komunikację marketingową - przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych i reklamowych, współpraca z mediami;
- organizacja, koordynacja eventów i akcji marketingowych (promocji, kampanii reklamowych, konkursów, udziału w targach);
- współpraca z agencjami reklamowymi, outdoorowymi, interaktywnymi i drukarniami w zakresie kreacji, produkcji;
- przygotowywanie i tworzenie materiałów marketingowych;
- udział w procesie re-brandingu Galerii Rembielińskiej w Warszawie (2013 r.);
- administrowanie stron internetowych (Galeria Rembielińska / Galeria Renova, Centra Zakupów, Grupa NAP Invest);
- współpraca z najemcami obiektów handlowych w ramach wewnętrznych działań marketingowych danej marki (wewnętrzne nośniki reklamowe w obiektach handlowych, strona www, fun-page).
Administracja:
- współpraca z najemcami obiektów handlowych Grupy NAP Invest;
- przygotowanie pism i prowadzenie korespondencji z najemcami obiektów i lokali handlowych, urzędami, firmami zewnętrznymi, bankami;
- dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji wewnętrzne i zewnętrznej dotyczącej obiektów handlowych Grupy NAP Invest;
- dbanie o sprawną i pełną komunikację z najemcami, klientami;
- nadzór nad bieżącą działalnością Galerii (kontrolowanie prac serwisu sprzątającego, ochrony obiektów).
Komercjalizacja:
- aktywne pozyskiwanie najemców krótkoterminowych;
- prowadzenie wstępnych negocjacji z oferentami w zakresie warunku umów najmu;
- przygotowywanie umów najmu krótkoterminowego;
- koordynacja działań związanych z działalnością handlową najemców w centrach handlowych.
- udział w realizacji działań marketingowych – inwestycje deweloperskie oraz handlowe;
- uczestnictwo w tworzeniu, wdrażaniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych Galerii Rembielińskiej / Galerii Renova w Warszawie;
- nawiązanie i utrzymanie relacji z mediami, urzędami oraz organizacjami lokalnymi;
- dbanie o komunikację marketingową - przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych i reklamowych, współpraca z mediami;
- organizacja, koordynacja eventów i akcji marketingowych (promocji, kampanii reklamowych, konkursów, udziału w targach);
- współpraca z agencjami reklamowymi, outdoorowymi, interaktywnymi i drukarniami w zakresie kreacji, produkcji;
- przygotowywanie i tworzenie materiałów marketingowych;
- udział w procesie re-brandingu Galerii Rembielińskiej w Warszawie (2013 r.);
- administrowanie stron internetowych (Galeria Rembielińska / Galeria Renova, Centra Zakupów, Grupa NAP Invest);
- współpraca z najemcami obiektów handlowych w ramach wewnętrznych działań marketingowych danej marki (wewnętrzne nośniki reklamowe w obiektach handlowych, strona www, fun-page).
Administracja:
- współpraca z najemcami obiektów handlowych Grupy NAP Invest;
- przygotowanie pism i prowadzenie korespondencji z najemcami obiektów i lokali handlowych, urzędami, firmami zewnętrznymi, bankami;
- dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji wewnętrzne i zewnętrznej dotyczącej obiektów handlowych Grupy NAP Invest;
- dbanie o sprawną i pełną komunikację z najemcami, klientami;
- nadzór nad bieżącą działalnością Galerii (kontrolowanie prac serwisu sprzątającego, ochrony obiektów).
Komercjalizacja:
- aktywne pozyskiwanie najemców krótkoterminowych;
- prowadzenie wstępnych negocjacji z oferentami w zakresie warunku umów najmu;
- przygotowywanie umów najmu krótkoterminowego;
- koordynacja działań związanych z działalnością handlową najemców w centrach handlowych.
