Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. nieruchomości
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
-wyszukiwanie nieruchomości,
-podpisywanie umów pośrednictwa,negocjowanie warunków,
-sporządzanie ofert sprzedaży/wynajmu, marketing ofert,
-mediacje, uczestnictwo w negocjacjach, reprezentowanie klienta w negocjacjach,
-koordynowanie procesu prowadzącego do podpisania umów najmu/kupna,
-wyszukiwanie nieruchomości,
-podpisywanie umów pośrednictwa,negocjowanie warunków,
-sporządzanie ofert sprzedaży/wynajmu, marketing ofert,
-mediacje, uczestnictwo w negocjacjach, reprezentowanie klienta w negocjacjach,
-koordynowanie procesu prowadzącego do podpisania umów najmu/kupna,
Specjalista ds. sprzedaży
Wydawnictwo Europa QL24 Spółka komandytowa, Sp. z o.o. (sektor B2B)
Aktywne pozyskiwanie Klientów ( sektor B2B, administracja publiczna). Organizowanie praz prowadzenie konferencji, spotkań, badanie potrzeb - dostosowanie produktu do oczekiwań Klienta, raportowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Doradca Klienta
e-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa SA (sektor B2B)
Telefoniczne pozyskiwanie oraz obsługa Klientów sektora B2B, administracja biurowa, kontrola nad obiegiem dokumentów związanych z współpracą, badanie potrzeb,raportowanie wyników sprzedaży, współpraca z doradcami mobilnymi na terenie całego kraju, budowanie pozytywnych relacji z Klientami, dbanie o wizerunek firmy.
Konsultant ds. obsługi klienta i sprzedaży
Teleksięgarnia sp. z o.o (sektor B2B,)
Praca na zlecenie wydawnictw specjalistycznych: Wolters Kluwer Polska,
Unimex Wrocław, LexisNexis, C.H. Beck
Telefoniczne pozyskiwanie Klientów, obsługa Klienta, budowanie pozytywnych relacji oraz badanie potrzeb. Szkolenia produktowe nowych pracowników, tworzenie ofert handlowych.
Unimex Wrocław, LexisNexis, C.H. Beck
Telefoniczne pozyskiwanie Klientów, obsługa Klienta, budowanie pozytywnych relacji oraz badanie potrzeb. Szkolenia produktowe nowych pracowników, tworzenie ofert handlowych.
wystawiono
Polecam Dorotę jako osobę rzetelną i indywidualnie podchodzącą do każdego klienta. Duże doświadczenie sprawia, że w każdej sytuacji znajduje najlepsze rozwiązanie. W sprzedaży - wzór do naśladowania.
wystawiono
Z Dorotą miałam przyjemność współpracować w Teleksięgarnii na kampaniach sprzedażowych kluczowych wydawnictw przeznaczonych dla ludzi biznesu i prawników. W kampaniach tych Dorota wiodła niekwestionowany prym. Jako trener wewnętrzny widziałam, że do swoich obowiązków podchodziła z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem, zarówno w pracę na powierzonym Jej stanowisku jak i w życie firmy. W czasie realizacji kluczowych projektów, wykazała się ogromnym doświadczeniem w dziedzinie nawiązywania kontaktów z klientami i budowania z nimi długofalowych relacji. W czasie trwania współpracy ze mną jako osobą odpowiedzialną za szkolenia pracowników w Teleksięgarnii, Dorota wykorzystywała wszelkie możliwe szanse na zdobycie dodatkowych kwalifikacji i wzięła udział w całym cyklu szkoleń z zakresu telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży, a także kreatywnego podejścia do sprzedaży. Podczas szkoleń wewnętrznych organizowanych w firmie, Dorota często pomagała Liderom kampanii, angażując się przy pomocy organizacyjnej i merytorycznej. Z pełną odpowiedzialnością polecam Ją jako pracownika, który wykorzysta posiadaną wiedzę w pracy, którą wykonuje.
Konsultant ds. obsługi klienta i sprzedaży
„TeleUrlop.pl” sp. z o.o. (sektor B2B, B2C)
Praca na zlecenie wydawnictw specjalistycznych: Wolters Kluwer Polska,
Unimex Wrocław, LexisNexis
Telefoniczne pozyskiwanie Klientów, obsługa Klienta, budowanie pozytywnych relacji w lini Klient - wydawnictwo oraz badanie potrzeb.
Unimex Wrocław, LexisNexis
Telefoniczne pozyskiwanie Klientów, obsługa Klienta, budowanie pozytywnych relacji w lini Klient - wydawnictwo oraz badanie potrzeb.
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne dotyczące negocjacji, manipulacji oraz badania potrzeb.
Specjalizacje
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Zainteresowania
Kreowanie wizerunku
Inne
*znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
*znajomość pakietu Microsoft Office
*CRM
*znajomość pakietu Microsoft Office
*CRM
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Akademia Telemarketingu szkolenia . doradztwo . rekrutacja
Akademia Telemarketingu - Szkolenia | Doradztwo | Rekrutacja - centrum kompetencyjne dla branży Customer Contact Center. Zapewniamy kompleksowe wsparcie strategiczne i operacyjne dla organizacji call
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Hostessy i Hostowie
Kilka informacji jak pozyskać i wyszkolić nasz personel dedykowany reprezentacji i tworzeniu wizurenku naszych firm
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)