Dorota Sowińska
Referent, Dorota Sowińska DS
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Referent
Dorota Sowińska DS
Przetwarzanie danych osobowych
Wprowadzanie danych do systemu
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Kompletna obsługa reklamacji pisemnych, telefonicznych oraz e-mail
Rozpatrywanie próśb o przyznanie niestandardowych warunków umowy
Prowadzenie rejestru rozpatrywanych spraw
Realizacja rozliczeń/ przeksięgowań / zwrotu środków
Bezpośrednia obsługa klientów (sprzedażowa i posprzedażowa)
Przyjmowanie i rejestracja dyspozycji klientów dotyczących obsługi
Budowanie długofalowych relacji z klientem
Przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji, raportów dla klientów
Kontakt z Punktami Dystrybucyjnymi i przedstawicielami D2D
Obsługa systemu nadań pakietów
Redagowanie/korekta tekstów
Raportowanie do Prezesa Zarządu
Zapoznawanie się z nieustająco zmieniającą się ofertą Cyfrowego Polsatu
Monitoring jakości pracy konsultantów i procesu obsługi klienta
Pomoc w efektywnym rozwiązywaniu problemów
Przygotowywanie i przeprowadzanie ocen jakości pracy referentów
Wprowadzanie danych do systemu
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Kompletna obsługa reklamacji pisemnych, telefonicznych oraz e-mail
Rozpatrywanie próśb o przyznanie niestandardowych warunków umowy
Prowadzenie rejestru rozpatrywanych spraw
Realizacja rozliczeń/ przeksięgowań / zwrotu środków
Bezpośrednia obsługa klientów (sprzedażowa i posprzedażowa)
Przyjmowanie i rejestracja dyspozycji klientów dotyczących obsługi
Budowanie długofalowych relacji z klientem
Przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji, raportów dla klientów
Kontakt z Punktami Dystrybucyjnymi i przedstawicielami D2D
Obsługa systemu nadań pakietów
Redagowanie/korekta tekstów
Raportowanie do Prezesa Zarządu
Zapoznawanie się z nieustająco zmieniającą się ofertą Cyfrowego Polsatu
Monitoring jakości pracy konsultantów i procesu obsługi klienta
Pomoc w efektywnym rozwiązywaniu problemów
Przygotowywanie i przeprowadzanie ocen jakości pracy referentów
Szkolenia i kursy
2008 r. – szkolenie z zakresu systemu GSM (MVNO) w Polsce (Dicoria)
2007 r. – szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi reklamacji przez telefon (Kalkstein)
2007 r. – szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi reklamacji przez telefon (Kalkstein)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Sport i Muzyka
Inne
Umiejętności organizatorskie i pracy w zespole, umiejętność twórczego myślenia, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres – umiejętność pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu, pracowitość, sumienność, samodzielność w działaniu, kreatywność, otwartość na nowe doświadczenia.
Grupy
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist