Umiejętności
tłumaczenia pisemne i ustne
Tłumaczenie przy użyciu komputera
Języki
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w nauczaniu, wychowaniu i terapii. Ćwiczenia, zasady planowania i prowadzenia zajęć.
Szkolenie z zakresu glottodydaktyki według prof. B. Rocławskiego. Zasady i założenia. Etapy przygotowania do nauki pisania i czytania. Sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych ortograficznie.
Dziecięca matematyka według koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej. Charakterystyka programu wspomagania rozwoju umysłowego dzieci wraz z ich edukacją matematyczną. Zastosowanie koncepcji praktyce.
Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy kształtujące uwagę i pamięć oraz kompetencje emocjonalne, zabawy ruchowe, opowiadania relaksacyjne, zabawy relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, zabawy plastyczne i manualne, zabawy integracyjne.
Jak wyrównywać deficyty funkcji wzrokowych i ruchowych u uczniów młodszych klas szkoły podstawowej? Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową i grafomotorykę.
Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji .
Najczęściej występujące wady wymowy u dziecka rozpoczynającego naukę. Ćwiczenia wspomagające prawidłowy rozwój mowy.
Kurs muzyczno-rytmiczny w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.
„Ruch dla Uczenia się”- program percepcyjno-motoryczny.
Aktywność muzyczno –ruchowa na podstawie metody aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss.
Szkolenie z zakresu glottodydaktyki według prof. B. Rocławskiego. Zasady i założenia. Etapy przygotowania do nauki pisania i czytania. Sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych ortograficznie.
Dziecięca matematyka według koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej. Charakterystyka programu wspomagania rozwoju umysłowego dzieci wraz z ich edukacją matematyczną. Zastosowanie koncepcji praktyce.
Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy kształtujące uwagę i pamięć oraz kompetencje emocjonalne, zabawy ruchowe, opowiadania relaksacyjne, zabawy relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, zabawy plastyczne i manualne, zabawy integracyjne.
Jak wyrównywać deficyty funkcji wzrokowych i ruchowych u uczniów młodszych klas szkoły podstawowej? Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową i grafomotorykę.
Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji .
Najczęściej występujące wady wymowy u dziecka rozpoczynającego naukę. Ćwiczenia wspomagające prawidłowy rozwój mowy.
Kurs muzyczno-rytmiczny w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.
„Ruch dla Uczenia się”- program percepcyjno-motoryczny.
Aktywność muzyczno –ruchowa na podstawie metody aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Szkoły