Kierownik Biura Promocji Miasta
- organizacja pracy Biura Promocji Miasta;
- planowanie, wykonanie i kontrola wydatków budżetowych;
- inicjowanie, koordynowanie działań związanych z szeroko rozumianą promocją Miasta;
- współorganizacja imprez i wydarzeń miejskich;
- opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych(wydawnictw, gadżetów itp.);
- koordynowanie prac związanych z redagowaniem Biuletynu Miasta Milanówka oraz administrowaniem strony internetowej miasta Milanówka;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach konkursów ogłaszanych przez Burmistrza Miasta Milanówka na dofinansowanie zadań realizowanych przez te organizacje;
- współpraca z miastami partnerskimi miasta Milanówka - współorganizowanie, inicjowanie, koordynacja wymian z miastami partnerskimi;
- współpraca z referatami Urzędu Miasta, jednostkami Miasta oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
- współpraca z miastami ościennymi;
- inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców.
- planowanie, wykonanie i kontrola wydatków budżetowych;
- inicjowanie, koordynowanie działań związanych z szeroko rozumianą promocją Miasta;
- współorganizacja imprez i wydarzeń miejskich;
- opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych(wydawnictw, gadżetów itp.);
- koordynowanie prac związanych z redagowaniem Biuletynu Miasta Milanówka oraz administrowaniem strony internetowej miasta Milanówka;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach konkursów ogłaszanych przez Burmistrza Miasta Milanówka na dofinansowanie zadań realizowanych przez te organizacje;
- współpraca z miastami partnerskimi miasta Milanówka - współorganizowanie, inicjowanie, koordynacja wymian z miastami partnerskimi;
- współpraca z referatami Urzędu Miasta, jednostkami Miasta oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
- współpraca z miastami ościennymi;
- inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców.
Biuro Promocji Miasta
- organizacja i współorganizacja imprez miejskich;
- opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych (wydawnictw, gadżetów itp.);
- przygotowywanie materiałów do opracowań dotyczących programów oraz kierunków rozwoju turystyki w Milanówku oraz strategii rozwoju promocji produktu turystycznego: realizacja projektu turystycznego „Milanówek w Jeden Dzień”;
- inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców.
- współpraca z referatami Urzędu Miasta, jednostkami Miasta oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
- udzielanie wszelkich informacji Mieszkańcom;
- partnerstwo i współpraca z miastami ościennymi;
- współorganizowanie i koordynacja wymian z miastami partnerskimi miasta Milanówka.
- opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych (wydawnictw, gadżetów itp.);
- przygotowywanie materiałów do opracowań dotyczących programów oraz kierunków rozwoju turystyki w Milanówku oraz strategii rozwoju promocji produktu turystycznego: realizacja projektu turystycznego „Milanówek w Jeden Dzień”;
- inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców.
- współpraca z referatami Urzędu Miasta, jednostkami Miasta oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
- udzielanie wszelkich informacji Mieszkańcom;
- partnerstwo i współpraca z miastami ościennymi;
- współorganizowanie i koordynacja wymian z miastami partnerskimi miasta Milanówka.
Koordynator projektu "Kiosk ze szkoleniami"
Urząd Miejski w Milanówku
- sporządzanie i weryfikowanie wymaganej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu;
- sporządzanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu;
- opracowanie dokumentów rejestracyjnych beneficjentów;
- weryfikacja dokumentów kwalifikacyjnych beneficjentów;
- dobór wykładowców;
- kontrola materiałów przygotowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych;
- dbanie o prawidłowy przebieg szkoleń zgodnie z zaplanowanym harmonogramem;
- współpraca z podwykonawcą w zakresie sprawozdawczości, ewaluacji i monitorowania projektu;
- prowadzenie nadzoru nad ostatecznym opracowaniem
sprawozdań i rozliczeń finansowych;
- prowadzenie korespondencji z Instytucją Wdrażającą i beneficjentami;
- przestrzeganie i realizowanie przepisów ogólnych oraz zarządzeń wewnętrznych i poleceń Wnioskodawcy.
- sporządzanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu;
- opracowanie dokumentów rejestracyjnych beneficjentów;
- weryfikacja dokumentów kwalifikacyjnych beneficjentów;
- dobór wykładowców;
- kontrola materiałów przygotowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych;
- dbanie o prawidłowy przebieg szkoleń zgodnie z zaplanowanym harmonogramem;
- współpraca z podwykonawcą w zakresie sprawozdawczości, ewaluacji i monitorowania projektu;
- prowadzenie nadzoru nad ostatecznym opracowaniem
sprawozdań i rozliczeń finansowych;
- prowadzenie korespondencji z Instytucją Wdrażającą i beneficjentami;
- przestrzeganie i realizowanie przepisów ogólnych oraz zarządzeń wewnętrznych i poleceń Wnioskodawcy.
asystentka Prezesa
- dbanie o prawidłowy, pod względem organizacyjnym, przebieg spotkań Prezesa w Polsce i zagranicą;
- koordynowanie przygotowań związanych ze spotkaniami z Klientami i Gośćmi firmy;
- opieka nad Gośćmi firmy (organizowanie zakwaterowania, transferów);
- organizacja noclegów i środków transportu dla pracowników firmy w czasie wyjazdów służbowych;
- koordynowanie prac recepcji;
- koordynowanie wewnętrznego obiegu dokumentów;
- przygotowywanie potrzebnych dokumentacji firmowych;
- wykonywanie tłumaczeń w jęz. angielskim;
- organizowanie wyjazdów incentive z Klientami.
- koordynowanie przygotowań związanych ze spotkaniami z Klientami i Gośćmi firmy;
- opieka nad Gośćmi firmy (organizowanie zakwaterowania, transferów);
- organizacja noclegów i środków transportu dla pracowników firmy w czasie wyjazdów służbowych;
- koordynowanie prac recepcji;
- koordynowanie wewnętrznego obiegu dokumentów;
- przygotowywanie potrzebnych dokumentacji firmowych;
- wykonywanie tłumaczeń w jęz. angielskim;
- organizowanie wyjazdów incentive z Klientami.
Szkolenia i kursy
2013 - "48h z social media marketingiem" warsztaty
2011 - ,,Efektywna współpraca i komunikacja w zespole"
2011 - „Specjalista ds. Public Relations – inwestycja w przyszłość” (80 godzinny kurs)
2011 - Marketing w firmie
2010 - Skuteczne komunikowanie się z okresie przedwyborczym
2010 - Ochrona informacji niejawnych, ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej
2008 - Produkt turystyczny jako produkt konsumpcyjny + Informacja Turystyczna
2008 - Fundusze Unii Europejskiej na inwestycje turystyczne w województwie mazowieckim
2007 - Promocja działań samorządu poprzez media z wykorzystaniem funduszy europejskich
2007 - Power Point - profesjonalna prezentacja,
2006 - Wprowadzenie do systemu Linux,
2006 - Podstawy programu Open Office,
2005 - Prowadzenie i promocja Gminnych Centrów Informacji,
2002 - Kurs Wychowawców Kolonijnych
2011 - ,,Efektywna współpraca i komunikacja w zespole"
2011 - „Specjalista ds. Public Relations – inwestycja w przyszłość” (80 godzinny kurs)
2011 - Marketing w firmie
2010 - Skuteczne komunikowanie się z okresie przedwyborczym
2010 - Ochrona informacji niejawnych, ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej
2008 - Produkt turystyczny jako produkt konsumpcyjny + Informacja Turystyczna
2008 - Fundusze Unii Europejskiej na inwestycje turystyczne w województwie mazowieckim
2007 - Promocja działań samorządu poprzez media z wykorzystaniem funduszy europejskich
2007 - Power Point - profesjonalna prezentacja,
2006 - Wprowadzenie do systemu Linux,
2006 - Podstawy programu Open Office,
2005 - Prowadzenie i promocja Gminnych Centrów Informacji,
2002 - Kurs Wychowawców Kolonijnych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
podróże, moda, muzyka, gotowanie, aranżacja wnętrz
Grupy
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Moje Karaiby
Podróżujesz i chcesz poznać lepiej Karaiby? Zapraszamy serdecznie do wymiany opinii i informacji na temat wysp regionu, rejsów i wycieczek. Zapraszamy serdecznie.
Wyspy dziewicze (USA), Anguilla (
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.